Inloggen - Registreer  

Manager Acute Zorg

Ggnet - Apeldoorn - 23-04-2024 Naar vacature  

Ben jij op zoek naar een uitdagende leidinggevende rol waar geen dag hetzelfde is? GGNet zoekt een dynamische en flexibele Manager Acute Zorg Ambulant die gedijt in omstandigheden die niet alledaags zijn. Onze crisisteams onderscheiden zich door haar unieke karakter, waarbij het vermogen om ad hoc te schakelen en flexibel te zijn van essentieel belang is.

Met elkaar, voor elkaar

De geestelijke gezondheidszorg (ggz) ondergaat aanzienlijke veranderingen, en GGNet leidt de transformatie in onze regio van zorg naar gezondheid. We verschuiven van zorgen voor mensen naar ervoor zorgen dat mensen weer volop kunnen deelnemen aan de maatschappij. We bouwen aan netwerken in onze regio om zorg te bieden die beter aansluit bij de behoeften van onze patiënten. We richten ons op zelfregie, herstel, en maken gebruik van nieuwe behandelvormen met behulp van technologie. Tegelijkertijd streven we naar humanisering van de ggz en willen we de negatieve beeldvorming, stigma's en taboes doorbreken. Bij GGNet draait het om inclusie, met ruimte voor diversiteit en erkenning van mentale kwetsbaarheid.

Uitstekende netwerker

Affiniteit met acute zorg en het vermogen om snel te schakelen zijn cruciaal. Je bent een uitstekende netwerker en weet relaties op te bouwen en te onderhouden. Ervaring met werken in de acute zorg en begrip voor de zeer zelfstandige, en soms een tikkeltje eigengereide, manier van werken binnen het team zijn belangrijk. Hoewel meewerken een pré is, is het geen vereiste. Het primaire doel is om een goede leidinggevende te vinden.

Als manager Acute Zorg Ambulant stuur je crisisteams aan, in de Achterhoek en Apeldoorn/Zutphen. Je bent tevens verantwoordelijk voor de 24/7 dienst van GGNet. Bovendien valt het

en twee acute deeltijden onder jouw beheer na de verhuizing van de
.
Je onderhoudt het externe netwerk van GGNet door deel te nemen aan GHOR en ROAZ, waarbij je de organisatie op tactisch en soms bestuurlijk niveau vertegenwoordigt. Ook heb je regelmatig overleg met de politie, ambulancedienst, huisartsen en andere netwerkmanagers in de crisisdiensten. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor verschillende projecten gericht op zorgcontinuïteit en heb je contacten met ziekenhuizen en andere ketenpartners.

Wat neem je mee?

Als vertegenwoordiger van de organisatie is het essentieel dat je niet alleen intern, maar ook extern, de waarden en missie van de crisisdienstkrachtig uitdraagt en verkondigt. Dit betekent dat je niet alleen een goed begrip hebt van de kernprincipes van de organisatie, maar ook in staat bent om ze overtuigend te communiceren en te 'verkopen' aan verschillende belanghebbenden. Als een leider ben je niet alleen representatief in je interacties met anderen, maar ook toegankelijk en benaderbaar voor je team. Je vermogen om beslissingen te nemen en verbindingen te leggen is van cruciaal belang voor het optimaal functioneren van het team. Door knopen door te hakken en effectief te communiceren, zowel intern als extern, leg je de basis voor een samenwerkingsgerichte en productieve werkomgeving.

Dus ben jij die gedreven zorgprofessional met een passie voor leiderschap? Wil jij jouw expertise inzetten om teams te inspireren en te ondersteunen? Dan is dit jouw kans om een verschil te maken als leidinggevende in de acute zorg. Met een sterke achtergrond in de zorg en een hart voor het welzijn van anderen, ontmoeten we je graag.

Dit krijg je van ons

Wij bieden je een contract voor 32 tot 36 per week voor de duur van een jaar met intentie tot
verlenging.
  • Inschaling in functiegroep 65, met een bruto maandsalaris tussen € 4.785- en € 6.264,- afhankelijk van kennis en ervaring op basis van een fulltime dienstverband (36 uur).
  • Naast een goed basissalaris krijg je onder andere 8,3% eindejaarsuitkering en 8% vakantietoeslag.
.
  • Jouw pensioen wordt opgebouwd bij het PFZW (
). GGNet betaalt 50% van jouw pensioenpremie. Heb je ergens anders ook al pensioen opgebouwd? Dan kun je de waarde hiervan mogelijk overdragen.
.
  • De Balansregeling, waarbij je keuze hebt in de besteding van jouw budget. Je kunt van dit keuzebudget extra vrije tijd kopen, besteden aan opleiding of training, maar ook het bedrag laten uitbetalen en bijvoorbeeld ervan uit eten gaan. Wat jou helpt om in balans te blijven.
Maar boven alles bieden we je een uitdagende en afwisselende baan in een prettige en inspirerende werkomgeving die je volop ruimte geeft om op vakinhoudelijk vlak te groeien. In deze baan krijg je veel vrijheid en autonomie om je functie en jezelf te ontwikkelen.

.

Klinkt dit als de uitdaging waar jij naar op zoek bent?

Dan lezen we heel graag over je via ons sollicitatieformulier. De sollicitatieprocedure omvat twee rondes van gesprekken met vertegenwoordigers van verschillende teams binnen CD.

Dit gezelschap kan onder meer bestaan uit een psychiater, voorwachters/crisisinventoren, een management assistente, de directeur, of een afgevaardigde van de Raad van Bestuur. Daarnaast wordt er volgens de geldende procedure overlegd met de cliëntenraad/familieraad

Graag eerst nog antwoord op wat specifieke inhoudelijke vragen over de functie? Bel dan met Karin Freriks, manager Acute Zorg Ambulant via telefoonnummer 088-9334381.

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Ggnet
Meer Manager Acute Zorg vacatures