Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Customer Service Agent Frans-Spaans

Van de Velde - Amsterdam - 26-03-2023 Naar vacature  

Zin in een baan als Customer Service Agent
in de mode? Dan is Van de Velde wellicht iets voor jou. Met meer dan 100 jaar ervaring creëert en produceert Van de Velde de bekende premium lingeriemerken Marie Jo, PrimaDonna en Andres Sarda. Wil je deel uitmaken van een zeer toegewijd en uiterst professioneel team, +1500 medewerkers wereldwijd? Van de Velde lingerie, reeds 25 jaar beursgenoteerd, blijft groeien en is op zoek naar een getalenteerde en enthousiaste Customer Service Agent

met standplaats België.

Onze missie:
‘we ignite the power in women’
Van de Velde is een bedrijf waar medewerkers altijd centraal hebben gestaan. Wij geloven sterk in de kracht en het potentieel van mensen, en in de kracht in vrouwen in het bijzonder. Dat uit zich in onze relatie met medewerkers, consumenten en vrouwen in de samenleving.

We zijn gedreven door Passie | We ademen Kwaliteit | We zijn authentiek | We richten ons op Consumenten en Klanten | We zijn Ondernemend | Samen zijn we Sterk.

Wij zijn op zoek naar een collega die ons kan helpen groeien, dezelfde waarden deelt en er naar uitkijkt om samen met een goed contact met onze klanten te onderhouden. Ben je bereid om een positief verschil te maken? Zet je carrière verder en kom werken bij Van de Velde lingerie!

Je job als Customer Service Agent

Zin in een nieuwe uitdaging in een internationaal modebedrijf, gebeten door Frans en Spaans en een passie voor customer care? Dan ben jij misschien wel de Customer Service Agent die wij zoeken. Customer Service bij Van de Velde bestaat uit een B2B-team, ter ondersteuning van onze 5.000 retailpartners wereldwijd, en een e-Commerce team dat instaat voor de B2C online customer care. Om onze partners wereldwijd te ondersteunen bij al hun vragen en dit bij voorkeur in hun moedertaal, spreken alle medewerkers samen 6 talen (Nederlands, Frans, Duits, Engels, Spaans & Italiaans).

Samen met je ongeveer 30 collega’s sta je dagelijks in voor de ondersteuning van zowel onze retailpartners uit jouw geografisch gebied als voor opvolging van consumentencontacten binnen Europa met de eindconsument.

Je beantwoordt telefonische oproepen en mails in het Frans, Spaans en Nederlands.
Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van de bestellingen en geeft indien nodig, de juiste informatie door over leveringstermijnen.
Je leert de huidige collectie door en door kennen en geeft het nodige advies.
Je staat rechtstreeks in contact met het internationaal sales team voor jouw regio’s.
Je vertaalt documenten naar het Frans of Spaans voor de verschillende interne afdelingen.
Je bent gepassioneerd om je klanten de beste service te verlenen.
Je communiceert vlot met de andere afdelingen.
Je behandelt klachten, helpt ze voorkomen en gaat voor 100% klantentevredenheid.

Je Customer Service profiel

Je genoot een hogere opleiding, bij voorkeur een taalopleiding.
Zowel mensen met ervaring als schoolverlaters zijn welkom op deze vacature!
Je spreekt nagenoeg perfect Frans en Spaans. Ben je pas afgestudeerd of heb je al ervaring, beiden zijn welkom!
Je bent een vlotte communicator, vriendelijk en klantgericht.
Je bent administratief sterk en oplossingsgericht.
Je bent in staat om een document op te vertalen met de juiste 'tone of voice'.
Je hebt kennis van MS Office (Word, Outlook en Excel) en bent bereid te leren werken met ons ERP en CRM-pakket.

Ons jobaanbod

Een contract van bepaalde duur tot het einde van het jaar in een voltijdse of 4/5e tewerkstelling in een stabiel en internationaal beursgenoteerd modebedrijf. (optie tot verlenging)

Makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer (inclusief pendelfiets naar station Schellebelle of Wetteren) + mogelijkheid tot telewerken
Een competitief loon met extralegale voordelen in functie van de job.
9 ADV-dagen bovenop het wettelijke verlof + aandacht voor work-life balance.
Je kan rekenen op een grondig opleidingstraject bij opstart, die een stevige basis legt voor optimale ontplooiingskansen achteraf.
Een uitdagende en autonome job in een stabiel, internationaal en beursgenoteerd modebedrijf met een aangename bedrijfscultuur waar ruimte is voor eigen initiatief en ideeën

meer...



Meer vacatures van Van de Velde