Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Business Office Team Leader
De afdeling Facility & Assets bestaat uit de teams Technical Maintenance, Facility & Assetmanagement, Location & Logistics, Hospitality & Services en Business Office. Het team Business Office is verantwoordelijk voor het coördineren van zowel beleidsmatige als projectmatige taken die door interne klanten of externe vragen binnen komen. Deze taken worden door het team Business Office opgepakt of belegd bij één van de andere teams binnen de afdeling. Voor het team Business Office is op onze locatie in Warmenhuizen een vacature ontstaan voor een
Functie-inhoud
In de functie van Business Office Team Leader ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en aansturing van de medewerkers van het team Business Office. Je bent de verbindende schakel bij de afstemming van nieuwe en lopende projecten. Verder bestaan je werkzaamheden uit het ontwikkelen, implementeren en communiceren van onder andere beleidsmatige stukken, werkprocedures en Service Level Agreements. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het realiseren van investeringen op het gebied van bouw, gebouw- en procesgebonden installaties.In deze nieuw te ontwikkelen functie ben jij een goede gesprekspartner voor de verschillende betrokken partijen en ben je de rechterhand van de Manager Facility & Assets. Bij diens afwezigheid neem jij haar taken waar. Je kunt de inhoud van deze nieuwe functie zelf vorm gaan geven, passend binnen de behoeften van het team.
Functie-eisen
Als Business Office Team Leader zie je wat er moet gebeuren om doelstellingen te realiseren en heb je naast technische kennis ook affiniteit met het facilitaire vakgebied. Vanwege de contacten met verschillende partijen is een klantvriendelijke instelling van belang.Je bent in staat om prioriteiten te stellen en zelfstandig beslissingen te maken.
- Afgeronde opleiding op hbo-niveau in een technische of bedrijfskundige richting
- Ervaring met mensgericht leidinggeven als projectmanager
- Affiniteit met ICT, automatisering en informatiesystemen
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
- Je bent kwaliteitsbewust, praktisch ingesteld en communicatief vaardig
Aanbod
Onlangs is Bejo wederom uitgeroepen tot beste werkgever binnen de branche. Dat komt niet alleen door de informele sfeer binnen het familiebedrijf, maar ook doordat de medewerkers voor elkaar klaarstaan. Bejo investeert in de medewerkers en heeft, zoals je dat van de ‘Beste werkgever’ mag verwachten, prima arbeidsvoorwaarden.Voor de rol van Business Office Team Leader geldt o.a.;
- Veel zelfstandigheid en waardering voor eigen initiatief
- Voldoende mogelijkheden om jezelf vakinhoudelijk en persoonlijk te blijven ontwikkelen
- Een prima salaris en vele extra’s, zoals winstdeling, uitstekend pensioenplan en studiefaciliteiten
- Een contract voor de periode van 1 jaar met mogelijkheid tot verlenging
- Flexibiliteit in werktijd voor een goede balans in werk-privé
Informatie
Wil je meer weten over deze vacature? Neem dan contact op met Barbara ter Hofstede, Manager Facility & Building Management, via tel. 0226-396162.Voor informatie over ons bedrijf en collega's kijk op
en
Verder kun je ook de site
bezoeken.
Ben je enthousiast? Upload jouw brief en cv t.a.v. Bas Burlage, Recruitment Advisor, via de button ‘solliciteer direct!’
meer...
Meer vacatures van Bejo