Inloggen - Registreer  

Functioneel applicatiebeheerder AFAS

Ggnet - Warnsveld - 25-01-2024 Naar vacature  

Iets van de grond af opbouwen en een organisatie meenemen in een grote transitie, de knelpunten en handigheidjes ontdekken en samen zorgen voor een soepele en grondige overgang naar een voor de organisatie nieuw systeem, klinkt dit als iets wat echt bij jou past? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren.

Jouw werkplek

GGNet is een grote GGZ-instelling met een verspreidingsgebied dat strekt over de gehele Achterhoek en de regio Zutphen/Apeldoorn. De standplaats is op een prachtige, historische plek in Warnsveld.

Je komt te werken bij een organisatie die in transitie is naar een progressieve organisatie. Het uitgangspunt hiervan is een platte organisatie van cirkels. Cirkels zijn (multidisciplinaire) teams met een specifieke opdracht. Iedereen heeft binnen een cirkel een eigen rol met duidelijke verantwoordelijkheden. De autonomie van de cirkels is hoog.

GGNet maakt onder meer gebruik van de volgende applicaties: USER, Medimo, Karify, VIPLive Monitoring en AFAS. Voor de cirkel Functioneel Beheer zoeken wij een functioneel applicatiebeheerder AFAS.

Functioneel Beheer bestaat uit elf mensen, waaronder een Informatiemanager, vier helpdeskmedewerkers, zes functioneel applicatiebeheerders en een procesadviseur. We werken samen met onder andere BI-specialisten, Zorg controllers, HR en Bedrijfsvoering. De standplaats is Warnsveld. We werken flexibel thuis en op kantoor.

Binnen GGNet zijn we per januari 2024 live gegaan met AFAS ERP (Inkoop en Financiën). 2024 wordt gebruikt om de implementatie van HR en Payroll voor te bereiden, zodat dit per 2025 live kan. Je krijgt de kans om AFAS te helpen inrichten en daar de juiste keuzes in te maken die GGNet gaan verder helpen. Je kunt samenwerken in een gemotiveerd team met 2 andere applicatiebeheerders.

Zo werk jij

Als functioneel applicatiebeheerder heb je een belangrijke rol in het vertalen van deze visie naar toepassingen voor de gebruiker. Je bent adviseur, beheerder, innovator en ondersteuner. Je bent in staat het overzicht en de samenhang te bewaken. Je bent de spil tussen gebruikers en leveranciers. Verder neem je deel aan projecten. Samen met je collega’s functioneel applicatiebeheerder zorg je dat de dienstverlening naar de organisatie gewaarborgd blijft.

Jouw taken:
  • Je richt AFAS in en gaat deze applicatie onderhouden;
  • Je geeft eerste- en tweedelijns ondersteuning;
  • Je signaleert behoeften en vertaalt deze naar passende oplossingen binnen het proces en de applicatie;
  • Je doet proactief voorstellen tot verbetering van de processen;
  • Je stelt de impact vast van wijzigingsverzoeken en voert deze gecontroleerd door;
  • Je begeleidt de ingebruikname van nieuwe releases;
  • Je neemt deel aan projecten in het kader van innovaties;
  • Je zet vragen uit bij de afdeling ICT en applicatieleveranciers en bewaakt deze.

Wat neem je mee

✔ Je hebt minstens 3 jaar ervaring met AFAS Profit in een soortgelijke functie en volg je de nieuwste ontwikkelingen rondom AFAS Profit.
✔ Je bent een gedreven functioneel applicatiebeheer die klant- en servicegericht is.
✔ Je bent communicatief en sociaal vaardig en je hebt een oplossend vermogen en je bent praktisch ingesteld.
✔ Je hebt een proactieve houding, je bent secuur, resultaatgericht en een teamspeler.
✔ Je beschikt over tact, empathisch vermogen en een gezonde dosis humor en doorzettingsvermogen.
✔ Je hebt kennis van de (GGZ-) processen en applicaties.
✔ Je hebt een passende opleiding of aantoonbare kennis en ervaring op het gebied van beheer en inrichting van applicaties.

Dit krijg je van ons

Wij bieden je een contract voor 28-36 uur per week voor de duur van jaar met zicht op een vaste aanstelling.
  • Inschaling in functiegroep 50, met een bruto maandsalaris tussen € 3.218,- en € 4.263,- afhankelijk van kennis en ervaring op basis van een fulltime dienstverband (36 uur).
  • Naast een goed basissalaris krijg je onder andere 8,3% eindejaarsuitkering en 8% vakantietoeslag. Bereken hier jouw
.
  • Jouw pensioen wordt opgebouwd bij het
GGNet betaalt 50% van jouw pensioenpremie. Heb je ergens anders ook al pensioen opgebouwd? Dan kun je de waarde hiervan mogelijk overdragen.
voor meer informatie.
  • De Balansregeling, waarbij je keuze hebt in de besteding van jouw budget. Je kunt van dit keuzebudget extra vrije tijd kopen, besteden aan opleiding of training, maar ook het bedrag laten uitbetalen en bijvoorbeeld ervan uit eten gaan. Wat jou helpt om in balans te blijven.
Maar boven alles bieden we je een uitdagende en afwisselende baan in een prettige en inspirerende werkomgeving die je volop ruimte geeft om op vakinhoudelijk vlak te groeien. In deze baan krijg je veel vrijheid en autonomie om je functie en jezelf te ontwikkelen.

Bekijk alle
van GGNet.

Echt iets voor jou?

Herken jij jezelf? Reageer dan snel via het sollicitatieformulier. Bij voldoende geschikte kandidaten sluiten we de vacature.
Heb je specifieke inhoudelijke vragen over de functie? Neem dan contact op met Gwendy Bos, manager PIT, via telefoonnummer 088-933 5558.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Ggnet
Meer Functioneel applicatiebeheerder AFAS vacatures