Inloggen - Registreer  

IT Support Engineer

Ormer - Almere - 11-04-2024 Naar vacature  

Martijn staat voor je klaar

Martijn van der Hoek

Account- en vestigingsmanager
''Wij verkopen niet alleen IT professionals. Wij verkopen een stabiele en betrouwbare IT afdeling waar je blind op kunt vertrouwen.''
Voor een van onze opdrachtgevers in de regio van Almere zijn wij op zoek naar een IT Support Engineer die bij de klant in dienst wil treden.
Startdatum: in overleg
Aantal uur per week: 40
Locatie: Regio Almere
Als IT Support Engineer ben jij in teamverband verantwoordelijk voor het afhandelen van storingsaanvragen, wijzigingen en serviceverzoeken. Daarnaast doe jij verbetervoorstellen van de IT dienstverlening op het gebied van werkplekken, servers en het netwerk.

Werkzaamheden

De IT Support Engineer staat direct in contact met de gebruikers en leveranciers en is het eerste aanspreekpunt voor ICT vraagstukken. Daarbij installeer en beheer je hard- en software en neem je verstoringen, wijzigingen en serviceverzoeken aan, registreer en bewaak je deze en indien mogelijk los je deze op.

De taken van de IT Support Engineer zijn o.a.:
  • Oplossen/coördineren van incidenten, wijzigingsverzoeken en ICT aanvragen.
  • Aanmaken en onderhouden van user accounts.
  • Installeren en configureren van nieuwe hard- en software.
  • Aansturen en afstemmen van het onderhoud aan hardware en software.
  • Beheren van servers, controleren van back-ups en security checks.
  • Uitvoeren van onderhoud aan laptops en pc’s.
  • Applicatiebeheer van de toegewezen software applicaties.
  • Opstellen en bijhouden van documentatie van ICT-gerelateerde documentatie (bijv. werkinstructies).
  • Beheren en registreren van (ICT) bedrijfseigendommen.
  • Volgen van de instructies en uitvoeren van de werkmethode door de relevante QHSE-procedures te volgen, zoals beschreven in AIM. Voor bevoegdheden zie ‘authority matrix’.
  • Actieve bijdrage aan het behalen van de afdelingsdoelstellingen (Roadmap).
  • Overige voorkomende werkzaamheden.
Functie eisen
  • MBO opleiding niveau 4 richting ICT (Systeembeheer).
  • Bij voorkeur enige jaren relevante werkervaring
  • Kennis van en ervaring met Office365 (O365), MS SQL, Active Directory (AD), Azure Active Directory (AAD),Windows Backup, Microsoft Intune, System Center Configuration Manager (SCCM), Exchange Admin Center (EAC), Group Policy Management (GPM), Domain File Server (DFS), Windows Imaging
  • Kennis van en ervaring op beheergebied van netwerken en besturingssystemen.
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

Aanbod

Onze opdrachtgever biedt een veelzijdige baan in een geavanceerde en uitdagende ICT-omgeving bij een organisatie die de afgelopen jaren fors gegroeid is. En dit in een prettige, open en informele werksfeer. Je komt te werken in een team met enthousiaste collega’s, ruime doorgroei- en ontwikkelmogelijkheden en goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Ormer
Meer IT Support Engineer vacatures