Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Hoog contrast
Zoetermeer - 25-03-2023
Naar vacature
Als gemeente zorgen we goed voor onze 127.000 inwoners, maar willen we ook goed zorgen voor onze +/-1.200 medewerkers en de managers. Als HR medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt en help je hen zo goed mogelijk op weg. Daarnaast heb je een aantal ondersteunende en administratieve werkzaamheden. De mutaties die binnenkomen verwerk je vlot en correct in het personeelsinformatiesysteem. Als het daarbij gaat om de salarisverwerking controleer je extra zorgvuldig of alle gegevens juist zijn. Omdat we op dit moment bezig zijn onze HR-processen te digitaliseren, heb je veel gelegenheid om met ons mee te denken en daar een bijdrage aan te leveren. Dit geeft ruimte om jouw expertise te laten gelden, maar ook om verder te leren en te ontwikkelen. Bij Personeel & Organisatie gebeurt er veel en zijn we continu in beweging. Wij bieden je dan ook een verantwoordelijke baan vol afwisseling!
Dit zijn wij
Op de afdeling P&O werken ongeveer 38 enthousiaste en bevlogen medewerkers. De afdeling bestaat uit 2 teams, het team Beleid met o.a. organisatieadviseurs, juristen, projectleiders en beleidsadviseurs en team Advies & Ondersteuning dat bestaat uit P&O-adviseurs, recruiters en de HR-servicedesk. Het managementteam bestaat uit het afdelingshoofd P&O, teammanager Advies & Ondersteuning en manager Talentenbureau. Met veel enthousiasme houden wij ons dagelijks bezig met het uitvoeren en implementeren van HR-beleid. Als sparringpartner voor zowel de directie, managers en medewerkers willen wij een grote bijdrage leveren aan de ontwikkelingen van de stad en organisatie en de bevlogenheid van medewerkers. Als onderdeel van de HR-servicedesk ben jij een steun en toeverlaat voor de interne organisatie.Functie-eisen
Dit ben jij
Jouw actieve, zorgvuldige en dienstverlenende instelling maken je tot een gewaardeerde collega, zowel voor de medewerkers als op de afdeling zelf. Je helpt graag mensen, behoudt het overzicht, denkt met gezond verstand mee en gaat het liefst aan de slag. Een plezierige werksfeer vind jij belangrijk en daar draag je dan ook graag aan bij.Dit neem je mee
- Aantoonbaar mbo+ werk- en denkniveau
- Kennis van en werkervaring in HRM- en salarisadministratie
- Enige kennis van rechtspositionele aangelegenheden/arbeidsrecht
- Kennis van en ervaring met geautomatiseerde systemen bij voorkeur AFAS/Profit
Goed om te weten
Dit bieden wij
- Een salaris van maximaal €3.301,- bruto per maand bij een fulltime werkweek van 36 uur, afhankelijk van je werkervaring. Dit bedrag valt hoger uit wanneer de nieuwe cao gemeenten in (hoogstwaarschijnlijk) april wordt bekrachtigd
- Naast je salaris ontvang je 17,05% Individueel Keuzebudget dat je naar eigen inzicht kunt besteden (denk aan extra verlof) of volledig laat uitkeren. Dit komt op dit moment neer op een maximaal bruto maandsalaris van €3.863,- o.b.v. een 36-urige werkweek
- Een jaarcontract voor 32-36 uur per week dat bij goed functioneren wordt omgezet in een vast dienstverband
- Prima arbeidsvoorwaarden, zoals een ABP-pensioen, een reiskostentegemoetkoming, een thuiswerkvergoeding en thuiswerkvoorzieningen, vakantiedagen, en verlofregelingen passend bij levensgebeurtenissen
- Flexibiliteit om je werk en werktijden in te delen op een manier die bij jou en ons past
- Een moderne kantooromgeving midden in het stadscentrum van Zoetermeer met faciliteiten als een kolfkamer en gebedsruimte
- Veel mogelijkheden tot het volgen van trainingen en opleidingen
Meer vacatures van Zoetermeer