Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Junior commercieel vastgoedmanager (M/V)

Interglobe - Schiphol-Rijk - 12-03-2020 Naar vacature  

Vacature: Junior commercieel vastgoedmanager (m/v)

Standplaats: Schiphol-Rijk
Aantal uren: 32-40 uur per week.
Wij groeien als een gek! Houd jij van de vastgoedwereld? Ben je commercieel, servicegericht en helemaal in control? Lees dan snel verder!

Interglobe

Interglobe is een ervaren Vastgoedmanagementorganisatie werkzaam op het gebied van parkmanagement, gebouwbeheer, het opstarten en beheren van bedrijveninvesteringszones, het maken van strategieën voor waardebehoud en -verhoging van commercieel onroerend goed.

Wij zijn vooruitstrevend en managen op een proactieve wijze vastgoedprojecten. Wij denken mee en zijn innovatief naar onze opdrachtgevers, houd dit idee vast we komen zo bij jou…

Rol

Wij zoeken dus iemand die mét ons meedenkt en bouwt aan de toekomst van Interglobe.
Als Junior commercieel vastgoedmanager begin je met kleinere projecten maar wij hebben de ambitie om je door te laten groeien naar de grotere projecten. Dus je moet wel in zijn voor een uitdaging en jezelf willen ontwikkelen. Ook bij de kleinere projecten ben je verantwoordelijk voor de realisatie van de doelstellingen binnen jouw projecten volgens de algemeen geldende richtlijnen en de uitgangspunten van de overeenkomsten. Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van de (commerciële) dienstverlening, de aansturing van een projectteam en geeft leiding aan de projectmanagementprocessen van jouw projecten. Interglobe reikt het projectteam de middelen aan en geeft ondersteuning. De Junior commercieel vastgoedmanager houdt zich o.a. bezig met kwaliteitsverbetering, is prestatiegericht, werkt efficiënt en verlangt dit ook van zijn/ haar projectteam. Hij/ zij werkt planmatig en kan improviseren indien nodig. Hij/ zij verdeelt de werkzaamheden onder het projectteam, controleert de voortgang en stuurt bij waar nodig. Hij/ zij draagt zich voor een efficiënte en doelmatige overlegstructuur aan te houden. Gemaakte afspraken worden nagekomen, dit verlangt hij / zij van het projectteam en externen. Hij/ zij gebruikt geautomatiseerde systemen als sturingsmiddel ter ondersteuning van de realisatie van de targets. Hij/ zij kent de lokale markt en speelt hierop in.

Klinkt dit als een mooie uitdaging voor jou? Lees snel verder.

Taken en verantwoordelijkheden:

Wat ga je doen?

  • Wij beginnen met een inwerkperiode waarbij je alle werkzaamheden en je collega’s binnen Interglobe goed leert kennen;
  • Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de jaarplannen in samenwerking met het betrokken projectteam (en eventuele externen), het managen van de uitvoering van de in de jaarplannen genoemde acties/werkzaamheden en het bewaken van de hiervoor vastgestelde budgetten en kwaliteit;
  • Is verantwoordelijk voor het up-to-date houden van zijn/ haar projectenplannen en stuurt in operationele zin de disciplines aan door o.a. offertetrajecten, controles en projectbezoeken;
  • aanpassingen op het gebied van vastgoed, draagt ideeën aan voor waarde verhoging, voert de contractonderhandelingen en de controle over de ingehuurde diensten;
  • Houdt toezicht op/ handhaaft de leden/ huurders omtrent een juiste hantering van de regels gesteld in o.a. het huishoudelijk reglement;
  • Is verantwoordelijk voor en voert overleg met het projectteam over de opstelling van de financiële kant van de projecten: begroting, MJOP, (servicekostenafrekening) en de jaarrekening;
  • Is verantwoordelijk voor de kwaliteit en draagt zorg voor de coördinatie en het (laten) uitvoeren van alle processen binnen de projecten en stuurt bij waar nodig;
  • Het onderhouden van contacten en meedenken met: (in commerciële zin: Wat kunnen wij nog meer voor u betekenen en verzorgen)
  • de leden/ eigenaren op uitvoerend niveau;
  • met de gebruikers/ huurders;
  • met de gemeente, (semi)-overheidsinstellingen en overkoepelende belangenorganisaties;
  • het projectteam;
  • derden, waaronder leveranciers;
  • Zorgt voor het onderhoud aan het vastgoed en de openbare ruimte door o.a. het contracteren en aansturen van onderhoudspartijen, het laten uitvoeren van (groot) onderhoud, zorgdragen voor de klachtenafhandeling en het uitzetten van de nodige (herstel)acties,;
  • Opstarten en begeleiden van schadeafhandelingen;
  • Alle overige bijkomende werkzaamheden.

Wat breng je mee:

  • HBO werk- en denkniveau, opleiding in bedrijfsmatig onroerend goed makelaar / beheer / facilitair;
  • Affiniteit met de vastgoedbranche;
  • Commercieel inzicht en kennis van onroerend goed;
  • Inhoudelijke kennis van budgettering (o.a. schrijven van jaarplannen);
  • Kennis van administratieve systemen en procedures;
  • Werkt projectmatig, efficiënt en kan goed omgaan met digitale systemen.
  • Toont leiderschap en ondernemerschap, neemt initiatieven die bij de functie horen;
  • Is integer, betrouwbaar, eerlijk en loyaal;
  • Kan de efficiëntie van het team goed aansturen en op pijl houden;
  • Bezit vergevorderde kennis van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Is oplettend en nauwkeurig;
  • Signaleert snel problemen en is in staat deze adequaat op te lossen;
  • Is stressbestendig en heeft een helikopterview.
  • Is representatief en heeft een correcte houding, aansluitend op de algemeen aanvaarde normen en waarden binnen de organisatie;
  • Is op de hoogte van de ontwikkelingen binnen de vastgoedbranche en is bereid tot bijscholing;
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit.
  • Is in het bezit van rijbewijs B;
  • Woonachtig in de regio.

Wat bieden wij jou:

  • Een uitdagende functie waarbij je jezelf verder kan ontplooien en doorgroeien;
  • Een uitgebreide inwerkperiode;
  • Een fijne en flexibele werkplek;
  • Een persoonlijk ontwikkelingsplan afgestemd op onze gezamenlijke behoeftes;
  • Eigen parkeerplaats en goede bereikbaarheid;
  • Bedrijfsauto of reiskostenvergoeding in overleg;
  • Dagelijks uitgebreide lunch en gezellige vrijdagmiddag borrel;
  • 25 vakantiedagen;
  • Heb je vragen over de vacature of wil je meer informatie? Neem dan contact op via: 020 653 68 45 met Desirée van Dam of stuur een e-mail naar desiree@interglobe.nl.
meer...



Meer vacatures van Interglobe