Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Online marketeer
Voor een creatief, digital fullservice bureau in Utrecht zijn wij op zoek naar een Online Marketeer! Op basis van data en statistieken zoek jij nieuwe insights en verbetermogelijkheden voor met name website en mediacampagnes (focus op CRO).
De functie:
- Je brengt vraagstukken in kaart, bepaalt doelstellingen en vertaalt deze naar concrete KPI’s
- Vanuit het KPI model vorm je de Google Analytics setup en de dashboarding
- I.s.m. development haal je vanuit de dashboarding de juiste insights naar boven
- Je analyseert het gedrag van bezoekers op de platformen van klanten en zet kleine experimenten op
- Je stelt hypotheses op en i.o.m. de Product Owner betrek je de juiste disciplines, voer je optimalisaties door aan het platform en/of haal je het maximale uit de (paid) media-inzet
- Je vertaalt statistieken en data naar kansen en optimalisaties
- Je deelt inzichten met je team en de klant en weet hen te overtuigen van de nodige aanpassingen
- Je schakelt met externe teams en mediabureaus
- Je bent telkens op zoek naar potentiële verbeteringen
Over jou:
- Je hebt enkele jaren ervaring als Online Marketeer bij een online marcombureau of vergelijkbaar
- Je hebt ruime ervaring met CRO, customer journeys, GTM, strategie, consumer behaviour, funnel, analytics en KPI’s
- Je ben analytisch sterk en een prettige collega!
Over het bureau
: een creatief, digital fullservice bureau in Utrecht dat interactieve oplossingen ontwikkelt voor mooie A-merken, van concept tot uitvoering. Er heerst een open, informele sfeer (vrijmibo’s!) en je krijgt een prima salaris (€ 3.500,- o.b.v. 40 uur) en goede secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. laptop, pensioenopbouw).Mocht je iemand weten voor deze functie, je ontvangt € 500,- voor de *gouden tip!
meer...
Meer vacatures van Amacom