Inloggen - Registreer  

ICT servicedesk medewerker (medior/senior)

Human Source Group - Rotterdam - 08-03-2024 Naar vacature  

2 maanden geleden geplaatst
Regio
Rotterdam
Gewenst aantal uren
32-40 uur
Salaris
€3.000 - €4.000
Branche
Bouw/installatie/vastgoed

Als ICT servicedesk medewerker (medior/senior) ga je in een team met 6 servicedesk collega's aan de slag voor een IT regie organisatie vanuit een holding die ondersteuning biedt aan een groep van 22 dochterorganisaties met ruim 7000 medewerkers verspreid door het hele land. Naast het efficiënt afhandelen van incidenten krijg je de kans om je te verdiepen in het optimaliseren van processen en het begeleiden van junior teamleden. Deze rol biedt jou de mogelijkheid om bij te dragen aan een professionele en innovatieve omgeving, waarbij je jouw stempel kunt drukken op de continue groei van de afdeling.

Dit bieden wij jou

  • Salaris tussen € 3.000,- en €4.000,- bruto o.b.v. 40-urige werkweek;
  • Laptop en telefoon;
  • 8% vakantiegeld;
  • 25 vakantiedagen plus 6 roostervrije dagen;
  • Pensioenregeling beschikbare premiestelsel;
  • Collectieve verzekeringen;
  • Verjaardag geld € 140,- netto.

Over jouw rol als servicedeskmedewerker (medior/senior)

In deze rol kom je terecht binnen een organisatie met een echte Rotterdamse mentaliteit. De groep bestaat uit 22 verschillende, los opererende ondernemingen die verspreid zijn door heel Nederland. Je bent hier het eerste aanspreekpunt van ruim 7000 medewerkers. De organisatie levert IT advies en ondersteuningen aan de ondernemingen om hun doelstelling te kunnen bereiken en te groeien in professionaliteit.

Je wordt onderdeel van het IT-team, bestaande uit 6 andere servicedesk medewerkers, 16 werkplekbeheerders en een IT-manager. Gezamenlijk zijn jullie verantwoordelijk voor een breed scala aan meldingen en incidenten, wat je werk boeiend en gevarieerd maakt. Door je ervaring en kennis krijg je de kans je te richten op complexere incidenten en het begeleiden van junior teamleden. Niet alleen ben je bezig met het oplossen van incidenten, maar wordt er ook van jou verwacht dat je je inzet voor neventaken. Daarnaast speel je een actieve rol in het verbeteren van verschillende processen, zoals het optimaliseren van de kennisbank en het waarborgen van kwaliteit.

Taken:

  • Eerstelijnssupport bieden aan eindgebruikers;
  • Oppakken van neventaken;
  • Actief meedenken in procesverbeteringen (kennisbank, kwaliteit, optimalisatie);
  • Afhandelen van incidenten en meldingen;
  • Prioriteit stellen voor incidenten en meldingen;
  • Documenteren van veel gestelde vragen.

Wat kan je verwachten van de organisatie?

  • Grote organisatie met ruim 7000 eindgebruikers;
  • Rotterdamse mentaliteit;
  • 6 mede-collega's op de servicedesk;
  • Flexibele begin- en eindtijden.

De extra's van dé loopbaanpartner

Als loopbaanpartner gaan we verder dan het vinden van een werkplek die bij je past. Bij ons heb je verschillende mogelijkheden op het gebied van persoonlijke en professionele ontwikkeling. Je kan bijvoorbeeld gebruik maken van een loopbaancoach (Zie je de foto, dat ben ik) en ons ontwikkelplatform

. Hier bieden we de volgende tools aan voor jouw loopbaanontwikkeling:
Persoonlijke begeleiding | Opleidingsbudget | DISC-analyse/ Insights | Werkwaardentest | Competentietest | Workshops en trainingen | DEVELAB Events | Lifestyle coaching

Wat breng jij mee?

  • Minimaal afgeronde MBO niveau 4;
  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbaar functie;
  • Ervaring en kennis met Windows OS, Office 365 applicaties,
  • Kennis van Adobe is een pre;
  • Ervaring met een ITSM tool;
  • Open staan voor het open pakken voor neventaken en meedenken in processen;
  • In bezit van of bereidwillig om je ITIL 3 en 4 te behalen;
  • Communicatief sterk en stressbestendig;
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Human Source Group