Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Teamleider Financiële Administratie Eastpoint
Je bent toe aan een nieuwe stap in je carrière en je beschikt over een flinke dosis ambitie. Jij bent een echte aanpakker, communicatief en cijfermatige sterk en durft initiatief te nemen. Wil je dat ook nog eens doen in een leuk Finance team binnen de zorg. Dan zoeken wij jou voor de rol van Teamleider Financiële Administratie!
In de rol van Teamleider Financiële Administratie ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het team Crediteuren en Geldverkeer binnen het Financieel Administratieve Dienst (FAD). Je bent zowel coördinerend als operationeel aan het werk. In jouw rol als leidinggevende stuur en coach jij het team. Het team bestaat uit 6 medewerkers. Jij houdt het overzicht en zorgt dat het team optimaal kan functioneren. Je bent als Teamleider Financiële Administratie onder andere voor de volgende zaken verantwoordelijk:
- Coördineren van de werkzaamheden binnen het team Financiële Administratie Crediteuren en Geldverkeer;
- Contact onderhoud met banken en uitvoeren betalingen;
- Verwerken van bankafschriften, kasverkeer en controleren tussenrekeningen;
- Dagelijks verwerken van de inkomende facturenstroom middels het Afas systeem;
- Controleren en aansturen van medewerkers op uitvoering van de werkzaamheden;
- Informeren en adviseren aan de Manager Financieel Administratie;
- Opstellen van financiële periodieke rapportages, balansen, winst-en verliesrekeningen;
- Optimaliseren van processen gericht op verwerking van inkomende facturen;
- Ondersteuning controllers en budgethouders;
- Aanspreekpunt voor interne en externe klanten.
Jij bent cijfermatig sterk en Excel/Google Spreadsheet heeft geen geheimen voor jou. Daarnaast ben je iemand die stapels werk kan verrichten, zonder dat dit ten koste gaat van je nauwkeurigheid. Kortom, je bent een aanpakker die administratief sterk is en altijd de puntjes op de i zet. Bovendien ben jij analytisch sterk en weet jij de juiste vragen te stellen. Je hebt ervaring in het aansturen, coördineren en begeleiden van medewerkers.
Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel voor alles wat je doet.
- Je hebt HBO werk/denkniveau op boekhoudkundig / financieel administratie gebied aangevuld met een relevante management opleiding;
- Ervaring met bankapplicaties en geautomatiseerde administratie, zoals Afas;
- Ontwikkelingen in het vakgebied dienen te worden gevolgd en beoordeeld op consequenties voor de eigen organisatie;
- Je hebt 5 jaar ervaring in een aansturende/coördinerende rol binnen geautomatiseerde financiële administratie;
- Je bent een aanpakker met een nauwkeurige en praktische werkhouding;
- Je beschikt over de volgende eigenschappen: accuratesse, assertiviteit en betrouwbaarheid;
- Ervaring in de zorg is een pré;
- Je hebt de kennis en praktijkervaring met Google Chrome, zoals Word en Spreadsheet;
- Je communicatieve vaardigheden zijn uitstekend zowel mondeling als schriftelijk.
Meer vacatures van Laurens