Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Secretaresse / Procesondersteuner B

Accare - Drachten - 15-10-2021 Naar vacature  

  • Geplaatst op 15-10-2021
  • Solliciteren voor 27 oktober 2021
Tijdelijk voor een half jaar ter vervanging van zwangerschapsverlof, met kans op verlenging.
Periode: januari 2022 tot juli 2022

Wat houdt de functie in?

Je komt te werken in een dynamische werkomgeving waar je vanuit een helicopterview overzicht gaat creëren en bewaken. Een van je hoofdtaken is het beheren van de agenda's voor twee directeuren. Je denkt mee met de directie en de regiosecretaresse en neemt taken over. Doordat je medeverantwoordelijk bent voor verschillende taakgebieden, is het belangrijk dat je goed kunt structureren en prioriteiten kunt stellen. Je neemt verantwoordelijkheid en pakt het voortouw waar nodig. Als netwerker heb je contact met externe partijen; je bent daarbij het visitekaartje voor Accare. Als spil in de regio ben je er ook voor de behandelaren en het secretariaat als voorportaal voor de directie. Een brede en verantwoordelijke functie waar geen dag hetzelfde is. Je standplaats is Drachten.

Waar ga je werken?

Op de poliklinieken van Accare Friesland wordt zorg geleverd aan kinderen met kinder- en jeugdpsychiatrische problemen, o.a. ontwikkelstoornissen zoals ADHD, autisme spectrumstoornissen en kinderen met een verstandelijke beperking. Ook angst- en stemmingsstoornissen, trauma gerelateerde problematiek, eetstoornissen en psychosomatiek zijn speerpunten. Voor de diagnostiek en behandeling binnen deze zorglijnen wordt gebruik gemaakt van evidence based methodieken.

Wat mogen we van jou verwachten?

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau en een opleiding die aansluit bij de functie;
  • Je hebt recente werkervaring als secretaresse of procesondersteuner;
  • Je hebt goed zicht op administratieve bedrijfsprocessen en registratiesystemen;
  • Je hebt gevoel voor verhoudingen en je kunt goed schakelen;
  • Je floreert in een dynamische werkomgeving;
  • Je zet graag een stapje harder als het nodig is;
  • Je opleiding en je ervaring zijn je visitekaartje. Hiernaast zal bovenal jouw persoonlijkheid het verschil maken
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar

Wat bieden wij jou?

Accare biedt een uitdagende en professioneel ontwikkelrijke werkomgeving. Je krijgt als medewerker de ruimte voor ondernemerschap. Daarnaast is het de plek waar je je op je eigen vakgebied gedegen kunt ontwikkelen en waar je de kans krijgt om nieuwe ideeën in de praktijk te brengen.

We bieden een aantrekkelijk pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals het fietsenplan, pensioenfonds, eindejaarsuitkering, korting bij (zorg)verzekeringen en een reiskostenregeling.

Afhankelijk van opleiding en ervaring wordt de functie ingedeeld CAO GGZ schaal 45 (€ 1.996,- t/m € 3.396,- op basis van 36 uur per week). Het betreft een arbeidsovereenkomst voor een half jaar i.v.m. vervanging tijdens zwangerschapsverlof, met de kans op verlenging.

Bij aanstelling wordt een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) gevraagd en er worden referenties ingewonnen.

Vragen? Neem contact met ons op en wij vertellen je er graag meer over

Wil je meer informatie over de functie, neem dan contact op met Simone Wiersma, bereikbaar via
en 06-868 132 60.
Spreekt deze functie je aan? Wij zien je gegevens graag uiterlijk 26 oktober tegemoet! Reageren kan uitsluitend via de website van Accare. Gebruik hiervoor onderaan de vacaturekst de button 'solliciteren'. Na verzending van gegevens ontvang je direct een ontvangstbevestiging per mail. 

meer...



Meer vacatures van Accare