Inloggen - Registreer  

Assistent Financieel Office Manager

Silvis - Middenmeer - 18-03-2024 Naar vacature  

Silvis en Vos is een onderneming van deskundige accountants en belastingadviseurs. Persoonlijke betrokkenheid en klantgerichte benadering vinden wij belangrijk.

Wij hebben een uitgebreide dienstverlening op het gebied van de accountancy, fiscaliteit en lonen.
Wij hebben een zeer gevarieerd klantenbestand.
De wortels van Silvis en Vos liggen al meer dan 85 jaar in de Wieringermeer. Binnen en buiten deze regio zijn wij dan ook bekend met onze veelzijdige dienstverlening voor het midden- en kleinbedrijf, de agrarische sector, de vrije beroepsbeoefenaren, stichtingen en particulieren.

Een groot deel van onze 35 medwerkers werkt al meerdere jaren bij ons kantoor. De collegialiteit en samenwerking zijn prima. Wij werken met veel plezier en op informele wijze in ons mooie kantoorpand in het centrum van Middenmeer. Het kantoor is goed bereikbaar.

(Eén km van de A7 / snelle busverbinding vanuit o.a. Hoorn/Alkmaar).

Voor onze organisatie zijn wij op zoek naar een medewerker in de functie van:

Assistent Financieel Office Manager

(M/V) (Part-time 20-24 uur)
Die;
  • In duo vorm goed kan samenwerken en onder leiding van de financieel office manager, gezamelijk zorg kan dragen voor onderstaande werkzaamheden;
  • Zich comfortabel voelt als organisatorisch middelpunt van ons kantoor;
  • Zelfstandig en proactief te werk kan gaan.

De veelzijdige werkzaamheden zullen bestaan uit:

Kwaliteitsbeheer:

  • CRM management en periodieke voortgangsrapportages;
  • Opmaken offertes en opdrachtbevestigingen;
  • WWFT / AVG functionaris;
  • Secretariële ondersteuning kwaliteitsbeheersing NVKS;
  • Beheer website en nieuwstips/brieven.

Organisatie:
  • Receptie/balie taken;
  • Post, digitale acceptatie en accordatie beheer;
  • Organisatie cursussen, jubileum, kantooruitjes;
  • Organisatie interne vergaderingen, voorbereiden agenda’s & notuleren;
  • Organisatie algemene faciltaire zaken; inkoop artikelen, schoonmaak en onderhoud kantoorpand;
  • Diverse secretariële ontzorgen collega’s.

Financieel:
  • Bankbeheer & betalingen;
  • Beheer automatische incasso;
  • Debiteurenbeheer;
  • Facturatie Innolan Alure (VPA management);
  • Beheer inkoopcontracten en verzekeringen.

Wij vragen wel van u:

  • Opleiding of aantoonbare ervaring op minimaal HBO/MBO niveau;
  • Goed cijfermatig inzicht;
  • Een aantal jaren praktijkervaring;
  • Goede beheersing van Nederlands & Engels;
  • Bekendheid met ICT, bij voorkeur Innolan Alure, verder o.a. MS Office;
  • Accuratesse en actieve houding;
  • Collegiale doch daadkrachtige samenwerking;
  • Klantgerichte / commerciële instelling.

Ons aanbod gaat samen met:

  • Passende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Studie- en cursus faciliteiten;
  • Een plezierige informele werkomgeving met ruimte voor eigen initiatieven;
  • Flexibel in te delen werktijden (handig in combinatie met gezin).
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Silvis
Meer Assistent Financieel Office Manager vacatures