Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Trainer Callcenter VodafoneZiggo
Trainer Callcenter VodafoneZiggo
Je traint de medewerkers voor VodafoneZiggo;
Een Bring a Friend bonus van maximaal 450,- per aangebrachte medewerker;
Doorgroeimogelijkheden
Vrijheid en flexibiliteit
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en optimaliseren van resultaatgerichte trainingen, want je wordt blij als collega’s je training geslaagd vonden, maar nog veel vrolijker als KPI’s zijn bereikt of overtroffen.Een bijdrage leveren aan het ontwikkelen van de klantenservicemedewerkers door hen te trainen, te motiveren en enthousiasmeren. Hierdoor ben je in staat om mede de instroom en doorstroom te bevorderen. Je traint de operations op het gebied van vaardigheden, systeem- en productkennis.
Je bent verantwoordelijk voor de trainingen op het gebied van compliance in overeenstemming met de Service Delivery Manager.
Je identificeert en signaleert behoefte en kan een vertaalslag maken van behoefte naar praktische trainingen. Je hebt een voortrekkersrol op het gebied van training en werkt en denkt actief mee aan kwaliteit om onze customer service medewerkers naar een hoger niveau te tillen.
Taken en verantwoordelijkheden
- Organiseren en geven van trainingen
- Je coacht customer service professionals, ook buiten de trainingen om
- Trainen van gesprekstechnieken ter bevordering van gespreksvaardigheden van de customer service professionals
- Trainen op salestechnieken en herkennen van verkoopsignalen ter bevordering van de conversies op acquisitiegesprekken
- Medewerkers zowel één-op-één als in grote groepen trainen
- Begeleiden, bijsturen en monitoren van het account (agents en teamleiding) zodat het uitgezette trainings-/ coaching plan wordt uitgevoerd
- Je analyseert en evalueert de ‘prestaties’ van je trainingen: wat was de impact en hoe kunnen we die verder vergroten?
- Ontwikkelen en analyseren van trainingsevaluatieformulieren
Waarom jij onze nieuwe Trainer wordt
- Omdat je enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie hebt
- Omdat je ervaring hebt in de Callcenter branche
- Omdat je evenveel lol hebt in het bedenken als in het verzorgen van trainingen
- Omdat initiatief tonen in je zit
- Omdat je van een zelfstandige functie houdt
- Omdat je communicatief vaardig bent, ook in Engels
Wie zijn wij?
Wij zijn een sterk groeiende internationale organisatie in customer Care activiteiten in Nederland, Zuid Afrika, Suriname en Albanië, waar ruim 1600 medewerkers samenwerken. Voor verschillende klanten bieden wij acquisitie activiteiten, marketingactiviteiten of customer support. De wijze waarop we onze werkzaamheden uitvoeren, is met recht uniek te noemen: de mens staat centraal. We zijn een open en betrokken bedrijf, waar respect en hard werken maar zeker lol hoog in het vaandel staat met een informele sfeer onderling. Vooral samenwerken en samen succes realiseren is wat je bij ons kan vinden.Ons team
Wij zijn werkzaam op locatie in Den Bosch, hier kom jij ook te werken! We hebben twee recruitment specialisten; Natalia en Naomi. Sharin is de Recruitment Manager. Ook Max is onderdeel van het recruitment team. Max is verantwoordelijk voor de marketing van Custom connect.Dit bieden wij jou
Een goed salarisVakantiegeld
Reiskostenvergoeding
Pensioensregeling
Samengevat
Status
Opleidingsniveau
Plaats
Werkuren
Dienstverband
OpenBachelor
Sittard
32-40 uur
fulltime
Solliciteer direct voor Trainer Callcenter VodafoneZiggo
Het invullen van het sollicitatieformulier duurt ongeveer 2 minuten. Alle velden dienen verplicht te worden ingevuld. We laten snel van ons horen.Binnen 2 werkdagen reactie
Ondersteund door onze recruiter
Sollicitatie versturen binnen 2 minuten
meer...
Meer vacatures van Custom Connect