Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker Klant Center

Gemeente Tilburg - 23-11-2022 Naar vacature  

Administratief/secretarieel
Dienstverlening/facilitair
36

In het kort

Heb jij een passie voor kwaliteit en krijg je energie van het beantwoorden van vragen en het verder helpen van mensen? Reageer dan snel!
Is het jouw passie om mensen te helpen? Streef jij hierbij naar een zo hoog mogelijke first-time fix en zet jij met plezier dat extra stapje om dit te realiseren? Vind je het leuk om klantvragen te beantwoorden en te fungeren als ambassadeur van gemeente Tilburg en daarbij de afdeling dienstverlening in het bijzonder? Dan ontvangen wij graag jouw reactie!

Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor de afhandeling van alle klantvragen -ongeacht het onderwerp- die binnenkomen op de klantkanalen post, telefonie, mail, social media en (live)chat en combineert deze met de bijbehorende administratieve verwerking;
  • Je bouwt over alle klantkanalen binnen ons CRM-systeem (Salesforce) een integraal klantbeeld op;
  • Je opereert vanuit een cultuur van eigenaarschap (de klantvraag is jouw opdracht);
  • Je zorgt er samen met je collega’s voor dat alle afgesproken targets, servicenormen en gewenste kwaliteitsdoeleinden worden behaald;
  • Je weet snel je weg te vinden binnen een organisatie en legt makkelijk contacten;
  • Je denkt actief mee over de werkwijze en inrichting van het klantencontactcentrum, en eventuele uitbreiding en professionalisering;
  • Je krijgt trainingen en daarna word je verder ingewerkt door je buddy. Ga jij als een speer? Voor je het weet, ben jij zelf een buddy!

Hoe ziet je dag eruit?

Je gaat met de fiets naar kantoor! Je haalt eerst een grote kop koffie en kletst bij met een collega. Het is 8.30 uur en ‘je staat aan’ want de eerste klantvragen komen al binnen. Iedereen kent zijn of haar taak. Enthousiast beantwoord je de eerste chat van vandaag, waarbij je een inwoner helpt bij het invullen van een digitaal webformulier op onze website.

Tijdens je e-maildienst beantwoord je e-mails over bezwaren: vandaag toevallig veel over de W.O.Z.-waarde. Daarna ga je over op telefonie, en spreek je direct een mevrouw die belt dat haar huisvuil niet is opgehaald. Je stekt de vrouw gerust, en zorgt dat deze melding op de juiste manier wordt opgepakt. Dit leg je, zoals bij alle klantcontacten, vast t.b.v. het integraal klantbeeld.

Na de lunch pak je samen met je buddy het trainingsmateriaal over de aankomende verkiezingen, om ook op dit gebied vakinhoudelijke kennis op te doen. Plots is er een incident in de stad en ontstaat er reuring op social media, waardoor direct bijspringen een must is. Nadat de rust is teruggekeerd ga je verder met het trainingsmateriaal over de verkiezingen.

Je sluit de dag af met het nabellen van de voortgang van een casus en koppelt dit proactief terug naar de betreffende inwoner en bezorgt deze de wauw-factor en laat hem zo kennis maken met ons dienstverlenings-DNA. Never a dull moment in het KCC!

De dag zit erop, je hebt heerlijk gewerkt en fietst tevreden naar huis. Morgen weer een dag! Je hebt al gezien in je rooster dat je morgenochtend meldingen in de openbare ruimte mag oppakken vanuit Fixi, en in de middag aktes mag uitschrijven en bezwaren mag inboeken. Je hebt er nu alweer zin in!

Wat breng je mee?

  • Je beschikt over een mbo+ diploma;
  • Ervaring in klantcontact binnen een contactcenter is een pré;
  • Jij bent digivaardig en hebt ruime kennis van social media;
  • Je hebt een passie voor kwaliteit en bent constant op zoek naar manieren om processen te optimaliseren (de horizon is altijd good-better-best );
  • Jij bent de teamplayer die inspireert en motiveert om het team naar een hoger niveau te tillen, je geniet van je werk en je brengt enthousiasme en positiviteit binnen het team;
  • Je bent 36 uur per week flexibel inzetbaar op grond van het verwachte werkaanbod (forecasting) en de daarbij behorende planning/roostering en bezetting van het team;

Wat krijg je ervoor terug?

  • We streven naar een werkomgeving waarin iedereen zich thuis voelt en zichzelf kan zijn. Een diversiteit aan ervaringen, achtergronden en talenten in teams voegt waarde toe aan onze organisatie en de stad Tilburg;
  • De functie is ingeschaald in salarisschaal 7. Op basis van een fulltime dienstverband is dit minimaal € 2.255, - en maximaal € 3.301, -. Afhankelijk van jouw ervaring en huidige situatie doen we je een zo goed mogelijk voorstel binnen deze bandbreedte;
  • Het betreft een tijdelijke functie voor de duur van 1 jaar;
  • Een functie binnen één van de beste overheidsorganisaties van Nederland;
  • Keuze uit verschillende trainingen in het Tilburgs Leerhuis waarmee je elke dag beter kan worden;
  • Maatschappelijk relevant werk. Alles wat je doet heeft direct gevolg voor inwoners, medewerkers en partners van de gemeente Tilburg;
  • Goede werk-privébalans; een fulltime dienstverband is maximaal 36 uur, gedeeltelijk thuiswerken is na de inwerkperiode vanzelfsprekend;
  • Een individueel keuzebudget van 17,05% wat je maandelijks opbouwt. Je bepaalt zelf hoe en wanneer je het budget besteedt;
  • Reis je met openbaar vervoer? Jouw reiskosten worden dan volledig vergoed (2e klas).

Vragen?

Solliciteer via de onderstaande button. Wil je eerst informatie over de functie? Neem dan contact op met Peter van der Bruggen, Teammanager KCC, via tel nr. 013 542 96 22. Vragen over de sollicitatieprocedure kun je mailen naar personeel@tilburg.nl onder vermelding van vacaturenummer:

DVL22-38

Gemeente Tilburg

Goede balans tussen werk en privé
Werken binnen een team met lef
Modern personeelsbeleid en sterk scholingsbeleid

Vacature informatie

Open sinds 23-11-2022
Sluitingsdatum 09-12-2022

Kun je de vacature die je zoekt niet vinden?

Meld je aan voor een Job Alert en krijg per e-mail bericht zodra de vacature beschikbaar komt!

meer...



Meer vacatures van Gemeente Tilburg