Servicedesk medewerker ICT
Uitzendbureau.nl - Hoogeveen - 20-04-2024
Naar vacature
Er kan niet meer worden gesolliciteerd
Wat wij vragen
Opleiding
MBOTalen
- Je beheerst Nederlands
Vacaturebeschrijving
Wil jij als servicedesk medewerker een bijdrage leveren aan de dienstverlening van Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen? Help jij jouw collega's met uiteenlopende ICT vragen en ben jij creatief in het vinden van de juiste oplossing?Wat ga je doen?
Als servicedesk medewerker heb jij een eerstelijnsfunctie en help je collega's uit de organisatie. Collega's kunnen bij jou terecht met ICT-gerelateerde vragen tot facilitaire zaken. Jij werkt in team Automatisering en je werkt nauw samen met de collega's van technisch en functioneel beheer. Jouw werkzaamheden bestaan 90% uit het beantwoorden van ICT-gerelateerde vragen.Dit zijn jouw taken:
- Jij neemt meldingen en wijzigingen aan. Dit gebeurt op de Servicedesk, telefonisch of via e-mail. De meldingen registreer je in het Topdesk-systeem
- Je lost eerstelijns meldingen zelf op en waar mogelijk ook tweedelijns meldingen. Kun je de melding zelf niet afhandelen, dan zet je hem door naar de teams Technisch Beheer of Functioneel Beheer
- Jij informeert tijdens het proces van de melding de desbetreffende collega over de voortgang en afhandeling van de melding
- Jij voorziet collega's van benodigde hardware en richt je deze als het nodig is in
Wie ben jij?
Als servicedesk medewerker ben jij analytisch, je vraagt net zo lang door tot de vraag duidelijk is. Jij bent goed in communiceren en bent klant- en resultaatgericht. Je sluit dienstverlening aan op de wensen van je collega's en je bent creatief in het vinden van de juiste oplossing.Daarnaast:
- Heb jij mbo werk -en denkniveau
- Heb je kennis van Microsoft Office-programma's, Microsoft Windows en Active Directory
- Heb je ervaring met mobile device management
- Kun jij goed werken met servicemanagementsoftware
Naar vacature
Meer Servicedesk medewerker ICT vacatures