Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Management Assistent
Functie omschrijving Management Assistent | Vastgoedontwikkelaar
Houd jij alsManagement Assistent
orde op zaken binnen een hectische en dynamische werkomgeving en heb je ervaring met projectadministraties? Reageer dan nu!
Voor De Roozen van Hoppe Groep, een veelzijdige, zelfstandig opererende, vastgoedontwikkelaar en bouwpartner in Haghorst, zijn wij op zoek naar een proactieve en ervaren management assistent voor 32 - 40 uur per week. In deze nieuwe en veelzijdige rol ben jij, op bestuurlijk niveau, de steun en toeverlaat van het MT en zorg je voor rust en overzicht binnen een drukke werkomgeving. Jij houdt alle deadlines in de gaten, houdt agenda's op orde en bent een meester(es) in plannen. De nadruk van je werkzaamheden ligt op het overzicht bewaken van de diverse projecten en alles wat daarbij komt kijken aan documentatie, deadlines en diverse interne- en externe contacten. Een greep uit jouw werkzaamheden:
- Complex agendabeheer;
- Voeren van diverse gelijktijdige projectadministraties, planningen en bewaken van deadlines en termijnen;
- Verzorgen van documentatie (o.a. huurovereenkomsten, contracten, (voortgangs)rapportages), due diligence, risicomanagement;
- Verzorgen, voorbereiden en plannen van vergaderingen en bijeenkomsten, notuleren en bewaken van acties;
- Onderzoeken/uitzoeken van diverse onderwerpen (o.a. demografische ontwikkelingen, contacten, beleid, perspectieven);
- Creëren van rust en overzicht;
- Ondersteuning van het MT (2-4 personen) op bestuurlijk niveau in de breedste zin van het woord.
Functie eisen Management Assistent | Vastgoedontwikkelaar
Jij bent energiek, enthousiast en een kei in plannen en organiseren. Het zit in je karakter om het onderste uit de kan te halen en je doet dit met flair en toewijding. Ervaren ben je vanzelfsprekend en je herkent jezelf in onderstaand functieprofiel;- HBO/WO werk en denkniveau en minimaal in bezit van een afgeronde secretariële opleiding;
- Minimaal 5-10 jaar ervaring in een soortgelijke functie als management assistent | directiesecretaresse | bestuurssecretaresse | projectsecretaresse;
- Ervaring binnen een soortgelijke branche is een pré, vastgoed, gebiedsontwikkeling, projectontwikkeling of bouw;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Fulltime beschikbaar (parttime minimaal 32 uur per week is ook mogelijk);
- Woonachtig in de omgeving van Eindhoven | Den Bosch | Breda met Tilburg als centrum en in bezit van eigen vervoer (niet met OV bereikbaar).
- Proactief en zelfsturend; je denkt dat stapje vooruit;
- Flexibel in tijd en taken bij bijvoorbeeld deadlines of drukke periodes;
- Oog voor detail, doortastend en accuraat;
- Zelfstandig maar ook zeker een teamplayer met gevoel voor humor!
- Sociaal, empathisch met begrip voor gemeentelijke besluitvormingstrajecten.
Meer vacatures van Pienk