Inloggen - Registreer  

Bankzaken klantadviseur Rabobank

Vacatures In Meierij - Breda - 15-02-2022 Naar vacature  

Bedrijfsomschrijving

Jouw nieuwe werkgever is Rabobank. Bij deze financiële dienstverlener van niveau ga jij bijdragen aan een belangrijk overkoepelend doel: het werken aan een betere toekomst. Rabobank schept door middel van uitstekende dienstverlening en nauwe samenwerking een betere maatschappij en leefomgeving voor alle Nederlands.

Als klantadviseur ga jij aan de slag op de afdeling Bedrijven. Deze afdeling biedt diensten en producten op het gebied van dagelijkse bankzaken aan zakelijke klanten van Rabobank. Per telefoon en chat kunnen klanten contact opnemen met medewerkers zoals jij, om vragen voor te leggen en informatie in te winnen. Voor je met deze baan begint, doorloop je een inwerktraject waarin je leert te werken met de systemen van Rabobank. Ook leer je alle vaardigheden die nodig zijn om klanten te woord te staan.

De training duurt dan minimaal 11 weken (fulltime) en 12 weken (parttime). De eerste week van de training is fulltime en de rest naar aanleiding van je gewenste uren.

Werktijden
Bij Rabobank werk je 20 tot 36 uur per week. Je kunt zelf kiezen of je parttime of fulltime wil werken. Er wordt van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur gewerkt en op zaterdag van 8.00 tot 17.30 uur. Je geeft van tevoren je beschikbaarheid op en ontvangt uiterlijk vier weken van tevoren je rooster, zodat je precies weet wanneer je werkt. Momenteel wordt bij Rabobank volledig vanuit huis gewerkt. Om ervoor te zorgen dat je hier zorgeloos kunt werken, ontvang je een laptop en headset zodat jij een goede thuiswerkplek kunt creëren.

Functieomschrijving

Het visitekaartje van de Rabobank in Breda dat ben jij, in de rol van klantadviseur bankzaken. Dagelijks geef jij antwoord op vragen van de zakelijke klanten en zorg jij ervoor dat ze met een gerust hart de telefoon ophangen. In ruil voor jouw kennis en kunde ontvang jij een brutosalaris tot € 18,86 per uur, bouw je pensioen op en werk je vanuit huis. Benieuwd naar het takenpakket en de arbeidsvoorwaarden in deze rol? Lees dan vlug verder en reageer vandaag nog!

Uitzendbureau Manpower zoekt meerdere klantadviseurs bankzaken voor zakelijke relaties voor Rabobank.
Let op: in deze functie werk je vanuit jouw huis. Daarom maakt het niet uit waar jij woont, je kan gewoon solliciteren!

Als klantcontactmedewerker bankzaken ben je op een werkdag onder andere bezig met:
Beantwoorden van telefonische vragen (later ook via de chat)
Optimaliseren van de werkprocessen en -systemen
Aandragen van verbetermogelijkheden
Fungeren als visitekaartje van de organisatie
Dit krijg je
Brutosalaris van € 13,20 tot € 18,86 per uur (afhankelijk van jouw ervaring)
Pensioenopbouw via Manpower na acht gewerkte weken
Thuiswerkmogelijkheden
Parttime of fulltime functie van 20 tot 36 uur per week
Uitzendcontract via Manpower
Een laptop en headset van Rabobank
Gratis trainingen via e-learningsplatform Manpower Academy

Functie-eisen

Minimaal mbo werk- en denkniveau
Bereidheid om binnen zes maanden een Wft Basis-certificaat te behalen (mits je deze nog niet in jouw bezit hebt)
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal (vanwege het vele klantcontact in deze taal)
Fulltime beschikbaarheid tijdens de eerste week, in verband met het opleidingstraject
Beschikbaarheid van minstens 20 uur per week na het inwerktraject
 
Daarnaast is het belangrijk dat je kort en bondig informatie kunt delen en dat je van aanpakken weet, want je gaat met ondernemers werken. Ook is het mooi meegenomen, maar geen vereiste als je ervaring hebt als klantenservicemedewerker, customer service medewerker, medewerker klantenservice, medewerker klantcontact of vergelijkbaar!

Ben je enthousiast geworden over deze vacature en wil je in aanmerking komen? Solliciteer vandaag nog en Manpower neemt binnen twee werkdagen contact met je op!

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Vacatures In Meierij