Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Juridisch secretaresse M&A

Local Legal - Amsterdam - 30-01-2021 Naar vacature  

  • Organisatietalent
  • Servicegericht
  • Pietje precies
  • Zelfstandige secretaresse met PA skills
Wat krijg je?
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Ambitieuze werkgever
  • Internationale werkomgeving
  • Gezellig team
Wat ga je doen?

Vacature

Juridisch secretaresse M&A | Amsterdam

Aanbod in het kort

  • Een dynamische internationale werkomgeving (Zuidas);
  • Per direct starten voor 38 uur per week;
  • 3-5 jaar juridisch secretariële ervaring vereist op een advocatenkantoor en/of binnen een commerciële juridische omgeving;
  • Affiniteit met Billing;
  • Salaris van €2850 - €3275 bruto op ft. basis (afhankelijk van je werkervaring);
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden, mooie doorgroei mogelijkheden.
Juridisch secretaresse opgelet! Dit kantoor is een van de grootste internationale advocatenkantoren ter wereld en is op zoek naar iemand die hun juridische dienstverlening vlekkeloos kan laten verlopen. Je komt te werken voor een mannelijke partner maar in combinatie bied je ook ondersteuning aan een aantal andere advocaten. De advocaten behandelen internationale en nationale zaken op het gebied van Ondernemingsrecht (fusies en overnames). 

De afdeling werkt hard, de sfeer is ontzettend goed en het kantoor is modern en indrukwekkend.

Waar hou jij je je zoal dagelijks mee bezig?

Jouw taken zijn divers. Allereerst wordt er van je verwacht dat je een organisatietalent bent, je vindt het leuk om het overzicht te bewaken voor de advocaten en daarnaast: 

  • Uitwerken en bewerken van teksten en het bewaken van de huisstijl;
  • Plannen van afspraken en zeer complex agendabeheer via Outlook;
  • Aanmaken, beheren en archiveren van dossiers en documenten;
  • Verzorgen van in- en uitgaande correspondentie (post & e-mail);
  • Voorbereiden, kopiëren en verzendklaar maken van juridische documenten;
  • Assisteren van advocaten bij het verzamelen van informatie en dossiers compleet maken.

De ideale kandidaat

  • Een afgeronde HBO-opleiding (Office management, HBO-recht/WO-recht is een pré);
  • Enkele jaren ervaring binnen zakelijke dienstverlening (assistant/secretaresse is een pré)
  • Een uitstekende en foutloze beheersing van de Nederlandse taal en een goede Engelse taalvaardigheid;
  • Uitgebreide kennis van en ervaring met het MS office pakket;
  • Affiniteit en/of interesse in Billing;
  • Energiek en passie voor het ondersteunende vak; 
  • Anticipeert op ontwikkelingen (in de praktijkvoering);
  • Staat sterk in zijn/haar schoenen, “je regelt het wel”
  • Is een teamplayer, maar kan ook goed individueel aan de slag;
  • Is 5 dagen per week beschikbaar.
 
Dit kantoor biedt een prettige sfeer en een omgeving waarin de werknemer centraal staat. In verband met corona is er een mogelijkheid tot thuiswerken.

Jij hebt energie gekregen van het lezen van deze functie? Of heb je nog vragen? Bel ons op 020-6461327 of mail direct je cv naar amsterdam@local-legal.nl

Solliciteer op jouw nieuwe baan!

Heb jij interesse of vragen? Bel met

meer...



Meer vacatures van Local Legal