Inloggen - Registreer  

Technisch Beheerder Vastgoed

1Klick - Amsterdam - 20-05-2024 Naar vacature  

Ben jij in staat om technisch inzicht te combineren met praktische kennis van service en onderhoud van gebouwen? Voor deze positie zijn we op zoek naar een ervaren technisch beheerder vastgoed met affiniteit met de zorg.

Wat ga je doen als Technisch Beheerder Vastgoed

  • Als technische allrounder en regievoerder ga je je bezig houden met beheer & onderhoud van de vastgoedportefeuille;
  • Samen met je vastgoed collega's stel je het meerjarenonderhoudsplan (MJOP) op, draag je zorg voor het beheer en coördineert de uitvoering;
  • Het onderhouden van alle technische installaties binnen Arkin, met een nadruk op veiligheidsinstallaties;
  • Zorgen voor naleving van de NEN-normen en het afstemmen van werkzaamheden volgens het Meerjaren Onderhoudsplan (MJOP);
  • Handelen bij calamiteiten, prioriteiten stellen en problemen oplossen zonder 'nee' te zeggen. Daarnaast is effectieve communicatie essentieel;
  • Offertes opvragen, lezen en beoordelen, en de oplevering van werkzaamheden in samenwerking met de Facilitaire afdeling begeleiden.

Functie eisen voor Technisch Beheerder Vastgoed

  • Je beschikt over een HBO-opleiding/ niveau in een relevante technische richting;
  • Enige jaren werkervaring in een soortgelijke functie is gevraagd;
  • Je beschikt over redelijke inhoudelijk kennis van contracten en regievoering;
  • Je beschikt over ervaring met Bouwkunde, Werktuigbouwkunde en Elektrotechniek;
  • Ervaring met regisserend opdrachtgeverschap, projectmanagement en contractmanagement, is een pre.
  • Je hebt kennis van de markt en bent in staat een extern netwerk te onderhouden met overheidsinstanties en leveranciers;
  • Kwaliteits-, duurzaamheids- en prijs/kwaliteit denken staan hoog in je vaandel;
  • Je kunt goed adviseren en bent in staat met alle niveaus in de organisatie verbinding te leggen;
  • Je bent daadkrachtig en hebt een groot probleemoplossend vermogen;
  • Aangezien onze locaties zich binnen Groot Amsterdam bevinden, ben je bij voorkeur in bezit van een rijbewijs en auto.

Bedrijfsprofiel

Het betreft dé Randstedelijke GGZ aanbieder met 11 specialismen. Het is de expert op het gebied van de psychiatrie en verslavingszorg. Een grote organisatie die specialistische geestelijke gezondheidszorg biedt in de context van de grote stad Amsterdam. Missie is cliënten te helpen de regie over hun leven te herwinnen en vorm te geven en daarom sluit men zo goed mogelijk aan bij hun zorgvragen, behoeften en mogelijkheden.

De afdeling Vastgoed & Facility Management is verantwoordelijk voor het verwerven, beheer, onderhoud en afstoten van de panden. Tevens adviseert men op de gebieden van Veiligheid en Facility Management. Men werkt nauw samen met in- en externe partijen om het onderhoud van de panden (ca. 100 locaties waarvoor eigenaars- of huurderonderhoud van toepassing is, betreffende ca. 100.000 m2) op niveau te houden, zodat de continuïteit en kwaliteit van gebouwen en installaties voldoet aan de wettelijke eisen en regelgeving. Het onderhoud betreft alle Bouwkundige (B), Werktuigbouwkundige (W), Elektrotechnische (E) en Veiligheidsinstallaties (V). De systemen omvatten onder andere brandmeldinstallaties (BMI), ontruimingsalarminstallaties (OAI), CCTV, inbraakinstallaties, toegangscontrole, pagerinstallaties, intercominstallaties, zusteroproepen, noodverlichting, UPS-systemen, NEN-3140, automatische deuren, slagbomen, etc. De core business omvat planmatig onderhoud en correctief onderhoud in samenwerking met de alle Facilitaire afdelingen.

Binnen het vastgoedteam heerst een positieve en informele sfeer, waar humor een belangrijke rol speelt. Op maandag en donderdag werkt men samen op kantoor, voor de rest is er de optie om hybride te werken. Vrijheid en verantwoordelijkheid gaan hand in hand, waardoor je de ruimte krijgt om zelfstandig te werken en initiatief te tonen, met de nodige ondersteuning wanneer dat nodig is.

Arbeidsvoorwaarden

Je komt te werken bij een ambitieuze zorgorganisatie waar de mens echt centraal staat. Waar jezelf impact kunt maken. Je gaat hierbij werken aan een vastgoedportefeuille in de Amsterdamse regio en binnenstad.

Voor al je goede werk ontvang je de volgende vergoedingen en services:
  • Een maximaal salaris van € 5.548 bruto op basis van 36-urige werkweek, conform CAO VVT FWG 55, met uitloop naar FWG 60;
  • Een vakantietoeslag van 8% en een eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • Een km vergoeding voor woon-werkverkeer en dienstreizen of een 2e klasse mobiliteitskaart, ook te gebruiken voor OV-fiets;
  • Thuiswerken behoort tot de mogelijkheden, met tevens een vergoeding voor werkplekinrichting en vergoeding voor thuiswerkdagen;
  • Trainingen en opleidingen voor je persoonlijke ontwikkeling;
  • Het betreft een aanstelling voor 1 jaar met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een laptop en telefoon van de zaak;
  • Een zeer goede pensioenregeling via het pensioenfonds Zorg en Welzijn;
  • Korting op diverse collectieve verzekeringen en overige interessante personele aanbiedingen;
  • Een jaarlijks vitaliteitsbudget, balansbudget (beide naar rato dienstverband) en toegang tot het platform Nrgize voor deelname aan activiteiten zoals bootcamp, yoga en salsa dansen;
  • Een meerkeuzesysteem waarbij je brutoloon kunt gebruiken voor extra vakantie-uren, fietsaanschaf en aanvullende reiskostenvergoeding.
1KLICK is verantwoordelijk voor de werving, (pre-) selectie en begeleiding. 1KLICK is dé marktleider inzake werving & selectie in de vastgoed- en zorgsector. Specialisatie is executive search & interim management.

Meer weten over deze functie? Neem contact op met Bart Mulleneers, partner bij 1KLICK. Dit kan via 06 33 68 27 09 of
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van 1Klick