Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen
Virtual assistant Fulltime
Als we één woord moeten kiezen dat jouw baan als virtual assistant omschrijft, dan is het afwisseling – zowel inhoudelijk als van dag tot dag. Een week neem je op afstand de fulltime taken van een zieke secretaresse over in een snelgroeiend familiebedrijf. Een week later begin je aan een langlopende klus als procesmanager bij een financieel dienstverlener. Maar nog vaker ben je op één dag virtueel voor verschillende opdrachtgevers tegelijk bezig.
Die afwisseling zie je ook terug in je werkplek. Soms werk je vanuit ons kantoor in Vught, soms op locatie bij de klant, maar ook zo nu en dan vanuit huis. Waar je ook zit, jij bent én voelt je verantwoordelijk voor je eigen klanten. Want in de rol van virtual assistant ben jij degene die voor klanten echt het verschil maakt. Zij vertrouwen erop dat jij hun de ruimte geeft om het eigen werk zo goed mogelijk te kunnen doen. Dit doe je door hun alle overige werkzaamheden uit handen te nemen.
Niet voor niets ben jij als virtual assistant enorm flexibel. Je omarmt de dagelijkse veranderingen en je maakt er een sport van om hierop zo goed mogelijk in te spelen. Sterker nog: daar krijg je energie van.
Over het werk
Emma Handson is in korte tijd enorm gegroeid en blijft groeien. Ook wij merken dat het lastiger wordt om de juiste mensen op de juiste plek te krijgen, maar we willen wel onze klanten blijven ondersteunen en ontzorgen en zelf verder uitbouwen. Daarom hebben wij jou nodig!Als virtual assistant bij Emma Handson houd je je vooral bezig met:
- Sparren met de klant, op zowel operationeel als strategisch niveau.
- Inkomende telefoontjes en e-mails beantwoorden.
- (Complex) agendabeheer.
- Verrichten van secretariële werkzaamheden.
- Het maken van efficiencyslagen in het werk van de klant.
- Het ondersteunen en adviseren van relaties van de klant.
- Commercieel meedenken en kansen zien.
- Debiteurenbeheer.
- Webinars hosten.
- Meedenken over online campagnes (samen met onze marketingmanager).
Meer vacatures van Emma Handson