Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Teamleider Customer Service
Gepubliceerd 1 maand geleden
Delen
Bedrijf
Paardekooper B.V.
Opleidingsniveau
HBO
Aantal uren
40 uur per week
Locatie
Oud-Beijerland
Functieomschrijving
Haal jij energie uit het optimaliseren van werkprocessen en werkwijzen? Weet jij medewerkers te begeleiden en motiveren om hen effectiever te laten functioneren? Herken jij de waarde van het snel en goed bedienen van klanten? Ben jij een bruggenbouwer en weet jij anderen mee te nemen in voorgenomen verbeteringen? Dan ben jij wellicht de juiste persoon om de afdeling Customer Service naar een hoger niveau te tillen, werkwijzen te harmoniseren en klantprocessen te optimaliseren!Wat ga je doen?
In de functie van Teamleider Customer Service stuur je de Customer Service medewerkers aan en ben je verantwoordelijk voor alle administratieve en organisatorische werkzaamheden op de afdeling. Je levert een belangrijke bijdrage aan het borgen en verhogen van klanttevredenheid en het behalen van de commerciële doelstellingen van de verschillende divisies. Je start met de divisie Food & Services en daarop volgend de divisie Agri & Industry om tenslotte de Customer Service voor de hele organisatie aan te sturen. De focus van deze afdeling ligt op onze klanten die veel gebruik maken van ons online kanaal (incl. LiveChat) en onze stores (vestigingen). Je rapporteert aan de Group Manager E-business.Naast je leidinggevende en coördinerende taken houd je je bezig met het professionaliseren van de afdeling. Tenslotte borg je een maandelijkse rapportage die duidelijk inzicht geeft in de verkoop en service gerelateerde vragen vanuit de klant. Denk hierbij onder andere aan vragen over leveringen, klachten, retouren, facturen, etc.
Wie zoeken wij?
- Je hebt HBO werk- en denkniveau en tenminste 5 jaar ervaring in een dynamische binnendienst omgeving. Ervaring met het aansturen van een team is een pre.
- Je bent zeer klantgericht zonder daarbij het belang van de organisatie uit het oog te verliezen.
- Je hebt een actieve opstelling en krijgt energie van het ontzorgen van klanten en het structureel aanpakken van knelpunten.
- Je bent een kei in plannen en organiseren. Je weet processen en problemen snel te doorgronden en de oorzaken aan te wijzen waarna je onderbouwd met een oplossingsrichting komt.
- Door goed stakeholder management en overtuigingskracht weet jij anderen voor jouw ideeën te winnen en draagvlak te creëren. Je weet te sturen op resultaat met een mensgerichte stijl van leidinggeven.
- Je hebt een sterke affiniteit met digitaal (de afdeling zal aanvullend meer en meer gebruik gaan maken van digitale middelen richting klant).
Een dynamische omgeving met veel ruimte voor ontwikkeling. Koninklijke Paardekooper Group biedt haar medewerkers een aantrekkelijk salaris met daarbij uitstekende arbeidsvoorwaarden zoals een 27 verlofdagen, pensioenregeling, een winstdelingsregeling en personeelskorting op ons hele assortiment.
Over Koninklijke Paardekooper Group
Sinds 1919 bouwen wij met liefde en passie aan ons familiebedrijf, met verpakken als onze corebusiness. Verpakken, inpakken en vooral aanpakken: het zit in ons bloed. Wij willen dé duurzame verpakkingsvoorloper worden in Europa. Met onze 100 jaar aan kennis en ervaring maken we onze klanten wegwijs in de steeds complexer wordende verpakkingswereld en bieden we ze een zorgeloze en gemakkelijke ervaring. We zijn een betrouwbare partner en helpen onze klanten met kwalitatieve en future-proof producten en diensten zich aantoonbaar te verbeteren en te onderscheiden. Bij Paardekooper helpen wij klanten de uitdagingen van vandaag om te zetten in kansen voor morgen.
meer...
Meer vacatures van Paardekooper Group