Inloggen - Registreer  

Office Manager

Uitzendbureau - Ijsselstein - 18-04-2024 Naar vacature  

Solliciteer op de website van het uitzendbureau

Wat wij vragen

Opleiding

MBO

Functie-eisen

Dit vragen we
  • Je hebt HBO werk- en denkniveau
  • Je hebt uitstekende kennis van de Nederlandse en Engelse taal
  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Je hebt ervaring met agenda beheer en het ondersteunen van een directie of managementteam

Ervaring

Van 1 tot 2 jaar

Talen

  • Je beheerst Nederlands

Wat wij bieden

Salaris

€ 3.000 tot € 4.000

Uren

32 tot 40 uur per week

Vacaturebeschrijving

Dit ga je doen

Als Office Manager ben jij het middelpunt van de organisatie binnen het bedrijf en fungeer je tevens als het eerste aanspreekpunt voor klanten. Jouw rol is van essentieel belang, aangezien je als Officemanager verantwoordelijk bent voor het coördineren van diverse activiteiten binnen deze snelgroeiende organisatie. Er zijn ongeveer 60 consultants werkzaam bij deze organisatie, die regelmatig onderweg zijn, vanuit huis werken of ad hoc op kantoor verschijnen.

Op vrijdagen vinden trainingen en interne vergaderingen plaats, en regelmatig organiseren zij workshops en marketingevenementen voor klanten. Jij bent als Office Manager degene die dit allemaal in goede banen leidt en zorgt voor een goede uitvoering. Het is dus erg belangrijk dat jij goed kan plannen en stressbestendig bent. Naast het ondersteunen van de directie, werk je nauw samen met collega's en ben je betrokken bij diverse activiteiten zoals agendabeheer en het voorbereiden van vergaderingen. 

Het bedrijf heeft ook kantoren in Duitsland en Zweden dus je boekt ook reizen voor de directie. Jij bent de spil binnen het bedrijf, je staat altijd klaar om je collega's te helpen waar nodig is. Bovendien ben je ook een bron van informatie voor zowel collega's als klanten en leveranciers. Je bent niet alleen gericht op het vervullen van je taken, maar je hebt ook oog voor verbetering. Je bent ondernemend binnen het bedrijf en komt met nieuwe ideeën en het verbeteren van beleid en processen.

Het kantoor in IJsselstein wordt jouw vaste werkplek. Dagelijks zijn hier ongeveer 10 tot 15 collega's aanwezig. Op vrijdag komen alle consultants naar kantoor. Indien je ervoor kiest om 32 uur per week te werken, is het verplicht om op vrijdag aanwezig te zijn. 

Zie jij jezelf al werken als Office Manager binnen dit mooie bedrijf? Solliciteer dan snel en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Organisatie- en afdelingomschrijving

Het betreft een snelgroeiend internationaal adviesbureau dat werkzaam in Nederland, Zweden en Duitsland. Hun missie is helder: ze assisteren hun klanten bij de overgang naar de digitale toekomst. Ze tonen organisaties hoe ze data en technologie kunnen benutten om kansen te grijpen. Hun klantenkring is uitermate divers, variërend van grote namen zoals Post NL, Greenpeace, NS en Schiphol tot opkomende bedrijven. Met ongeveer 60 consultants in dienst vormen ze een hecht team dat gezamenlijk aan grote uitdagingen werkt.

Salarisomschrijving

3000
  • 4000

Over de werkgever

Wat wij bieden

Dit krijg je
  • Je treedt direct op contract bij je nieuwe werkgever
  • Een salaris vanaf €3000,- tot wel €4000,- bruto per maand (afhankelijk van je ervaring en o.b.v. 40 uur)
  • 27 vakantiedagen per jaar
  • Eindejaarsuitkering van 5%
  • Reiskostenvergoeding van 0,23 cent per km (vanaf 10 km enkele reis)
  • Je kunt deelnemen aan buitenlandse zakenreizen met heel het bedrijf
  • Persoonlijk ontwikkelplan om jezelf verder te ontwikkelen als professional
  • Coaching on the job door ervaren collega's
  • Regelmatig borrels en informele bijeenkomsten
  • Elk jaar een kerstdiner (je partner mag ook gezellig mee!)
  • Zit je op je plek, dan is er uitzicht op een vaste aanstelling
meer...

Naar vacature

Meer Office Manager vacatures