Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.
IT Helpdesk / System Administrator Tijdelijk met uitzicht op vast
Hotelschool The Hague
- Wil jij deel uitmaken van een dynamisch team bij Hotelschool The Hague, waar uitdaging en een vriendelijke sfeer samenkomen? Als lid van ons IT-team in Amsterdam, ben jij het eerste aanspreekpunt voor zowel medewerkers als studenten.
Salarisschaal: Tijdelijk met uitzicht op vast
Stap in een uitdagende en gastvrije omgeving als lid van ons multidisciplinaire team bij
. Een internationale schoolgemeenschap met het onderwijsprogramma in het Engels.
Waar ga je werken?
Ons IT-team beheert het bedrijfsnetwerk voor ongeveer 250 medewerkers en 2600 studenten, verspreid over 3 locaties. Bestaande uit ongeveer 10 toegewijde professionals, waarvan 4 verantwoordelijk zijn voor de 1e lijn helpdesk, werken we aan netwerk- en systeembeheer, beveiliging, applicatiebeheer, werkplekbeheer en projectmanagement. Als onderdeel van de algemene ondersteunende afdelingen binnen het cluster van de voorzitter van het College van Bestuur, biedt onze IT-afdeling een dynamische en stimulerende werkomgeving.Als lid van onze IT-helpdesk ben jij het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en studenten bij technische problemen. Met jouw vaardigheden in het registreren en bijwerken van calls, het bewaken van de voortgang en het up-to-date houden van administratie, draag je bij aan de soepele werking van onze systemen.
Jouw Profiel
- Je woont in de omgeving van Amsterdam
- Je kan goed communiceren in het Nederlands en Engels
- Je beschikt over minimaal 2 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur binnen het onderwijs
- Kennis van TOPdesk, Microsoft 365, Teams, Sharepoint en Endpoint-beheer is een pluspunt.
- Een hands-on teamlid met een probleemoplossende mentaliteit, die niet alleen tickets afhandelt, maar ook netwerkstoringen, telefoonproblemen en incidenten met onderwijsapparatuur en -applicaties aanpakt.
- functioneel beheer van bedrijfsspecifieke applicaties en zorg je voor het bijhouden van documentatie van systemen en applicaties.
- Algemene theoretische en praktijkgerichte kennis van automatisering, applicaties, databases en infrastructuur
- Een 13e maand
- Met een 40-urige werkweek heb je recht op 428 uur (53 dagen) verlof per jaar met behoud van salaris;
- Pensioenregeling via ABP.
- Veel kansen voor persoonlijke ontwikkeling
- Volledige reiskosten vergoeding als je met het OV komt.
Over deze werkgever
Hotelschool The Hague was founded and funded in 1929 by the hospitality industry to create a hub where industry partners could gain and share new insights, skills and knowledge. Since then, it has become a professional operation with a solid international reputation in hospitality management. Though Hotelschool The Hague has expanded considerably over the years, it has always remained true to its original mandate with a clear commitment to hospitality and a strong connection with the industry.The ‘core business’ of the hotel school has also stayed the same: a hub where students can develop, conduct research and share their hospitality knowledge and skills in a realistic setting and hone their leadership talent for a successful career in the industry. Hotelschool The Hague has several programmes on offer, including a four-year bachelor of arts in hospitality management, a fast-track bachelor programme and a 13-month master of business administration in international hospitality management. We also offer a master degree in Leading Hotel Transformation.
meer...
Naar vacature
Meer vacatures van Vacatures in het onderwijs