Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Salarisadministrateur Klanten

Newtone - Roermond - 17-04-2024 Naar vacature  

Payroll & HRM Advies
Medior (4-7 jaar)
Ga terug
Solliciteer direct

Deel op social media:

Salarisadministrateur Klanten | Roermond

AFAS
Payroll & HRM Advies
HBO
Medior (4-7 jaar)
Roermond
Solliciteer direct
Wil jij impact maken op het gebied van salarisadministratie en klanttevredenheid? Sluit je dan aan bij Newtone als Salarisadministrateur Klanten en ben van betekenis voor onze klanten én je collega's!

Wil jij impact maken op het gebied van salarisadministratie en klanttevredenheid? Sluit je dan aan bij Newtone als Salarisadministrateur Klanten en ben van betekenis voor onze klanten én je collega's!

Wil jij impact maken op het gebied van salarisadministratie en klanttevredenheid? Sluit je dan aan bij Newtone als Salarisadministrateur Klanten en ben van betekenis voor onze klanten én je collega's!

Dit ga je doen

bij Newtone

Jouw rol

Als Salarisadministrateur gespecialiseerd in payrollverwerking binnen AFAS draag je bij aan foutloze salarisadministraties van onze klanten en zoek je continu naar manieren om te innoveren en te verbeteren. Bij ons benader je de klant als jouw zakelijke vriend. Je luistert naar zijn wensen, denkt mee over de mogelijkheden en zorgt met jouw service voor tevreden gezichten. En dat allemaal met de vrijheid en tools om het beste uit jezelf te halen!

Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor de salarisadministratie van jouw eigen klantenportefeuille. Liever geen vaste groep klanten? Geen probleem, je kunt ook als specialist jouw collega's ondersteunen
  • Je verwerkt mutaties volgens de geldende wet- en regelgeving
  • Je geeft advies aan klanten en interne medewerkers bij vragen over loonadministratie en sociale wetgeving
  • Je controleert salarisgegevens en staat altijd klaar om onze klanten van de beste service te voorzien

Dit ga je doen

bij Newtone

Jouw rol

Als Salarisadministrateur gespecialiseerd in payrollverwerking binnen AFAS draag je bij aan foutloze salarisadministraties van onze klanten en zoek je continu naar manieren om te innoveren en te verbeteren. Bij ons benader je de klant als jouw zakelijke vriend. Je luistert naar zijn wensen, denkt mee over de mogelijkheden en zorgt met jouw service voor tevreden gezichten. En dat allemaal met de vrijheid en tools om het beste uit jezelf te halen!

Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor de salarisadministratie van jouw eigen klantenportefeuille. Liever geen vaste groep klanten? Geen probleem, je kunt ook als specialist jouw collega's ondersteunen
  • Je verwerkt mutaties volgens de geldende wet- en regelgeving
  • Je geeft advies aan klanten en interne medewerkers bij vragen over loonadministratie en sociale wetgeving
  • Je controleert salarisgegevens en staat altijd klaar om onze klanten van de beste service te voorzien

Dit krijg je

  • Een competitief salaris
  • Geniet van tot wel 30 vrije dagen per jaar om te ontspannen en op te laden
  • Flexibiliteit in werklocaties en werktijden, zodat je kunt werken waar en wanneer het jou het beste uitkomt
  • Een laptop, iPhone en een thuiswerkplek om jouw werk op een comfortabele en effectieve manier uit te kunnen voeren
  • Een gezonde werk-privébalans, omdat jouw welzijn voorop staat
  • Doe mee aan ons vitaliteitsprogramma FIT en investeer in jouw gezondheid: zowel fysiek als mentaal
  • Werk in een multidisciplinair team waar verschillende expertises samenkomen
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden, waaronder een reiskosten- of mobiliteitsvergoeding, een goede pensioenregeling en meer
  • Ervaar grenzeloze samenwerking binnen ons internationale HLB-netwerk
  • Geniet van sociale kantooractiviteiten in een hecht team

Dit heb je

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau
  • Je bent in het bezit van een afgeronde opleiding PDL (Praktijk Diploma Loonadministratie) óf je bent bereid deze op onze kosten te volgen
  • Je hebt enkele jaren relevante werkervaring in het vakgebied en specifieke ervaring met payrollverwerking binnen AFAS. Daarnaast ben je bekent met online dienstverlening
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar

Wij zijn Newtone

Vernieuwend vertrouwd

Wij zijn ontstaan vanuit krachtenbundeling tussen Koenen en Co, HLB Witlox Van den Boomen en PFK Wallast. Wij geloven in ondernemerschap, de ‘can-do’ mentaliteit. In de uitdagende wereld van vandaag geldt niet of-of, maar en-en. Newtone kiest voor verbinding in plaats van tegenstelling. Wij kijken naar alle kanten met het beste van twee werelden. We zijn centraal én lokaal. Bieden vernieuwing én continuïteit. Zijn klein én groot. Alles voor het nieuwe perspectief van onze klanten, toezichthouders en medewerkers. Inclusief nieuwe stappen in duurzaamheid, digitale technologieën en kunstmatige intelligentie. Daarmee blijven we trouw aan waar we goed in zijn geworden, en worden we (nog) beter in wat de toekomst van ons vraagt.

Jouw team

Payroll & HRM Advies

De afdeling Payroll & HRM Advies binnen Newtone is een levendige afdeling waar teamwork en gemoedelijkheid hand in hand gaan. Hier draait alles om het leveren van nauwkeurige salarisadministratie via Nmbrs en het bieden van deskundig advies over salaris- en HRM-vraagstukken aan onze klanten. Maar wat onze afdeling echt bijzonder maakt, is onze warme cultuur waarin humor een belangrijke rol speelt!

Met een team van ongeveer zeventig enthousiaste collega's, waaronder 55 salarisprofessionals en vijftien HRM-adviseurs, bieden we ondersteuning aan een diverse groep klanten, variërend van lokale bedrijven tot internationale ondernemingen. Bovendien biedt onze afdeling Internationale Payroll unieke mogelijkheden om kennis te maken met buitenlandse wetten en regels, waardoor elke dag een nieuwe uitdaging biedt. Bij ons draait het niet alleen om het verwerken van salarissen, maar ook om het bouwen van sterke relaties met klanten en het creëren van een positieve werkomgeving waarin collega's zich oprecht thuis voelen.

Ontdek de vestiging

Newtone Roermond

Onze vestiging in Roermond is een unieke mix van professionaliteit, gezelligheid en teamspirit. In ons kantoor heerst een informele en gezellige ambiance, waar iedereen elkaar helpt en respecteert. We zijn een hecht team dat samenwerkt en successen viert. Dankzij de laagdrempelige samenwerking tussen onze personeelsvereniging, collega’s én de organisatie worden er jaarlijks tal van leuke activiteiten georganiseerd om de band tussen collega’s te versterken. Denk hierbij aan lunches, borrels, het jaarlijks kerstdiner en nieuwjaarsontbijt, een gezamenlijke Sinterklaasviering, bootcamps en nog veel meer!

Hier werk je in een prachtig, nieuw kantoor met veel natuurlijk licht en open ruimtes. Onze open werkplekken stimuleren samenwerking en creativiteit, terwijl onze afgesloten concentratieruimtes de nodige rust en privacy bieden voor geconcentreerd werk. En tijdens de lunchpauze komen onze collega’s samen om te ontspannen, te socializen en ideeën uit te wisselen. Gezellig in het werkcafé of op zonnige dagen op ons dakterras. Kom snel sfeerproeven en ervaar zelf de unieke dynamiek van ons fantastische kantoor!

meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Newtone