Inloggen - Registreer  

Klantrelatie medewerker M/V

Pirtek - Almelo - 01-02-2024 Naar vacature  

Ref: CRM – Almelo

Word jij de Voice of Pirtek?

In de functie van klantrelatiemanager ben jij de stem die de klanten horen.
Met jouw zakelijk-vrolijke stem spreek jij de klanten van verschillende centers. Jij hebt een plezierige stem. Je legt daarom makkelijk contact aan de hand van bestaande klantgegevens. Je belt zonder script en je kunt daarom een plezierig gesprek voeren, dat steeds weer anders loopt. Vanuit het centrale marketing team bel je naar klanten en leads van verschillende Pirtek service centers. Afwisseling gegarandeerd!

Weet jij die juiste ‘tone of voice’ te raken? Wordt dan (parttime) klantrelatiemedewerk(st)er bij ons.

Standplaats:

Pirtek Almelo

Contactpersoon:

Heidi Geerlings

Telefoon:

0546-873783

Adres:

Van der Hoopweg 21, 7602 PJ Almelo

Email: 

De functie is
part time
; Flexibele uren zijn mogelijk. Aantal uren in overleg.
De Engelse naam is Customer Relations Manager (CRM). Belangrijk is dat je begrijpt hoe je bestaande klanten telefonisch kunt vragen naar hun ervaring met ons center. Misschien heb jij ervaring bij een call center? Bij ons zal je merken dat je hier meer vrijheid hebt tijdens het gesprek. Je hoeft in essentie niets te ‘verkopen’, maar je hebt een communicatieve functie. Jij bouwt een zakelijke band op.

Jij bent niet alleen de stem van Pirtek, maar ook ons luisterend oor. Je luistert naar de wensen van de klanten en vertaalt dat in een duidelijke rapportage binnen ons moderne CRM systeem. Daarnaast zijn er landelijke campagnes die je telefonisch kunt opvolgen. Ondertussen controleer je de digitale klantenkaarten op juistheid van de gegevens. Een afwisselende baan, met veel vrijheid en duidelijke doelen.

Aan de hand van lijsten bel je na of werkzaamheden naar wens zijn uitgevoerd
Je onderhoudt en actualiseert de ‘klantenkaarten’
Na een centrale e-mailcampagne ga jij specifieke doelgroepen nabellen.
Je rapporteert aan je werkgever en plant op verzoek een bezoekje in bij de klant
Je informeert de klanten over andere diensten van Pirtek
Je inventariseert de zakelijke wensen van je klanten
Je denkt pro-actief. Voor jou is de klant nog koning.
Inactief (geworden) klanten bel je na
Door te luisteren naar de klant, en hier correct op te reageren, bouw je een vertrouwen op
Door je praktische werkwijze, ben efficiënt in de voorbereidingen
Van het CRM systeem stuur je bevestigings mailtjes en gevraagde documentatie
Zelfstandige functie met een diversiteit aan klanten
No-nonsense compacte organisatie
Je werkt part-time, de werkuren zijn in overleg
Een passend salaris conform de CAO Metaalunie
Uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd
Je wordt uitvoerig getraind en begeleid in onze CRM software
Naast interne support van je werkgever of centermanager veel online support via intranet
Je hebt veel afwisseling in de werkzaamheden, veel daarvan kun je zelf plannen
Je groeit in de communicatieve en commerciële vaardigheden
Enthousiaste klant- en servicegerichte instelling
Ervaring met telemarketing is een pré
Je kunt zelfstandig werken, bent goed georganiseerd en accuraat
Het je ervaring met (Sugar) CRM-software, dan is dat een aanbeveling voor jou!
Je bent communicatief sterk en je denkt commercieel
Goede beheersing van de Nederlandse taal
Uitstekende beheersing van alle Microsoft Office software 2003 of hoger
Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Vereiste werkervaring

  • Werkervaring in een functie met klantcontact is zeer gewenst
  • Kennis van hydrauliek is een pré, maar niet nodig
  • Je werkt part time; werkuren in overleg indeelbaar
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Pirtek
Meer Product vacatures