Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Sales Medewerker
Bedrijfsinformatie
Sinds 1979 is onze opdrachtgever distributeur van fast moving consumer goods, actief in duty free en internationale markten. Zij zijn de verbindende factor tussen leveranciers en klanten. Als duurzame business partner bieden zij optimalisatie en efficiëntie in de gewenste route-to-market. Onze opdrachtgever levert belastingvrije diensten aan een groot aantal markten, bijvoorbeeld:- Vrachtschepen
- Cruiseschepen door 4 Cruise Supply
- Militaire kampen
- diplomaten
- VN-organisaties
- Belastingvrije winkels
- Luchtvaartmaatschappijen
Functie omschrijving
In deze functie ben jij de spin in het web, jij bent verantwoordelijk voor een groot administratief takenpakket. Binnen deze rol op de afdeling Sales & Operations kun jij zowel als team speler & individueel aan de slag. Jij bent een echte aanpakker, en iemand die ontzettend veel energie krijgt van een dynamische omgeving waar het continue snel schakelen is. Binnen jouw takenpakket vallen o.a.:- Invoeren en afhandelen van verkooporders;
- Opstellen en uitwerken van offertes:
- Onderhouden van telefonisch contact met klanten;
- Opvragen transsporttarieven bij rederijen/expediteuren;
- Verzorgen van het transport i.o.m. de verantwoordelijke Sales Executive;
- Afhandelen van inkomend telefoonverkeer;
- Order- en retourbonnen sorteren en archiveren;
- Behandelen van de email en adequate klachtenafhandeling;
- Aanspreekpunt logistieke verwerking
- Inlezen en invoeren van aanvragen via Excel in 7T (offertes van klanten);
- Zorgdragen voor certificaten indien nodig (export gerelateerd).
Functie-eisen
- Minimaal een afgeronde MBO-niveau 4 diploma;
- Jij hebt basiskennis van MS office;
- Je kunt je, in woord en in geschrift, uitdrukken in de Nederlandse taal. Bij voorkeur ook een goede kennis van de Engels taal;
- Jij bent ondernemend, een teamspeler
Arbeidsvoorwaarden
- Een salaris afhankelijk van de ervaring die jij meeneemt;
- Werklocatie; Rhoon, maar gaat per januari verhuizen naar de Botlek;
- Werkdagen maandag t/m vrijdag van 08:30 t/m 17:30uur;
- Jij start op basis van een tijdelijk contract, met de intentie naar een vast contract;
- Reiskostenvergoeding;
- Laptop/ telefoon via de werkgever;
- Sporten onder werktijd.
Eigenschappen van deze vacature
Functienaam
- Commercieel
- Commercieel medewerker binnendienst
Functieniveau
- junior
- medior
Dienstverband
- fulltime
Werkervaring
- 0 - 3 jaar
- 3 - 5 jaar
Kennis
- Rijbewijs
- Computer ervaring
Vaardigheden
- Assertief
- Commercieel
- Communicatief
- Flexibel
- Teamplayer
- Zelfstandig
Talenkennis
- Nederlands
- Engels
Opleiding
- MBO
- HAVO
Beschikbaarheid
- fulltime
Kobus Personeel & Organisatie
Kobus Personeel & Organisatie ontstond in 1999. Er was behoefte aan een bedrijf dat de totale zorg van tijdelijk personeel uit handen kon nemen. Een bedrijf dat de gehele vraag kon coördineren, de planning kon verzorgen en de begeleiding van de
tijdelijke werknemers voor haar rekening kon nemen.
meer...
Meer vacatures van Kobus