Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Operations Manager Service
Gedreven Peoplemanager die service op A-level gaat organiseren
- U bent hier:
Siebert & Wassink is door Veld Koeltechniek gevraagd om de werving- en selectieprocedure voor Operations Manager Service te verzorgen.
Functieprofiel
De Operations Manager Service binnen Veld Koeltechniek in Groenlo is een verbindende organisator, die de serviceactiviteiten, persoonlijke ontwikkeling van de monteurs en de Business Unit Service verder gaat optimaliseren en professionaliseren. Met een bedrijfskundige visie en dienstverlenende instelling is deze manager in staat om samen met het team in te spelen op de behoeften van de klant en de service op A-level aan te bieden.Vanuit natuurlijk leiderschap, tact en organisatievermogen schept de juiste kandidaat optimale voorwaarden waarin medewerkers maximaal kunnen presteren. Veld Koeltechniek is een vooraanstaande en landelijk opererende specialist in koudetechniek. Je komt te werken in een professionele organisatie voor de Business Unit Service, waarin wordt samengewerkt met de Business Units: Retail, Foodservice, Industrie en Groothandel. Vanuit deze rol ben je ongeveer 60% van je tijd onderweg naar monteurs en klanten en de overige 40% ben je in Groenlo aanwezig. Aan jou de taak om naast de dagelijkse aansturing van de monteurs binnen de Business Unit Service, een professionaliseringsslag door te voeren en de interne en externe samenwerkingen te optimaliseren.
Verantwoordelijkheden
- Operationeel verantwoordelijk voor de kwaliteit en uitgevoerde werkzaamheden van de afdeling Service
- Managen van een team van 70 buitendienstmedewerkers (wonend en werkend door heel Nederland)
- Bewaken van de kwaliteit van dienstverlening in relatie tot de gemaakte serviceafspraken (SLA’s)
- Opstellen en uitvoeren van jaarplannen aan de hand van visie, marktkennis, (klant) inzicht en technische ontwikkelingen
- Afdeling Service structureel naar een hoger niveau tillen
- Optimaliseren van processen, procedures en werkmethodieken binnen de afdeling Service
- Ondersteunen van servicemedewerkers bij het oplossen van (complexe) klantvraagstukken- en klachten
- Bezoeken van monteurs op locatie en relatiebeheer bij de klant
- Direct rapporterend aan de Commercieel Directeur
Wij vragen
- Afgeronde (technisch) bedrijfskundige opleiding op HBO niveau
- Ervaring met het aansturen en professionaliseren van een technische serviceafdeling
- Ervaring met ERP/CRM systemen, bij voorkeur met Microsoft Dynamics
- Bezitten van “people management skills”, mensen kunnen motiveren en coachen
- Bij voorkeur woonachtig in Oost-Nederland
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Type: servicegericht, analytisch, besluitvaardig, visie, stevige gesprekspartner, helder kunnen formuleren, sterk verantwoordelijkheidsgevoel, commercieel ingesteld en ondernemend
- Je komt te werken binnen een toonaangevende organisatie die zowel technisch als commercieel volop in ontwikkeling is
- Je krijgt de vrijheid en verantwoordelijkheid om deze uitdagende functie naar je hand te zetten
- Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
- 25 vakantiedagen en 13 ADV-dagen
- Auto, laptop en telefoon van de zaak
- Plezierige werkomgeving met betrokken collega’s
Veld Koeltechniek in Groenlo is een vooraanstaand bedrijf in de wereld van de koudetechniek. De onderneming levert koel- en vriesoplossingen voor o.a. de horecasector, groothandelaren, koeltechnische installatiebedrijven, grootkeuken specialisten, supermarktorganisaties, de voedingsmiddelenindustrie, koel- en vrieshuizen en logistieke dienstverleners.
Vakkundige en gemotiveerde medewerkers leveren, installeren en onderhouden innovatieve producten en diensten waarbij aandacht voor energie, milieu en veiligheid centraal staat. Bij Veld Koeltechniek werken 250 medewerkers die door de hele Benelux en ook daarbuiten actief zijn. Het bedrijf kent al vijf decennia lang een doorlopende groei.
Veld Koeltechniek investeert in innovatie en werkt continu aan nieuwe oplossingen als het gaat om energiezuinige installaties, hergebruik van restwarmte en koeling op basis van natuurlijke bronnen.
Voor verdere informatie zie: www.veld.nl
Geïnteresseerd?
Siebert & Wassink is door Veld Koeltechniek gevraagd om de werving- en selectieprocedure voor Operations Manager Service te verzorgen. Reageren op deze functie kan uiterlijk tot 1 mei 2022. De eerste gesprekken worden gevoerd door Mathilde Vording bij Siebert & Wassink in week 18. De vervolggesprekken met Veld Koeltechniek zijn gepland in week 19 en 20.
Wij streven ernaar om de procedure voor 1 juni 2022 af te ronden.
meer...
Meer vacatures van Veld