ICT servicedesk medewerker
Helpdesk en werkplekbeheer
MBO
40 uur
Vacature
2 weken geleden geplaatstTussen de € 2350,- en de € 2700,-
Recruiter
Jeroen HoogveldLinden-IT
Als IT servicedesk medewerker ben je voornamelijk bezig met het oplossen van IT-problemen van gebruikers. Dit kan via verschillende procedures verlopen en Remote of Onsite plaatsvinden.Wat je doet als ICT Servicedesk Medewerker Tilburg
AlsIT Servicedesk Medewerker
zet je jouw analytische vaardigheden in en duik je in ICT-problemen van de eindgebruikers. Je biedt hen technische ondersteuning van begin tot eind en lost zo de puzzel op. Dit kan volgens verschillende procedures en jij bent daarin verantwoordelijk voor het bewaken van de incidenten. Deze noteer je in het ticketsysteem en houdt daarbij de gebruiker op de hoogte van de status. Mocht het incident buiten jouw kennis vallen, weet jij precies naar wie van jouw team je het door kan escaleren.
Jouw kennis en ervaring
- Je bezit een MBO Niv. 3/4 ICT diploma
- Je bent zeer oplossingsgericht
- Je bent dienstvaardig en neemt graag initiatief
- Beschikbaar voor een fulltime dienstverband
- Tot slot ben je flexibel en beschikt over goede communicatie skills
Wij zijn Linden-IT
Voor onze medewerkers zijn wij een werkgever die begrijpt waar de ICT-professionals van tegenwoordig naar op zoek zijn. Daarom bieden wij uitdagende projecten, flexibele arbeidsvoorwaarden, afwisseling en groeikansen. Daarnaast stemmen wij een persoonlijk opleidingsplan met je af; hierbij kun je denken aan Microsoft certificeringen, maar als partner van Cisco heb je ook toegang tot het NetAcad portaal.Wat werken bij Linden-IT voor jou betekent
- Uitdagende projecten bij diverse opdrachtgevers
- Tussen de
2350
en2700
euro bruto salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden- Uitgebreide mogelijkheden voor het ontwikkelen van jezelf door middel van opleidingen en certificeringen
- Een plek tussen de beste IT-professionals!
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Linden-it