Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Flexibele medewerkers receptie Assen
De afdeling Facilitair & Vastgoed biedt optimale ondersteuning aan het primaire proces door het aanbieden van een breed pakket aan (facilitaire) diensten. Te denken valt hierbij o.a. aan huisvesting, onderhoud en beheer, schoonmaak, afvalverwijdering, vervoer, inkoop- en contractmanagement en receptie. De afdeling Facilitair heeft als belangrijke doelstelling om een prettige en veilige woon- en werkomgeving te creëren voor de bewoners en voor de (zorg)medewerkers.
Door het vertrek van twee collegas zijn wij op zoek naar twee
Flexibele medewerkers receptie, locatie Assen (Park Diepstroeten)
Heb jij affiniteit met de zorg, ben je gastvrij, servicegericht, stressbestendig en flexibel inzetbaar? Dan nodigen wij jou van harte uit om te reageren!Wij zoeken op korte termijn een enthousiaste kandidaat voor bovengenoemde functie. Het betreft een vast dienstverband voor 7,5 uur per week, voornamelijk in de weekenden. Daarnaast vervang je de vaste receptie-medewerkers op weekdagen tijdens vakanties en ziekte. Gemiddeld werk je ongeveer 12 uur per week.
De werktijden van de receptie-medewerkers zijn van 7.30 tot 22.30 uur, 7 dagen per week uur in wisselende diensten. Je maakt onderdeel uit van een team maar werkt solistisch.
Over jou
Als medewerker receptie ben je het visitekaartje voor de organisatie. Je draagt zorg voor het gastvrij ontvangen van cliënten, medewerkers en bezoekers. Het is jouw passie om ervoor te zorgen dat iedereen zich meer dan welkom voelt en je doet hier graag een stapje extra voor. Naast het ontvangen van gasten, beantwoord je ook de telefoon, zorg je dat het gebouw netjes is, ben je verantwoordelijk voor de verwerking van in- en uitgaande (digitale) (aangetekende of verzekerde) post, verricht je verschillende facilitaire taken en voer je diverse administratieve werkzaamheden uit. Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor de juiste opvolging van binnenkomende alarmeringen (o.a. brandmeldingen) en het doorzetten van storingen richting leveranciers. Hierbij werk je nauw samen met de collegas van het Meldpunt Facilitair en Informatievoorziening.Voor deze functie is het belangrijk is dat je stevig in je schoenen staat, daadkrachtig bent en denkt in oplossingen.
Functie eisen
Als medewerk(st)er receptie beschik je over de volgende kennis en vaardigheden:
- Je beschikt over MBO werk-en denkniveau;
- Affiniteit met onze doelgroep is een pré;
- Je hebt bij voorkeur ervaring als receptie medewerk(st)er;
- Je bent bereid om wisselende diensten te werken en werken op zon- en feestdagen vormen geen probleem voor jou;
- Je hebt een servicegerichte en klantvriendelijke instelling;
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
- Je bent representatief;
- Je bent proactief, oplossingsgericht en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
- Je werkt systematisch en ordelijk bij het verrichten van receptiewerkzaamheden en het bedienen van de telefooncentrale;
- Je bent integer bij het omgaan met vertrouwelijke, privacygevoelige informatie;
- Je beschikt over goede computervaardigheden en hebt bij voorkeur kennis en ervaring met het werken met TOPdesk of een vergelijkbaar meldingssysteem.
- Je bent in staat de werkzaamheden met een grote mate van zelfstandigheid uit te voeren en draagt zorg voor de continuïteit en bereikbaarheid van de receptie.
Dit bieden wij
- Mooi werk waar je trots op kunt zijn
- Meepraten en meebeslissen over de locatie / dienst waarvoor je werkt (samen verantwoordelijk)
- Een lerende organisatie waar je blijft ontdekken en je volop kunt ontwikkelen
- Een prettige werkomgeving en plezierige collegas!
Gunstige arbeidsvoorwaarden
Bij Vanboeijen val je onder de CAO- Gehandicaptenzorg. De functie van Medewerk(st)er Receptie is ingedeeld in functieschaal 25, het salaris bedraagt afhankelijk van ervaring maximaal € 2.495,- bruto per maand op fulltime basis. Daarnaast bieden we onder andere een goede pensioenregeling via het PFZW en hebben we collectieve afspraken met verschillende (zorg)verzekeringen.Sollictatieprocedure
Meer informatie
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Siska Hijlkema, Manager Facilitair en Vastgoed via telefoonnummer 06-10613879. Kijk voor meer informatie over Vanboeijen op www.vanboeijen.nl .meer...
Meer vacatures van Vanboeijen