Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Global Group Service Manager

KaakWerken - 29-03-2021 Naar vacature  

Ben jij die service manager die een internationale uitdaging zoekt en onze service organisatie verder gaat professionaliseren? Dan zijn wij op zoek naar jou en spreken we je graag binnenkort.

Start video

Jouw uitdaging

Als Global Kaak Group Service Manager ben je verantwoordelijk voor alle Kaak Group Service activiteiten en de teams die dit mogelijk maken. Kaak Group Service is al ruim een jaar in ontwikkeling, maar dit betreft een nieuwe rol binnen de Kaak Group en binnen Kaak Group Service. Jij als manager service hebt voldoende ervaring, visie, commerciële ervaring, affiniteit met techniek en people skills om je in rol als Global Kaak Group Service Manager vorm te geven aan de uitdagingen en veranderingen waar we doorheen gaan als organisatie. Kaak Group Service is namelijk flink aan het groeien en daar horen het ontwikkelen van nieuwe producten, organisatie structuren, strategische marktbewerking en ontwikkeling van een internationaal winning-team bij als een aantal van de belangrijkste taken. Je weet in deze rol goed de prioriteiten te stellen, te delegeren en je team te coachen daar waar nodig.

Je hebt als Global Kaak Group Service Manager de leiding over een grote groep internationale service medewerkers. Je houdt het overzicht en bespreek op regelmatige basis jouw helikopter view met de COO van de Kaak Group, aan wie je ook direct rapporteert.

Tot je werkzaamheden behoren

  • Eindverantwoordelijk voor alle service activiteiten en een breed internationaal team die dit mogelijk maakt.
  • Een winning team (verder) bouwen die onze klant altijd op nummer één heeft staan.
  • (Door) ontwikkelen van een internationale service organisatie structuur en strategie (o.a. groeistappen richting hoger servitization level).
  • Doelgericht aansturen van veelzijdige teams met een goede kijk op commerciële kansen en ontwikkelingen.
  • Draagt verantwoordelijkheid voor implementatie service portfolio en uitbreiden hiervan met een commerciële visie.
  • Fungeren als centraal aanspreekpunt voor de gehele Kaak Group organisatie voor interne stakeholders en verantwoordelijk voor escalaties die nodig zijn om de Kaak Group Service visie en strategie te realiseren.
  • Zorg dragen voor organisatie brede benadering van de markt met een service mindset.
  • Inventariseren service behoeften klanten vandaag maar vooral morgen en roadmap ontwikkeling hoe dit wordt gerealiseerd.
  • Vaste werkplek op het hoofdkantoor maar ook regelmatig op locatie van onze internationale vestigingen.
  • Operationeel ben je in staat om indirect en direct klant contact te sturen en begeleiden.

Wat verwachten we van jou?

  • Afgeronde opleiding op WO niveau, in de richting van technische bedrijfskunde, bedrijfskunde of engineering.
  • Gevoel voor commercie en techniek in industriële omgeving.
  • Minimaal 10 jaar ervaring als Service Manager in de B2B industrie.
  • Strategisch, doelgericht en analytisch. Oplossingsgericht denken en plannen operationaliseren is een natuurlijke volgende stap voor je.
  • Sterke communicatie en presentatie skills. Gericht op behalen van doelen middels samenwerking en teams verbinden.
  • Effectief delegeren is je tweede natuur, prioriteiten stellen en risico management hoort hierbij.
  • Ervaring met internationale teams aansturen.
  • Vloeiend in Engels, andere taal zoals Duits en Frans is een pre.
  • Ervaring in de voedingsindustrie is een pre maar geen vereiste.
  • Gemotiveerd om continue de service niveaus en producten te verbeteren en zo kwaliteit en omzet verhogen.
  • Bereid om te reizen, 10-25% van de tijd.
meer...



Meer vacatures van KaakWerken