Inloggen - Registreer  

Specialist Klantenservice

Mobiel.nl - Leidschendam - 22-04-2024 Naar vacature  

Functieomschrijving

Jij schittert in alle facetten van customer care. Je staat klanten met alle liefde telefonisch te woord maar ben ook een kei in schriftelijk klantcontact. Vragen zijn er immers om beantwoord te worden. Je vertelt de ene klant dat hij zijn spiksplinternieuwe mobieltje inderdaad vandaag al thuis kan verwachten, de andere klant dat het klopt dat hij niets hoeft bij te betalen voor zijn toestel en weer een andere klant vrolijk je op door te vertellen dat zijn defecte telefoon gelukkig nog onder de garantievoorwaarden gerepareerd kan worden. Als een ware magiër tover je bij iedere klant een glimlach op het gezicht.

Vereisten

Dit zijn wij

Tussen al het aanbod van mobiele telefoons en abonnementen de beste deal vinden is best chaotisch. Daarom zijn wij er, Mobiel.nl. Wij zetten alle abonnementen en smartphones overzichtelijk op een rijtje, zodat onze klanten slim zelf kunnen kiezen en kopen wat het beste bij ze past. Dat kunnen we als geen ander en toch willen we er met onze 120 collega’s nóg beter in worden. Natuurlijk kunnen we jouw hulp daar hartstikke goed bij gebruiken. Als specialist klantenservice gids jij onze klanten met het grootste gemak -en de allergrootste glimlach op je gezicht- door telecomland.

Dit ga je doen

Als specialist klantenservice verleen je dag in dag uit de allerbeste service aan iedere klant. Klanten weten ons te vinden met allerhande vragen via allerlei verschillende kanalen. Jij gaat dus veel appen, bellen, mailen en chatten. Hiernaast zijn er uiteenlopende administratieve werkzaamheden, en functioneer je dus deels ook als administratief medewerker. En wees gerust: we zijn heel nadrukkelijk een klantenservice en dus geen callcenter. Outbound bellen is dan ook geen onderdeel van je takenpakket en we zorgen daarnaast voor een veelzijdig rooster waarin je veel afwisseling in taken ervaart.

In ons inwerktraject van ca. 2-3 weken word je op kantoor klaargestoomd om zelfstandig aan de slag te gaan als medewerker klantenservice. Weet je toch iets niet? Er staat altijd wel iemand klaar om je te helpen. Werk je na deze periode liever vaker thuis? Geen probleem!

Dit ben jij

  • Jij weet hoe belangrijk uitmuntende customer service is dus iedere klant krijgt van jou een koninklijke behandeling.
  • Je vindt het leuk om je te verdiepen in de wereld van mobiele telefonie.
  • Jouw Nederlands is foutloos, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Jouw hoofd blijft altijd koel, ook als het druk is.
  • Jouw gespreksvaardigheden zijn onovertroffen, je behandelt iedere klant zoals je je moeder behandelt en je maakt waar wat je belooft.
  • Je bent nauwkeurig en vindt het leuk om ook administratief bezig te zijn, na ieder klantcontact plaats je een notitie.
  • Je volgt een opleiding op minimaal mbo 4 niveau of hebt deze al afgerond.
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar als medewerker klantenservice. 
  • Je bent doordeweeks zowel overdag als één avond in de week beschikbaar. Ben je op maandag, dinsdag en vrijdag beschikbaar? Dan zijn we zelfs extra blij met je! 

Wij beloven

  • Appen onder werktijd. Wie wil dat nou niet?
  • Een leuke baan in booming e-commerce, met doorgroeimogelijkheden binnen en buiten de klantenservice.
  • Flexibiliteit! In overleg bepalen we je werkdagen en je bepaalt grotendeels zelf of je vanuit huis of op kantoor werkt.
  • Een laptop van de zaak, zodat je op thuiswerkdagen goed uit de voeten kunt.
  • Reiskostenvergoeding, thuiswerkvergoeding en een gunstige pensioenregeling.
  • Korting op ál onze toestellen en accessoires. Niet alleen voor jou, ook voor je vrienden en familie.
  • Iedere dag een heerlijke lunch met vers brood en een koelkast bomvol lekkers.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Mobiel.nl