Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Medewerker Servicedesk / Receptionist

Flexibility - Breda - 20-04-2024 Naar vacature  

€ 2250 - 3000 per maand
MBO
19-04-2024
Als Medewerker Servicedesk / Receptionist(e) ben je een onmisbare schakel binnen het Servicekantoor en ben je het eerste aansprekingspunt van het bedrijf. Je ontvangt de gasten, beheert de mailbox, beantwoord binnenkomende telefoontjes en schakelt deze ook door waar nodig. Ook het beheren van de agenda van het managementteam behoort tot jouw takenpakket alsook diverse administratieve taken.

Je krijgt energie van een georganiseerde en ordelijke werkplaats en servicegericht werk doen is voor jou een vanzelfsprekendheid. De functie houdt meer in dan enkel communicatieverkeer op orde houden.

Een ondernemende, dynamische en soms hectische omgeving waar geen enkele dag hetzelfde is en veel van je creativiteit gevraagd wordt is hier van toepassing. Je bent op zoek naar zelfstandigheid, ziet werk op een proactieve manier en wilt je kennis uitbreiden.

Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden?

Naast de ‘traditionele” receptietaken ben je ook verantwoordelijk voor het uitvoeren van een aantal administratieve werkzaamheden op het gebied van onder meer HR, Audits en verzuimregistratie. Daarnaast bestaan je taken uit:

  • Het beheren van de mail van alle mailaccounts;
  • Het opvragen van offertes;
  • Het uitvoeren van bestellingen;
  • Het invullen van loonbeslagen;
  • Het contacteren van gecertificeerde instellingen;
  • Het op orde houden van het archief.

Wat bieden wij?

  • Een functie voor 20 uur per week;
  • Een bruto fulltime maandsalaris van € 2.250 - € 3.000 o.b.v. opleiding en ervaring;
  • Dynamische functie in een ondernemend team;
  • Vrijheid en zelfstandigheid in het vormgeven van je eigen functie;
  • Een prettige, betrokken, informele werksfeer waarin iedereen gerespecteerd dient te worden;
  • Veel mogelijkheden om jezelf te verbeteren en een bijdrage te leveren aan de professionalisering.

Wat vragen wij?

De werktijden zullen op maandag en dinsdag van 08:30 – 17:30 zijn. En op de woensdagochtend van 08:30 – 12.30. Daarnaast:
  • MBO werk- en denkniveau;
  • Reeds drie jaar ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je bent 20 uur per week beschikbaar;
  • Je bent bekend met Office 365;
  • Je hebt ervaring met administratieve taken en weet hoe telefooncentrales werken;
  • Je bent niet bang knelpunten te signaleren, bespreekbaar te maken en te optimaliseren.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Flexibility
Meer Medewerker Servicedesk Receptionist vacatures