Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker Servicedesk ICT (1.0 fte)

Hs Leiden - 09-04-2021 Naar vacature  

De hogeschool maakt gebruikt van cookies om de website gebruikersvriendelijker te maken en inhoud beter te kunnen afstemmen op jouw voorkeuren. Cookies van websites als Facebook staan standaard uit, waardoor je niet alle informatie ziet. Als je verder surft accepteer je onze cookies en zie je alle inhoud.

Ja, is goed.
Nee, liever niet.
Toggle navigation
Menu

Bachelor- en masteropleidingen

Opleidingen voor professionals

Vakgebieden

Studeren bij de hogeschool

Onderwijsvisie

Jeugd

Zorg

Life Science

Duurzaam

Stages en Bedrijfsopdrachten

Samenwerken met de hogeschool

Contact

Vacaturebank

Nieuws

Over
Thema

Agenda

Pers

Profiel

Organisatie

Werken bij

Over Hogeschool Leiden

Werken bij

Vacature: Medewerker Servicedesk ICT (1.0 fte)

De dienst Facilitair Bedrijf van Hogeschool Leiden zoekt Medewerker Servicedesk ICT (1.0 fte).

De functie

Als Servicedesk medewerker ICT ben jij de spil tussen medewerkers & studenten en de afdeling IVT van de Hogeschool. Je bent een communicatief vaardige professional.

Wat ga je doen:
  • Het oplossen en ondersteunen van 1e lijns vragen en storingen over Office 365, Teams, accounts, software en hardware. De vragen komen binnen via de mail, telefoon en aan de balie.
  • Je maakt gebruik van het FMIS systeem (Facilitor) om op gestructureerde wijze de meldingen te registreren, controleren, analyseren en prioriteren.
  • Voortgangsbewaking en escalatie van ICT-meldingen. Je bent verantwoordelijk voor de directe afstemming met de 2e lijn ICT-collega’s, collega’s met specialisatie op Infra, Technisch of Functioneel Applicatiebeheer.
  • Ondersteuning bieden bij migraties en installaties van diverse devices.
  • Projectdeelname indien van toepassing.
  • Gevraagd en ongevraagd een bijdrage leveren aan de optimalisatie van de Servicedesk processen.

Functie-eisen

Je hebt HBO werk- en denkniveau en bent klantgericht, pragmatisch en analytisch ingesteld.
Je hebt minimaal 3 tot 5 jaar Servicedesk / ICT ervaring.
Je communiceert correct en makkelijk, zowel mondeling als schriftelijk. Je hebt een goed ontwikkeld empathisch vermogen, waarbij het in deze functie belangrijk is dat je goed kunt luisteren, doorvragen en samenvatten.

De vaardigheden en competenties voor deze functie zijn resultaatgericht en dienstverlenend. Je kunt snel schakelen tussen diverse werkzaamheden in relatie tot studenten en medewerkers.

Hogeschool Leiden

Hogeschool Leiden is een multisectoriële hogeschool in het hart van de Randstad. De hogeschool heeft ongeveer 12.000 studenten en 1.200 medewerkers. Het onderwijs wordt verzorgd binnen vijf faculteiten met een eigen identiteit, die samenhangt met het karakter van de opleidingen en de verschillende beroepen en werkvelden waarvoor de studenten worden opgeleid.

Onze maatschappelijke opdracht is om goed beroepsonderwijs te verzorgen en gekwalificeerde professionals op te leiden die beschikken over een kritische houding en in staat zijn te functioneren in een veranderende beroepspraktijk. Naast kwalificatie voor de beroepspraktijk maken persoonsvorming, socialisatie, internationalisering en het ontwikkelen van maatschappelijke verantwoordelijkheid deel uit van onze opleidingen. Het leren van de student staat daarbij altijd centraal.

Facilitair Bedrijf

Als Medewerker Servicedesk maak je onderdeel uit van de afdeling Servicedesk en Services van het Facilitair Bedrijf. Het Facilitair Bedrijf is gepositioneerd als ondersteunende dienst die aansluit bij het primaire proces. Er werken circa 70 medewerkers bij deze dienst. De deelgebieden van het Facilitair Bedrijf zijn: Huisvesting & Beheer, Inkoop, Schoonmaak, Catering, Beveiliging, Conciërge, Receptie, Repro, BHV, Veiligheid, Milieu en de Servicedesk.

Missie Facilitair Bedrijf

Het Facilitair Bedrijf is een professionele dienstverlener voor de faculteiten en diensten. In samenwerking met faculteiten en diensten creëren we een veilige en vertrouwde werk- en leergemeenschap, waarin ontmoeten, samen leren, onderzoeken en innoveren centraal staan. Op deze manier dragen wij bij dat onze studenten ‘professionals van de toekomst’ worden.

Visie Facilitair Bedrijf

Medewerkers van het Facilitair Bedrijf zijn professioneel en servicegericht. Bij ons is vakkennis en ruime expertise aanwezig. Onze medewerkers werken op uniforme wijze binnen afgesproken kaders. Wij blijven ons continu ontwikkelen en werken onderling samen. Plezier in het werk en vitaliteit is belangrijk. Zo kijken we steeds wie op welke moment in het proces met welke rol betrokken is. Dit werkt efficiënt. Belangrijke waarden voor ons zijn: respect, integer, betrokken, positief en verantwoordelijk.

Arbeidsvoorwaarden

De cao-hbo is van toepassing. Het betreft een dienstverband voor 1.0 fte voor bepaalde tijd, in beginsel voor de periode van 1 jaar.
De vacature is van structurele aard.
Het salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring, minimaal € 2.273,10 en maximaal € 3.077,54 (bij schaal 7) bruto per maand op basis van een volledig dienstverband.

Daarnaast is er een gunstige pensioenregeling via het ABP en kent de cao-hbo een eindejaarsuitkering van 8,3 %. De hogeschool is dicht bij het station Leiden Centraal gelegen.

Informatie en sollicitatie

De gesprekken kunnen online plaats vinden, gezien de landelijke maatregelen. Informatie over de vacature kan worden ingewonnen bij Caroline van Wijk via emailadres wijk.van.c@hsleiden.nl of per telefoon 06-38829727.

Je kunt jouw sollicitatie, inclusief curriculum vitae
tot 23-4-2021
mailen naar: werving-selectie@hsleiden.nl
Vermeld a.j.b. in de titel van je mail: ‘13/2021/FB, je achternaam en voorletter(s)’.
Gesprekken vinden plaats in de week van 26-4-2021.
meer...



Meer vacatures van Hs Leiden