Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Coördinator HR & Flex poule

Profession - Papendrecht - 24-11-2020 Naar vacature  

Voor een interessante internationale organisatie in Papendrecht zijn wij op zoek naar een Coördinator HR & Flex Poule voor de duur van minimaal 6 maanden. Het is een internationale no nonsens organisatie, waar deze dynamische en geheel autonome business unit onderdeel vanuit maakt! Er speelt veel en er liggen mooie uitdagingen binnen het nieuwe team, dat zich gaat richten op alle dimensies rondom flexibele inhuur.

Functie omschrijving

Heb jij ervaring met het verbeteren van processen bijvoorbeeld op een HR Back Office? Of op een recruitment afdeling? Ben jij nergens te beroerd voor? En ook nog eens snel beschikbaar? Krijg jij veel energie van het meedenken en doorvoeren van verbeteringen rondom het totale proces? Heb jij ook affiniteit met het (verder) automatisering van het inleenproces? En helemaal mooi: ervaring met AFAS?

Reageer dan snel op deze interessante tijdelijke en leuke HR functie? Duur (minimaal): 6 maanden. Uren per week: 32-36.
Als coördinator HR & Flex poule ga je samen met je nieuwe teamgenoten, waaronder 2 back office medewerkers/planners en een recruiter je bezig houden met alle inhuur van extern personeel. Je gaat nauw samenwerken met je team. En je mag actief bijdragen tot het goed neerzetten van deze nieuwe Flex afdeling. Je gaat de flexibele schil mee helpen coördineren. Daaronder vallen onder meer de werving, administratie, onboarding en coördinatie middelen nieuwe (flex) medewerkers. Samen worden jullie hét kenniscentrum

Takenpakket

De inhuur van externe medewerkers is binnen deze organisatie heel dynamisch met korte deadlines en veel verschillende taken, waaronder:

m.b.t. nieuwe inleen opdrachten:
  • Aanmelding nieuwe leveranciers voor kwalificatie inkoop
  • Controleren compliancy vereisten, bijvoorbeeld de WAG w-EU controles, certificaten, etc.
  • Afstemmen startdatum en benodigde informatie voor onboarding met interne opdrachtgever en leverancier
  • Bijhouden Medewerkersdossier ingeleende medewerkers
  • Bewaken volledigheid en termijn borgen ontvangst benodigde certificaten
  • Opvoeren medewerkers in onze systemen (data input)
  • Zorgdragen volledig dossier aanvang werkzaamheden

m.b.t. lopende inleenopdrachten:

  • Monitoring leveranciers kwalificaties (signalering aflopende kwalificaties)
  • Pro-actief monitoren lopende opdrachten in relatie tot afspraken van raamovereenkomsten
  • Bijhouden compliancy vereisten (signalering aflopende certificaten)
  • Zorgdragen voor een getekende opdrachtbevestigingen bij wijzigingen in een lopende opdracht
  • Administratieve wijzigingen
  • Contract beëindigingen.

m.b.t. informatieverstrekking:

  • Bijhouden werkinstructies en procesdocumentatie.
  • Beheren van de afdelingsmailbox
  • Telefoonafhandeling (inzake bijv. facturatie, inhuurproces en compliancy
  • Opstellen rapportages m.b.t. inhuur en leveranciers performance
  • Notuleren team overleggen
  • Aanspreekpunt crediteuren administratie bij vragen of onduidelijkheden m.b.t. uren declaraties.

Functie eisen

Functievereisten
  • Kennis & ervaring met MS Office (365) ( w.o. Outlook en Excel)
  • Kennis & ervaring HR administratieve processen
  • Ervaring Microsoft Dynamics 365 Business Central en/of 4PS is een pré
  • Bij voorkeur ervaring met Afas
  • Ervaring toetsen compliancy inleen op zowel leverancier als medewerkersniveau: pré.

Persoonskenmerken:
Stressbestendig, communicatief vaardig, accuraat, nauwkeurig, gestructureerd, je wisselt gemakkelijk van ene taak naar de andere, duizendpoot, je mannetje kunnen staan zonder het service niveau uit het oog te verliezen.

Arbeidsvoorwaarden:
Het maximale bruto maandsalaris op basis van 40 uur is maximaal €. 4.000, exclusief vakantiegeld. Het betreft een tijdelijke detacheringsaanstelling voor tenminste 6 maanden. Je werkweek is tussen de 32 – 36 uur. Bij voorkeur ben je snel beschikbaar.

Arbeidsvoorwaarden

Het maximale bruto maandsalaris op basis van 40 uur is maximaal €. 4.000, exclusief vakantiegeld. Het betreft een tijdelijke detacheringsaanstelling voor tenminste 6 maanden. Je werkweek is tussen de 32 – 36 uur. Bij voorkeur ben je snel beschikbaar.

meer...



Meer vacatures van Profession