Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Administratief Klantenservice Medewerker
Maxaro groeit hard! Kom jij ons team versterken?
Jij houdt van klantcontact, klanttevredenheid en klantgerichtheid. Kortom: alles wat met klanten te maken heeft! Dit op de voorgrond in de showroom, op de achtergrond én in combinatie met veel administratieve werkzaamheden. Als administratief klantenservice medewerker bij Maxaro weet jij op alle vragen het juiste antwoord en tover jij op elk gezicht een lach. Je verleent een zo goed mogelijke service aan de klanten én verwerkt dit alles administratief.Wat ga je doen?
In de rol van administratief klantenservice medewerker komen alle vragen bij jou terecht via telefoon, mail en WhatsApp! Jij luistert goed naar de vraag of het probleem van de klant en pakt deze direct op! Met jouw creatieve, positieve en oplossingsgerichte instelling weet je altijd met een passende oplossing voor de klant te komen.Daarnaast houd jij je bezig met administratieve werkzaamheden. Je voert wijzigingen door in orders, bekijkt en beoordeeld retour aanvragen, draagt zorg voor na leveringen en registreert klant vragen/problemen met daarbij de passende afgestemde oplossingen.
Wat ga je doen?
- Het behandelen van vragen via telefoon, WhatsApp en e-mail.
- Zorg dragen voor de juiste administratieve afhandelingen, verwerken van retouren en nazenden van goederen.
- Problemen? Jij gaat de uitdaging aan om dit naar iets positief om te buigen. Zo weet jij weer een positieve klantenreview toe te voegen aan de 20.000 die er zijn.
- Sporadisch bijspringen in de showroom indien klanten hier een product komen retourneren.
Wat zoeken wij in jou?
- Je hebt minimaal mbo niveau 4 afgerond.
- Je bent beschikbaar voor 32 tot 40 uur per week.
- Je bent in ieder geval 1 weekenddag per week beschikbaar en 1 avond per week.
- Je hebt een servicegerichte instelling en bent communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk in het Nederlands.
- Je bent administratief sterk, zeer punctueel en hebt oog voor detail.
- Je herkent je in onze
Waarom werken bij Maxaro?
Maxaro is een snelgroeiend online en offline bedrijf met het hoofdkantoor in Roosendaal en met een megashowroom in Utrecht. In Utrecht bieden wij een groot assortiment aan badkamers en tegels van topkwaliteit, die we zelf hebben ontwikkeld.Elke dag laten wij onze klanten maximaal slagen. Dat doen we samen met jou. Daarom gaan we als werkgever ook tot het uiterste voor jou. Wij willen dat jij ook maximaal slaagt, daarom volg je na je inwerkperiode verdere verdiepingstrainingen samen met je teamgenoten. Zo blijf je je ontwikkelen in jouw eigen vakgebied. Overtuig ons van je ambities en we bieden je voldoende doorgroeimogelijkheden.
Wat bieden wij jou?
- Een salaris afgestemd op je opleidingsniveau en werkervaring.
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals 25 vakantiedagen, reiskostenvergoeding, pensioenopbouw en zeer interessante personeelskortingen voor badkamers, tegels en vloeren.
- Een uitdagende, zelfstandige en afwisselende functie in een enthousiast en hecht team, in overleg in te vullen voor 32 tot 40 uur per week.
- Werken met een vast rooster, welke in goed overleg met jou gaat worden afgestemd.
- Een intensief inwerktraject met trainingen op het gebied van productkennis, gesprekstechnieken en klant-contact vaardigheden. Vervolgens krijg je ook veel coaching en begeleiding on the job door experts en gaan wij samen met jou met je persoonlijke ontwikkeling aan de slag, zodat je jouw groeiambities waar kunt maken.
- Werken bij een ambitieuze en snelgroeiende organisatie ideaal gelegen aan de A2. Ook met het OV zijn wij goed bereikbaar en hebben we gratis parkeermogelijkheden voor het personeel.
meer...
Meer vacatures van Maxaro