Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Assistant Office Manager
Assistant Office Manager regio Breda, Nederland
Voor Promati Nederland te Breda zijn wij op zoek naar een polyvalente 4/5
deof voltijdse medewerk(st)er.
Wij bieden jou een zeer gevarieerde en uitdagende job aan in een familiale sfeer.
Nauwkeurigheid, klantvriendelijkheid en zelfstandig werken zijn vereisten
Perfect in Nederlands, zowel spreken als schrijven, goed in Engels, spreken en schrijven
Polyvalent en oplossingsgericht denken
Stockbeheer en administratie van a tot z (van offerte tot facturatie), alsook postbehandeling
Nauw samenwerken en een zeer goede communicatie
Diploma bedrijfsadministratie en/of gelijkwaardig in jaren ervaring
Gemotiveerd en leergierig
Uitstekende kennis van Office-programma’s en Outlook, CRM-systeem, ….
Iemand discreet die de office manager ook kan ondersteunen bij het opmaken van allerhande (personeels) documenten en helpt bij het opvolgen van het wagenpark. Kennis hiervan is een groot pluspunt
Het aannemen van uit Nederland gerelateerde service aanvragen via klant en/of service engineer en deze verwerken in samenwerking met ons W&I hoofdkantoor in België
Opvolgen lopende aanvragen in overleg met de Nederlandse verkoop en Service verantwoordelijke
meer...
Meer vacatures van Promati