HR-medewerker AniCura Dierenkliniek
Reageer op deze vacature
AniCura Hillegom is op zoek naar een P&O-verantwoordelijke (Personeelszaken) voor
12 -
16 uur
in de week.
Ben je toe aan een nieuwe uitdaging op een plek waar de liefde voor dieren centraal staat? En zoek je collega’s die passie hebben voor hun vak? Dan ben je bij AniCura Hillegom aan het juiste adres!
Over AniCura Dierenkliniek Hillegom
Wij zijn al jaren een begrip in de regio, we werken samen in een team van 4 bevlogen dierenartsen, die ondersteund worden door 9 deskundige paraveterinairen. Wij zijn enthousiast, leergierig en altijd op zoek naar innovatie en hierbij inspireren we elkaar. Wij gaan net een stap verder, dit zie je ook terug in de apparatuur waarmee wij werken. Onze aandachtsgebieden zijn onder andere: interne geneeskunde, medische beeldvorming middels (hart)echografie, tandheelkunde met dentale (digitale) röntgen, laparoscopie en nog een aantal kleinere deelgebieden. We hebben tevens een erg gemotiveerde klantenkring, en dit maakt het nog leuker om bij ons te werken. Kortom, wij zijn een kliniek met vele mogelijkheden.De functie
In deze functie ben jij het aanspreekpunt voor alle P&O-aangelegenheden binnen onze dierenkliniek. Je hebt contact met onze dierenartsen, assistenten en hun leidinggevenden, maar je bent ook de sparringpartner voor de dagelijks bestuur (DB).Je bent hierbij verantwoordelijk voor de verzuimbegeleiding, verlof- en salarisadministratie, maar ook de coördinatie van de 3-jaarlijkse gesprekscyclus, werving & selectie (incl. contractmanagement) en alle bijkomende zaken betreffende ons personeelsbeleid.
Het betreft een brede, allround P&O-positie waarin je veel verantwoordelijkheid krijgt, maar waarbij je ook ondersteuning krijgt vanuit de overkoepelende P&O-afdeling van ons hoofdkantoor zodat je er niet alleen voorstaat.
Wat ga je bij ons doen?
- Verzuimmeldingen ontvangen en vervanging regelen samen met DB.
- Begeleiden van langdurig zieken in samenwerking met de casemanager van de Arbodienst.
- Nieuwe werknemers werven, sollicitatiegesprekken voeren en nieuw personeel aanmelden/doorvoeren.
- Coördineren van onze 3-jaarlijkse gesprekscyclus, deels ook bijwonen/voeren van gesprekken, inplannen en uitnodigingen versturen.
- Urenadministratie controleren.
- Mutaties salarisadministratie verwerken.
- Verlofaanvragen administratief verwerken.
- Vragen beantwoorden omtrent
- Arbeidscontracten, incl. contractverlengingen opstellen en administratief verwerken.
- Je bent vertrouwenspersoon, een luisterend oor maar je weet ook hulplijnen in te schakelen wanneer collega's tegen problemen aan lopen.
Bekijk onze website om een indruk te krijgen van onze kliniek:
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van AniCura