Inloggen - Registreer  

Medewerker Customer Center

Acsi - Andelst - 24-11-2022 Naar vacature  

€ 2.260 - € 2.712

Zoek jij een veelzijdige baan op een afdeling klantenservice waarbij je goed gebruik kan maken van jouw Duitse taalvaardigheid? Hou je van afwisseling en biedt werken in diensten tussen 08.00u en 20.00u en weekenddiensten jou de ruimte voor studie of gezin?

Bij ACSI zijn we op zoek naar een medewerker voor ons Customer Contact Center om al onze kampeerklanten te helpen en we horen graag van je!

Wat bieden wij jou?

  • Een contract van 24 tot 39 uur per week (er is veel mogelijk) waarbij je ook met enige regelmaat in de avond en het weekend werkt
  • Je komt te werken in een gezellige en ervaren team van gemotiveerde collega’s
  • Team-dagstart waarin jij kunt aangeven welk werk die dag bij je past
  • Standplaats Andelst (nabij Nijmegen/Arnhem)
  • We bieden bij ACSI een marktconform salaris op basis van ons recent aangepaste eigen salarishuis. Voor deze vacature is dat schaal 5 en afhankelijk van leeftijd, kennis en ervaring variërend van
€ 2.260,- tot € 2.712,- bruto per maand op basis van een 39-urige werkweek (21 jr e.o.). Onze overige arbeidsvoorwaarden zijn gebaseerd op de Reiswerk cao

  • Voordelig sporten met Bedrijfsfitness Nederland, in de pauze kun je gamen en poolen in de ACSI Activityroom en je kunt deelnemen aan de leukste uitjes met de personeelsvereniging
  • Gratis gebruik van onze ACSI Club ID, ACSI apps, FreeLife Magazine en Campinggids Europa
En korting op Suncamp vakanties, ook voor familie en vrienden!

Wat ga je doen?

Ons meertalige ACSI Customer Contact Center in Andelst verleent service per telefoon, mail en chat aan ACSI- en Suncamp-klanten uit heel Europa. Geen dag is hetzelfde, door de dynamiek op onze afdeling. Wij zoeken een klantvriendelijke, enthousiaste medewerker. Je bent telefonisch en schriftelijk communicatief vaardig. Administratieve verwerking in verschillende systemen pak je snel op. Jij maakt het verschil voor de klant en ziet elke vraag als een uitdaging. Wat ga je allemaal doen als medewerker op ons Customer Contact Center?

  • Klantvragen beantwoorden over alle producten en diensten van ACSI via telefoon, mail en/of chat
  • Boekingen maken, wijzigen en verwerken. Je hebt daarbij ook oog voor de omzet en probeert die te optimaliseren door klanten te adviseren over passende producten.
  • Afhandelen van klachten en het verwerken van andere feedback van onze klanten
De campingbranche is een interessante sector die nooit stilstaat, en dat is precies wat ik zo leuk vind.
Marcel ten Brinke
  • Medewerker Backoffice Suncamp & SunLodge

Wat verwachten wij van jou?

  • MBO+ werk- en/of denkniveau
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Duitse taal in woord en geschrift.
  • Je bent klant- en resultaatgericht
  • Beschikken over goede verkoopvaardigheden is een pré
  • Je denkt in kansen en oplossingen en hebt een positieve instelling
  • Je kunt onder druk presteren en laat je niet snel uit het veld slaan
  • Je kunt snel schakelen
  • Je beschikt over goede computervaardigheden
  • Je woont op een redelijke afstand van ons Customer Contact Center in Andelst
  • Ervaring met kamperen is mooi meegenomen, want bij ACSI doen we niet anders.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Acsi
Meer Medewerker Customer Center vacatures