Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Skilled Support Engineer

Hupp It - Haaren - 25-10-2022 Naar vacature  

Skilled Support Engineer

Idverde Nederland in Haaren is op zoek naar een ambitieuze en klantgerichte support engineer. Lijkt het jou leuk om collega’s op 17 verschillende vestigingen te helpen bij IT-gerelateerde problemen? Wil jij daarnaast bijdragen aan een duurzame wereld en het verschil maken met groen? Dan biedt idverde jou deze kans!

Als support engineer bij idverde zal je het eerste aanspreekpunt zijn voor uiteenlopende IT-gerelateerde vraagstukken en serviceverzoeken van interne klanten. Je gaat diverse problemen oplossen en geeft daarnaast ook actief advies aan je collega’s om werkzaamheden te automatiseren. Verzoeken en incidenten registreer je in het ticketsysteem (FreshService). Lukt het je niet om complexe problemen op te lossen? Dan weet je precies naar wie je jouw collega moet doorverwijzen. Je zal voornamelijk op het kantoor werken in Haaren, en af en toe de verschillende locaties van idverde bezoeken. De uiteenlopende vraagstukken en het werken op verschillende locaties resulteert in een afwisselende baan binnen een groeiende, duurzame en groene organisatie!

Dit breng je mee

Uiteraard heb je affiniteit met IT en vind je het leuk om onze collega’s te woord te staan en verder te helpen! Uitgebreide kennis en ervaring binnen de IT is daarom handig maar niet noodzakelijk. Wél is het belangrijk dat je ambitieus en leergierig bent om alles over de servicepakketten en automatiseringsoplossingen binnen idverde te leren!

  • De ideale kandidaat bezit:
  • Een afgeronde MBO-4 opleiding richting IT;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Doorzettingsvermogen;
  • Communicatief vaardig;
  • Kennis van Microsoft 365 en VDI is een pré.

Dit bieden wij jou

Het Brabantse idverde in Haaren biedt een uitdagende baan binnen een internationale organisatie. Deze groene organisatie biedt jou alle ruimte om jezelf te ontwikkelen binnen een fijne, informele werksfeer. Er is veel persoonlijke aandacht voor de medewerkers. Eigen initiatief en ideeën worden gewaardeerd. Je komt te werken in een gezellig, skilled servicedesk team van zes, en samen dragen jullie de zorg voor de IT afdeling van idverde. Je maakt onderdeel uit van een skilled servicedesk, waar je zelfstandig incidenten op lost. Zo bouw je veel skills en kennis op, waardoor je ook sneller door kan groeien binnen het bedrijf.

  • Een laptop en mobiele telefoon;
38
! vakantiedagen per jaar;
  • Een salaris tussen de €2.500,- en €3.500 ,- per maand (afhankelijk van ervaring);
  • De mogelijkheid om cursussen en trainingen te volgen;
  • Diverse doorgroeimogelijkheden;
  • Verschillende teamuitjes en etentjes.

Bedrijfsprofiel

Waar Nederland steeds meer versteent en verstedelijkt, wint groen met de dag aan waarde. idverde zorgt voor de juiste balans in stadskernen, woonwijken, dorpen, buitengebieden en op bedrijventerreinen. De organisatie richt zich op omgevingsbeheer en -inrichting van de groene component hiervan.

Idverde Nederland bestaat uit idverde Advies (advies- en ingenieursbureau), idverde Bomendienst (gespecialiseerd in kennisintensieve boomvraagstukken) en idverde Realisatie (aanleg en onderhoud van de groene buitenruimte). Met ruim 500 medewerkers werken zij landelijk vanuit een twintigtal locaties. Klanten bestaan onder andere uit kleine en grote bedrijven, zorgorganisaties, sportverenigingen, recreatieparken en projectontwikkelaars.

meer...



Meer vacatures van Hupp It