Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Projectcoördinator vastgoed/ Transitiemanager

Kennemerhart - Zuid-Kennemerland - 16-04-2024 Naar vacature  

Wil je bij de leukste zorgorganisatie in Kennemerland werken? En ben jij een technisch geschoolde projectcoördinator vastgoed/ transitiemanager en de resultaatgerichte collega die ons team komt versterken?

Kennemerhart investeert in de doorontwikkeling van haar woonzorglocaties. Dit varieert van kleine verbouwingen, tot renovaties of nieuwbouw. In de komende jaren staan meerdere projecten gepland. Deze projecten bestaan naast de fysieke verbouwing ook uit de voorbereiding op de ingebruikname. Hieraan draag jij je steentje bij, in nauwe samenwerking met de collega’s vastgoed. 

Wat deze functie bijzonder maakt, is dat je vanwege de aard van de werkzaamheden met verschillende bedrijfsonderdelen te maken krijgt, alsook met leveranciers, bewoners, mantelzorgers en andere betrokkenen bij het project. Naast het opstellen van de plannen, voer je de plannen ook uit; het is een combinatie van theorie en praktijk.

Wat ga je doen?

 
Je komt te werken binnen het team vastgoed, dienstverlening en inkoop waarbij je ondersteuning gaat bieden aan de huisvestings- en vastgoedprojecten. Je maakt deel uit van een projectgroep en voert je werkzaamheden uit in samenwerking met de projectmanager vastgoed en de transitiemanager. Dit team werkt op alle locaties van Kennemerhart.

Je werkzaamheden bestaan uit het treffen van voorbereidingen op het in gebruik nemen van locaties in verband met nieuwbouw of verbouw. Denk hierbij o.a. aan: het inrichten en stofferen van de locatie, het inrichten van het beheer en logistiek, de verhuizing, het ondersteunen van de interne (medewerkers en bewoners) en externe communicatie. Je verzorgt de administratieve ondersteuning van het projectteam door het notuleren van het vergaderingen, het bijhouden van projectadministratie en archivering en het opstellen van de diverse projectrapportages. Ook draag je bij aan het opstellen van diverse plannen (bijvoorbeeld projectplan, inrichtingsplan, verhuurplan, verhuisplan) die je vervolgens ten uitvoer brengt. De gelijktijdigheid en uiteenlopende projecten maken dat nauwe samenwerking en afstemming met andere disciplines van cruciaal belang is. Het is van belang dat projecten binnen gestelde tijd-, budget- en kwaliteitseisen worden gerealiseerd. 

Je ontvangt leiding van de manager vastgoed, dienstverlening en inkoop en maakt deel uit van dat team, maar werkt in de praktijk in de diverse projectteams met de projectmanager vastgoed en transitiemanager. 

Dit ben jij 
In ons team zoeken wij een talentvolle multitasker. Je bent een ster in plannen en organiseren. Je bent communicatief vaardig, en weet goed de diverse in- en externe stakeholders te verbinden en draagvlak te creëren. Overzicht houden en oplossingsgericht denken doe je vanzelf, maar je weet ook wanneer je zaken intern moet kortsluiten en durft keuzes te maken. Verder kan het volgende over jou gezegd worden: 

  • Je beschikt tenminste over een afgeronde HBO opleiding met een relevante studierichting, bijvoorbeeld techniek, bouwkunde, hotelmanagement, facilitair management of logistiek
  • Je hebt aantoonbare ervaring met projectmatig werken, je bent in staat projectplannen op te stellen en werkt onderwerpen nauwgezet uit. Bij de uitvoering ervan heb je oog voor detail
  • Je beheerst alle Microsoft Office applicaties
  • Je hebt oog voor detail maar overziet ook het grotere geheel
  • Je bent communicatief zeer vaardig
  • Je bent resultaat- en oplossingsgericht
  • Verder weet jij hoe je moet organiseren en ben jij een enthousiast en nieuwsgierig persoon 
 
Wij bieden 
  • Een maatschappelijke organisatie met betrokken medewerkers;
  • Een salaris in FWG 55 met een maximum van € 4906,49 afgestemd op je ervaring op basis van de Verpleeg- en Verzorgingshuizen en Thuiszorg CAO;
  • Een CAO salarisverhoging van 2,5% in oktober 2024;
  • Een contract voor 28-36 uur per week;
  • Naast je basissalaris ontvang je een vakantie-uitkering van 8% van je jaarsalaris;
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% van je jaarsalaris, en een kerst- en pinksteruitkering;
  • Pensioenopbouw bij pensioenfonds Zorg en Welzijn;
  • Reiskostenvergoeding;
  • De mogelijkheid om op kantoor en thuis te werken.
Heb je vragen, neem dan contact op met Trudy Dijk, manager vastgoed, dienstverlening en inkoop (06 22 167664).
Om een veilige woon- en werkomgeving voor onze cliënten en medewerkers te waarborgen, is voor alle medewerkers en vrijwilligers die bij Kennemerhart komen werken, een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist. 

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Kennemerhart
Meer Projectcoördinator vastgoed Transitiemanager vacatures