Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Commercieel medewerk

Nvm Haaglanden - Den Haag - 18-03-2021 Naar vacature  

Brix NVM makelaars is een ambitieus makelaarskantoor met acht collega’s, verdeeld over twee vestigingen. Ons kantoor heeft zich door de jaren ontwikkeld tot een toonaangevende speler in de regio Haaglanden en heeft een ondernemende, gedreven en zeer klantgerichte mentaliteit.

Wij werken in een hecht team, waarin wij op informele wijze met elkaar omgaan en wij vinden gezelligheid en een goede onderlinge sfeer erg belangrijk. Daarnaast streven wij naar een hoge klanttevredenheid en het leveren van optimale kwaliteit aan onze klanten.

Dit mag je van ons verwachten:
  • Hecht team met korte lijnen in een prettige en gedreven werksfeer;
  • Uitzicht op een vast dienstverband;
  • Werken in een dynamisch vakgebied;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling- en opleiding;
  • Een baan voor 24 of 32 uur per week;
  • Een goed salaris passend bij je ervaring, opleiding en leeftijd;
  • Tantième afhankelijk van inzet en bedrijfsresultaat.
Standplaats
Den Haag (of Voorburg)
Functiebeschrijving
Als secretaresse ben je het visitekaartje van Brix NVM Makelaars. Samen met je collega’s ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en verantwoordelijk voor het reilen en zeilen op ons kantoor in Leidschenveen (Den Haag) of Voorburg. Met jouw enthousiasme zorg je ervoor dat alles soepel verloopt en er geen taken blijven liggen.

Je houdt je onder andere bezig met agendabeheer, afhandeling van het telefonisch verkeer, het opstellen en afwikkelen van koop– en huurovereenkomsten, het versturen van facturen, het onderhouden van de contacten met onze relaties en je biedt commerciële ondersteuning aan de makelaars. Uiteraard bieden wij alle ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en opleidingen.

De werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit:
  • Bieden van commerciële ondersteuning aan de makelaars;
  • Beheer van de agenda’s: je maakt afspraken en bewaakt deze;
  • Afhandeling van het telefonisch verkeer;
  • Het op vriendelijke wijze ontvangen van de klanten op onze kantoren;
  • Opstellen van koop- en huurovereenkomsten en het afwikkelen ervan;
  • Opstellen en versturen van taxatie- en courtagenota’s;
  • Onderhouden van de contacten met onze relaties.
Functie-eisen

Dit mogen wij van jou verwachten:
  • Je bent enthousiast, stressbestendig, representatief en servicegericht;
  • Je bent communicatief sterk en hebt gevoel voor humor;
  • Je bent proactief en werkt zeer secuur;
  • Je beheerst de Nederlandse en de Engelse taal uitstekend;
  • Kennis van het CRM systeem Realworks en ervaring in de makelaardij is een pré.
meer...



Meer vacatures van Nvm Haaglanden