Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Coördinator Faciliteiten Roomservice
Je bent de spin in het web, in een dynamische omgeving. Je signaleert kansen en doet voorstellen voor het optimaliseren van de werkprocessen. Je bedenkt creatieve en werkbare oplossingen en door deze in te zetten voeg jij veel waarde toe aan onze dienstverlening. Best wel belangrijk! Wil jij jouw werkveld verbreden en jouw operationele aansturings-skills in zetten in het St. Antonius Ziekenhuis bij de afdeling Roomservice dan hebben we een mooie baan voor 36 uur p/w voor je op onze locatie Nieuwegein.
Eenheid
Faciliteiten & Vastgoed
Lokatie
Nieuwegein
De eenheid
Onze afdeling
De afdeling Faciliteiten & Vastgoed levert alle diensten op het gebied van facilitaire dienstverlening en vastgoed en bestaat uit Keuken, Restaurant & Catering, Roomservice, Logistiek, Schoonmaak, Textiel, Beveiliging en Receptie & Telefonie. De eenheid Faciliteiten & Vastgoed is tevens verantwoordelijk voor de organisatie van de Bedrijfshulpverlening en de Rampenopvang.Het team roomservice is verantwoordelijk voor de voeding en de schoonmaak op de verpleegafdelingen van het ziekenhuis. Als coördinator werk je samen met 3 teamhoofden, een planner en 6 eerste medewerkers. De totale formatie bedraagt 105 FTE.
De functie
Als coördinator van het team dat verantwoordelijk is voor de voeding en de schoonmaak op onze verpleegafdelingen ben jij medeverantwoordelijk voor de dagelijkse operationele aansturing op de werkvloer. Je bent een aanspreekpunt voor vragen en je stemt regelmatig af over de werkzaamheden en mogelijke knelpunten. Je weet processen/procedures daar waar mogelijk te optimaliseren, overzicht te bewaren en mee te denken over het structurele verbeterpunten. Je houdt je bezig met het motiveren en begeleiden van jouw collega’s op diverse vraagstukken met betrekking bijvoorbeeld tot ICT (inloggen, instrueren takensysteem), werkprocessen, planning etc. Dit alles doe je samen met een team van eerste medewerkers en brengen jullie het team naar een hoger niveau.
Het profiel
Jij bent een enthousiaste en slimme persoonlijkheid die graag het voortouw neemt. Jij haalt plezier uit het coördineren van alle taken, het oplossen van (rooster) puzzels en het operationeel aansturen van het team. Je bent in staat om overstijgend te denken en je komt zelf met ideeën waar procesverbeteringen doorgevoerd kunnen om meer efficiency te bereiken. Wanneer bij een onverwachte interne calamiteiten de druk op het team ineens toeneemt, ben jij de rust zelf en zorg je dat er extra mensen ingezet kunnen worden om de klus weer te klaren. Ook dan weet jij, nog steeds servicegericht, je staande te houden.
Verder vragen we van je:
- Een relevante mbo-diploma en meerjarige werkervaring
- Enkele jaren werkervaring in een vergelijkbare functie
- Je kunt medewerkers motiveren en enthousiasmeren
- Je hebt een positieve werkhouding en levert een bijdrage aan de samenwerking en werksfeer op en buiten de afdeling
- Kennis van werken met procedures, protocollen, werkwijzen en richtlijnen
- Handigheid en snelheid met gebruik MS Office-programma’s;
- Je kunt goed omgaan met digitale systemen
Een zelfstandige baan vol afwisseling in een topklinisch ziekenhuis waar je volop mogelijkheden hebt om je persoonlijk te ontwikkelen;
Een prettige werksfeer met enthousiaste en vakbekwame collega’s;
Een salaris
van € 2.554,-
tot maximaal
€ 3.468,-
bruto per maand (FWG 45) op basis van een 36-urige werkweek en afhankelijk van je ervaring (Cao Ziekenhuizen);
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een
13
e
maand
en de mogelijkheid deel te nemen aan een fiets-, fitness- of ‘bring your own device’’-regeling.
Werktijden bespreekbaar binnen de afgesproken contractomvang
Deelname aan carrièreportaal ‘Sterk in je Werk’.
De procedure
Informatie
Ben je nieuwsgierig geworden en wil je nog meer weten? Bel dan met Mark van Rooijen 06-29642186 of Danielle Visser 06-31124130, Teamhoofden Services Nieuwegein.meer...
Meer vacatures van Connexys