Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Eerstelijns medewerker ICT Servicedesk

Groot Waterland - Edam - 26-11-2021 Naar vacature  


25 november 2021 | categorie:
| bron: Gem. Edam-Volendam
Voor de sectie Informatievoorziening van de afdeling Bedrijfsvoering zijn wij op zoek naar een
Eerstelijns medewerker ICT Servicedesk
met klant- en servicegerichte benadering voor 36 uur per week – Medewerker DV-D.

De afdeling en sectie

Binnen de afdeling Bedrijfsvoering zijn diverse disciplines vertegenwoordigd, die door (beleids-) kaderstelling, advisering en ondersteuning ervoor moeten zorgen, dat de rest van de organisatie optimaal kan functioneren. De afdeling houdt zich o.a. bezig met (financiële) planning & control, de financiële administratie, belastingen, facilitaire ondersteuning, informatisering & automatisering (ICT) en documentaire informatievoorziening. De twee laatstgenoemde onderdelen zijn organisatorisch ondergebracht in de sectie Informatievoorziening. De ICT Servicedesk, als onderdeel van de sectie Informatievoorziening, wil zich graag versterken met een collega, die als eerstelijns Servicedesk medewerker voor service, klantgerichtheid en kwaliteit gaat.

Over de functie

Voor deze functie zoeken wij iemand, die zowel ICT servicedesk- als werkplekbeheer gerelateerde werkzaamheden uitvoert, door o.a.:
  • Zorg te dragen voor een duidelijke, correcte en volledige registratie van meldingen en de uitgevoerde activiteiten in een Incident Service Management Systeem;
  • De afhandeling, voortgangsbewaking en terugkoppeling (telefonische, fysiek, selfservice of per e-mail) op je te nemen van 1ste lijns vraagstukken;
  • Werkplekbeheer te verrichten middels ondersteuning op locatie;
  • Het beheren, installeren, configureren, distribueren en onderhouden van werkplekken en werkplekomgevingen;
  • Zorg te dragen voor de administratie ter bevordering van de uitgifte en inname van mobiele communicatieapparatuur;
  • Collega’s binnen het team te ondersteunen bij overige werkzaamheden op het gebied van ICT.

Wat neem je mee?

  • Je hebt minimaal een op de functie afgestemd mbo niveau 4 werk- en denkniveau;
  • Je hebt al enige werkervaring opgedaan op een ICT Servicedesk en weet als geen ander de verschillende processen te benoemen;
  • Je bent gebrand op het leveren van een hoog serviceniveau en stelt de gebruiker altijd centraal;
  • Je bent leergierig, daadkrachtig en resultaatgericht, maar ook flexibel en analytisch ingesteld;
  • Je bent op je best als je de vrijheid krijgt om initiatief te nemen;
  • Je bezit goede communicatieve en administratieve vaardigheden;
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B.
Competenties als klantgerichtheid, probleemoplossend vermogen, flexibiliteit, zorgvuldigheid en communicatieve vaardigheid zijn sleutelwoorden.

Wat bieden wij jou?

Een uitdagende functie met genoeg verantwoordelijkheid. Naast de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen wordt afhankelijk van je kennis, opleiding en ervaring voor deze functie een maximum salaris van € 3.176,- bruto per maand aangeboden (functieschaal 7) bij een 36-urige werkweek. De gemeente kent flexibele werktijden en een eigentijds arbeidsvoorwaardenpakket, waaraan je op basis van een maandelijks op te bouwen Individueel keuzebudget (IKB) van 17,05% van je bruto salaris gedeeltelijk zelf invulling kunt geven. Je kunt dit budget uit laten betalen, of bijvoorbeeld gebruiken voor het kopen van extra verlof. Daarnaast is het mogelijk om dit budget te gebruiken voor belastingvoordeel ten aanzien van bijvoorbeeld je reiskosten woon-werkverkeer.

Sollicitatieprocedure

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jan Burger, Coördinator sectie Informatievoorziening of voor informatie over de procedure met Jeroen Scheijde, HR-adviseur, telefoon 0299-398398. Je reactie met CV en motivatiebrief kun je voor 6 december 2021 richten aan

meer...



Meer vacatures van Groot Waterland