Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Teamlead Service Center B2B & Export

Auping - 07-04-2021 Naar vacature  

Heb jij passie voor sales, service en coördineren? Ben jij die enthousiaste en positieve teamleider die met aandacht voor het team voor de beste resultaten gaat? Zit continu verbeteren ook in jouw DNA en ben jij een echte verbinder? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat houdt de functie in?

Als Teamlead in het Service Center van Auping heb je een verbindende rol en draag je zorg voor de dagelijkse coördinatie van het team B2B & Export. Je bent werkzaam als meewerkende voorvouw/-man en geeft in deze rol leiding aan drie medewerkers. Je coördineert de dagelijkse binnendienst werkzaamheden voor drie markten: Export, B2B-Hospitality en New business. Jij bent het aanspreekpunt en de sparringpartner voor collega’s bij procesverstoringen, uitzonderlijke services en klachten. Verder adviseer, help en ondersteun je het team als het gaat om het behalen van de team KPI’s. Voor andere afdelingen ben je op operationeel- en procesniveau aanspreekpunt en zoek je proactief afstemming m.b.t. orderverstoringen, procesinformatie of procesinrichting en advies. Daarnaast werk je in samenwerking met de Manager Service Center aan het implementeren en coördineren van verbeteringen. Je bent verantwoordelijk voor een gedeelte van de HR cyclus (denk hierbij aan ziekmeldingen, gespreksvoering) en ondersteunt medewerkers in het verbeteren van hun vakmanschap en persoonlijke ontwikkeling. Je rapporteert in deze functie aan de Manager Service Center.

Over jouw afdeling
Het Service Center van Auping bestaat uit vier teams en is verantwoordelijk voor het dagelijkse contact met dealers en consumenten op het gebied van orderverwerking en het afhandelen van vragen en klachten. Export & B2B is als onderdeel van het Service Center onder andere verantwoordelijk voor de uitlevering van producten naar specifieke marktsegmenten.

Wie zoeken wij?

Jij bent een open persoonlijkheid, je staat positief in het leven en hebt een sterk analytisch vermogen. Je kan goed communiceren op verschillende niveaus en weet mensen in beweging te krijgen. Onze kernwaarde “onze klant is koning” is voor jou een vanzelfsprekendheid en met jouw kwaliteitsgerichtheid en kritische blik op bestaande processen, neem jij jouw team mee in continu verbeteren. Je hebt ervaring met het aansturen van een team, of je bent toe aan een volgende stap in je carrière. Verder denken we dat jij dit nodig hebt om in deze rol succesvol te zijn:

  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau;
  • Je hebt een relevante commerciële opleiding afgerond (bijvoorbeeld International Business & Languages of Commerciële Economie);
  • 3 tot 5 jaar relevante werkervaring op een commerciële binnendienst;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Goede beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift;
  • Ervaring in een leidinggevende rol is een pré;
  • Ervaring in een export omgeving is een pré;
  • Je hebt een vooruitstrevende, commerciële en salesgerichte werkhouding;
  • Je bent communicatief vaardig wat zich uit in de juiste vragen stellen, tactvol formuleren en het bespreekbaar maken van lastige onderwerpen.
 
 
 

Heb je interesse?

Word jij enthousiast van deze uitdagende functie en sluiten jouw ervaringen en competenties aan bij wat we zoeken? Stuur dan jouw schriftelijke sollicitatie uiterlijk 21 april a.s. in via de sollicitatiebutton.

meer...



Meer vacatures van Auping