Inloggen - Registreer  

Customer Succes Manager

Dialog - Utrecht - 14-12-2023 Naar vacature  

Utrecht - 40 uur per week - Marktconform salaris

Zoek jij ons?

Je bent een Customer Success Manager in hart en nieren. Jouw hart gaat sneller kloppen als je organisatie kunt helpen het beste uit hun medewerkers te halen met een modern SaaS-platform. Je zoekt een werkomgeving waar je veel kunt leren, waar je onbeperkt vertrouwen en ondersteuning krijgt en waar de teamspirit fantastisch is (medewerkerstevredenheid van een 9).

Ben jij dat? Dan heb je je nieuwe werkplek gevonden!

Aangenaam kennis te maken, wij zijn Dialog

Dialog is een snelgroeiend bedrijf in de markt van ‘People Enablement Software’. Geen idee wat dat is? Het komt erop neer dat wij organisaties helpen om de talenten in hun medewerkers naar boven te halen. Want daar worden medewerkers blij van. En blije medewerkers vormen de basis van succesvolle bedrijven.

Dialog is onderdeel van Visma, een toonaangevend technologieconcern in Europa. Daarmee heb je toegang tot een schat aan kennis en ervaring. Op elk vakgebied zitten experts voor je klaar om je te helpen.

Dit ga je doen

Je gaat aan de slag om klanten te helpen ons online platform succesvol in te zetten en het gebruik zo hoog mogelijk te maken.
Je coördineert de CSM-trajecten voor jouw klanten, maar steekt ook zelf de handen uit de mouwen. Je richt het platform in voor onze klanten, leidt ze op het succesvol te gebruiken en bent aanspreekpunt voor vragen.

Je onderhoudt proactief contact met opdrachtgevers en bent daarbij een sparringpartner die klanten durft te challengen. Bovendien verzamel je input voor evaluatiemomenten door middel van interviews en surveys, die je vervolgens bespreekt met de opdrachtgever. Zo ben je doorlopend bezig om jouw klanten succesvol te laten werken met ons platform.

Wie worden je collega’s?

Bij Dialog werken nu zo’n 35 medewerkers. Je komt terecht in het customer success team, dat nu bestaat uit 6 customer success managers en 1 support medewerker. Zij bewijzen dat een ontspannen werksfeer en ambitie perfect samen gaan. Zo implementeren ze Dialog jaarlijks bij veel nieuwe klanten, en onderhouden contact met bestaande klanten om samen het maximale uit hun medewerkers te halen. En dan altijd met veel liefde en aandacht, want fans creëren zit in ons DNA. Ze kunnen dan ook niet wachten om jou als nieuwe collega te verwelkomen.

Saskia de Klerk

Customer Success Manager

Karen Reesink

Support Manager

Lonneke van Doren

Customer Succes Manager

Elma Nokic

Customer Success Manager

Sander Bouwmans

Customer Success Manager

Katja Richters

Customer Success Manager

Frida Ährlin

Customer Success Manager

Wat krijg je van ons?

Uitstekend salaris en pensioenopbouw
Alles wat je nodig hebt om je werk (thuis en op kantoor) goed te kunnen doen, zoals thuiswerkplek, laptop, etc.
Een rol met veel ruimte en verantwoordelijkheid
Veel mogelijkheden om je talenten verder te ontwikkelen en te groeien in je rol
Onbeperkt toegang tot de experts en trainingen van Visma
Een heel gezellig team, waar je je zeker thuis gaat voelen. Je kunt een warm welkom verwachten

Wat vinden we belangrijk?

Je bent enorm gemotiveerd om bij ons te komen werken (we horen graag waarom).
Je hebt 1-3 jaar werkervaring als Customer Success Manager bij een SaaS-bedrijf.
Je bent analytisch sterk (HBO+) en neemt graag “data-driven” beslissingen.
Je bent gewend om vele ballen in de lucht te houden. Je werkt dan ook gestructureerd en nauwkeurig (hoe anders…?).
Je bent een vriendelijke maar stevige gesprekspartner voor de HR-managers van onze klanten. En jullie delen natuurlijk de passie om het beste uit medewerkers te halen.

Je vindt “commercieel” geen vies woord. Sterker nog, je wordt juist blij van de verantwoordelijkheid om van klanten fans te maken, zodat ze heel lang klant blijven.

Geïnteresseerd of vragen?

Wil je solliciteren op de bovenstaande vacature? Gebruik dan het sollicitatieformulier hieronder. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet en stuur een e-mail of bel gewoon even naar Jochem Aubel (

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Dialog
Meer Customer Succes Manager vacatures