Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Agile Service Manager Business Platform Operations

Schiphol - 16-09-2021 Naar vacature  

Plaatsingsdatum: 01/27/2022
Opleidingsniveau
Bachelor HBO
Salarisschaal
van 4.100 tot 5.750 euro
Aantal uren
32 - 36
Locatie
Evert van de Beekstraat 202 Schiphol

De stappen in de sollicitatieprocedure:

  • Vacature open
(Huidige stap)
  • CV selectie
  • Eerste gesprek
  • Tweede gesprek
  • Salaris aanbod
  • Onboarding

De functie

De toekomst van reizen begint nu. Daarom zetten we data en technologie in om de koers te bepalen en onze luchthaven steeds slimmer te laten opereren. Met digitale oplossingen kunnen wij de processen op Schiphol beter voorspellen, zodat reizigersstromen goed en snel verlopen. Het businessdomein waar jij je voor in gaat zetten is die van operations.

Binnen het Business Platform Operations (BPT OPS ) willen wij het gehele operationele proces voorspelbaar, in control en efficiënt maken. Onze missie is om onze Airport Operations elke dag optimaal te laten presteren. Met focus op onderwerpen als integrated planning & forecasting, end-to-end verantwoordelijkheid, deep turnaround en total airport management. Dit doen we in nauwe samenwerking met betrokken partijen als Data & Analytics, Operations en IT. BPT OPS bestaat uit meerdere agile teams en is onderdeel van zowel IT & Data als van Operations. Het doel is om end-2-end applicaties te bouwen en te beheren zodat op de werkvloer in Operations de juiste besluiten genomen kunnen worden met onze applicaties.

Wat ga jij doen als Agile Service Manager?

Als Service manager ga jij je bezig houden met service operation, financial management, service strategy en service design rondom de diensten binnen operations. Je borgt en optimaliseert processen met tooling, maar verliest de interactie en het doel niet uit het oog. Je bewaakt de kwaliteit van de oplossingen die we voor onze klanten ontwikkelen of gecreëerd hebben. Van nature weet je de juiste mensen te vinden binnen de organisatie.

Je werkt nauw samen met de DevOps teams en gezamenlijk til je de productiviteit en dienstverlening naar een hoger niveau. Naast het werken met de verschillende DevOps teams en beheer teams ben je ook actief als spin in het web tussen enerzijds de organisatie die digitale diensten ontwikkelt en bestaande diensten beheert, en anderzijds de Schiphol organisatie die de diensten afneemt om hun bedrijfsprocessen te optimaliseren. Doordat je pro –actief de behoefte bij gebruikers ophaalt, weet je de stem van de gebruiker te vertalen naar verbeteringen voor proces en applicatie. Andersom weten gebruikers jou te vinden en werk je samen aan nieuwe oplossingen.

Je komt in een innovatieve nieuwe omgeving waar twee manieren van werken (moeten) worden samengebracht: ITIL en Agile. We hebben als doel om ons IT landschap te vereenvoudigen en hierin heb je actieve rol. Tot slot draag je zorg voor het naleven van compliance, IT risk en cyber security voor de applicaties in ons platform team. Daarnaast ben je budget verantwoordelijk voor je toegewezen en toekomstige diensten.

Jij bent

We zijn op zoek naar Agile service manager die ITIL gecertificeerd is, bij voorkeur ITIL4 en ervaring heeft met het werken in een Agile omgeving en deze methodieken ook goed weet samen te brengen. Zoals benoemd stel je een werkende oplossing boven documentatie en verlies je de interactie en het doel niet uit het oog.

Wij zoeken een communicatieve Agile service manager die:
  • Minimaal 5 jaar ervaring heeft in een soortgelijke rol;
  • Flexibel is en om kan gaan met een veranderende omgeving;
  • Pragmatisch en pro-actief is;
  • Ervaring heeft binnen een Agile omgeving;
  • Een innovatieve mindset heeft. Je vindt het leuk om te denken in alternatieve oplossingen en niet binnen de gebaande paden te blijven. Je volgt het plan, maar je bent niet bang om dat bij te stellen als dit nodig is;
  • Communicatief vaardig is op zowel technisch als strategisch vlak als adviseur kan optreden;
  • Goed kan samenwerken met developers, stakeholders en klanten. Je onderhoudt je interne en externe netwerk. Je werkt nauw samen met de product owner, het team, de opdrachtgevers en gebruikers van diverse applicaties;
  • Goed is in onderhandeling en oplossingsgericht;
  • Minimaal HBO of WO denk- en werkniveau.

We bieden

  • De kans om werkervaring op de te doen in een dynamische en inspirerende omgeving en je carrière te lanceren;
  • De mogelijkheid om te werken aan innovatieve projecten met collega’s die oprecht trots zijn op hun bijdrage aan Schiphol om de wereld te verbinden;
  • Salarisindicatie tussen 4.100 en 5.750 euro op basis van een 36-urige werkweek;
  • Uitstekende secundaire voorwaarden (waaronder een standaard 6% eindejaarsuitkering);
  • Ruimte voor ontwikkeling op professioneel en persoonlijk vlak. Zo is er een persoonlijk duurzaam inzetbaarheidsbudget voor o.a. opleiding, coaching, sporten en verlof, telefoon, laptop;
  • De mogelijkheid om met behulp van flexibele werktijden zelf een optimale werk-privé-balans te bepalen.

Jouw contactpersoon

Wil je meer weten over de functie of solliciteren, dan kun je altijd contact opnemen met Haico de Kroon: 06-10675212 (WhatsApp) of haico.de.kroon@schiphol.nl.

meer...



Meer vacatures van Schiphol