Inloggen - Registreer  
Helaas bent u niet ingelogd, login en probeer het opnieuw.    

Contentmaker

Flavour - Utrecht - 07-05-2024 Naar vacature  

Wij zijn Flavour, wij zijn game-changers! Wij geloven dat
storytelling en
gamification
samen e
en enorm
krachtig
e combinatie
zijn
om mensen in staat te stellen problemen op te lossen en een positieve impact te maken
in onze wereld
. Wij helpen klanten hun (maatschappelijke of organisatorische) uitdagingen inzichtelijk te krijgen en content
(programma’s)
vorm te geven waarmee zij deze uitdagingen kunnen aanpakken. Voor het maken van een effectief traject hebben we onze eigen ontwerpmethode ontwikkeld, genaamd ‘Hero Centered Design™’.

We plaatsen de
doelgroep
in de schoenen van de held
in
een
verhaal en
laten
ze hier op interactieve wijze
in een digitale omgeving
doorheen
spelen
. In deze omgeving
kunnen ze
veilig
leren en keuzes uit
oefenen
, waarna we ze helpen de stap naar de echte wereld te maken
. We stellen hen in staat daar
uitdagingen
te
overwinnen en zo een positieve impact op de maatschappij maken.
Bij Flavour werken we samen met partners die een positieve
impact
willen maken. Samen ontwikkelen we speelse en efficiënte softwareproducten om de wereld te verbeteren
, waarbij mensenrechten een belangrijke basis zijn
. Ons eigen toegepaste voorbeeld van de kracht van onze ontwerpmethode
is HackShield
, een cybersecuritygame voor kinderen van 8-12 jaar. Daarnaast hebben we een platform ontwikkeld, waar iedereen (zelf of met onze hulp) eigen content kan vormgeven, aansluitend bij de eigen uitdaging

en: het Hero Center
.
Van het online weerbaar maken van kinderen tot het activeren van mensen door middel van storytelling en gamification, wij maken het mogelijk!
Als relatief klein
, maar groeiend
bedrijf met een platte organisatiestructuur heeft bij ons iedereen een grote invloed op onze producten, strategie en organisatie. Bij ons krijg je de kans om te groeien en je vaardigheden te ontwikkelen, terwijl je bijdraagt aan de verbetering van de maatschappij!

Wie zoeken wij
?
Voor het product Hero Center
(ons jongste product en nog nét een start-up)
zijn wij op zoek naar een
creatieve, gedreven en liefst ervaren
contentmaker
, die ons van productiekracht kan voorzien bij de projecten die we hebben lopen voor (en met) klanten en partners.
We zoeken hierbij naar iemand die zowel
het
creatie
f
schrijve
n
(copywriter)
van scenario’s en scripts,
als de
ontwikkeling van
de
visuele
elementen
van de
content
voor zijn/of haar rekening kan nemen, samen met collega’s en zelfstandig.
Je zal starten met het meewerken aan enkele grote projecten die we hebben lopen, waarbij we educatieve
trajecten ontwikkelen
op het Hero Center,
op basis van immersieve verhalen
waarin spelers zelf hun eigen (educatieve) verhaallijn kunnen kiezen.
Onze projecten zijn heel divers: soms ben je bezig met mensenrechten,
op andere momenten duik je in cyberveiligheid.
Je helpt
bij alle stappen in het productieproces, van conceptualisatie
van het inhoudelijke verhaal
samen met kennispartners
, tot het bepalen van leerdoelen en het vertalen naar een interactieve ervaring.
Naast het schrijven van teksten op basis van verhaaltheorieën
, produceer je visueel materiaal op basis van de projectstijl, waarbij je gebruik maakt van ontwerpprogramma’s (Adobe) en
diverse A.I.-tools. Je brengt vervolgens de content samen op het platform, verweven met de spelelementen die
het platform biedt, die de ervaring uitdagend en leuk maken voor de speler.
Voor dit proces hebben we een eigen ontwerpmethode ontwikkeld,
‘Hero Centered Design™’
, die
onderdelen van verhaal en spel samenbrengt. Deze methode is nog sterk in ontwikkeling
en je helpt nadenken over de theorie en de praktische toepassing. Een overtuiging van de educatieve kracht van verhaal en spel is een enorme pré.
In de toekomst ga je
zelf ook nieuwe projecten leiden en is er wellicht, wanneer dit aansluit bij jouw wensen en onze behoefte, de mogelijkheid om een stuk accountmanagent mee te nemen in jouw functie.

Jouw plek binnen Flavour
Sluit jij met jouw skills hierbij aan? Dan zoeken wij jou!
Je zal onderdeel zijn van
een klein, maar groeiend team
(Hero Center)
, binnen een jonge organisatie
(Flavour).
Flavour is een bedrijf met een
creatieve, open en persoonlijke sfeer, waar
diversiteit en
transparantie belangrijk is.
De groeifase waar we nu in zitten is niet alleen
heel leuk en spannend, maar vereist ook flexibiliteit en zelfstandigheid.
Wij hechten veel waarde aan het team, maar
het kunnen uitstippelen van een eigen pad
, het pro-actief
vinden van
dingen om aan te pakken
en
het zelfstandig kunnen
structureren van het werkproces is
iets wat wij in de huidige fase van ons bedrijf
heel belangrijk vinden. Wij zijn hard op weg naar een
volwassen organisatie en collega’s die daar
aan kunnen bijdragen en zich comfortabel voelen bij de weg er naartoe
zullen zich enorm thuisvoelen!
Binnen het team van Hero Center zal je samenwerken met andere contentmakers, accountmanagers,
grafisch ontwerpers en ontwikkelaars. Je zal dagelijks het meeste werken met
jouw
mede-contentmakers
en
je zal zeer actief mee denken over de ontwikkeling van het platform en onze
behoeften. We werken als contentmakers agile
en op projectbasis
.
We geven elkaar feedback en halen het beste in elkaar naar boven.
En jij kan daar een belangrijk onderdeel
van
zijn
!
Een greep uit jouw werkzaamheden
Het in kaart brengen van de uitdaging die
de klant/partner wil overwinnen.
Het
nadenken over en uitwerken van educatieve/activerende trajecten, aan de hand van onze
ontwerpmethode
‘Hero Centered Design™’
.
Het creatief schrijven van immersieve scenarioteksten en scripts
.
Het produceren van visueel materiaal op basis van een projectstijl, met behulp van ontwerpprograma’s en diverse A.I.-tools.
Het ‘bouwen’ van de
online-ervaringen
op het Hero Center.
C
ontact onderhouden
met
stakeholders van projecten
;
Samenwerken met klanten en partners
in het ontwikkelen van het
traject
(co-creatie).
Meedenken over de
behoeftes en richting van het p
roduct
en ontwikkelaars voorzien van wensen en feedback.
(Optioneel)
Uitdenken van
campagnes rond projecten, zowel activiteiten in de echte wereld die gekoppeld zijn aan de
online-ervaring
, als
communicatie rond het project
.
(Optioneel) Het onderhouden van klantrelaties en managen van accounts.
We zijn bij Flavour allemaal allrounders met een affiniteit voor
ee
n specifiek gebied en vinden het fijn om samen te werken met mensen die van elkaar begrijpen wat ze doen.
Zo leren we graag van elkaar en verbreden we onze set aan kennis en vaardigheden.
Je zal de mogelijkheid hebben anderen te helpen met jouw expertise en moedigen je aan om, als je dat leuk vindt,
mee te denken/helpen met anderen en jezelf te verbreden.
Hier herken jij jezelf in
Mijn opleidingsniveau is HBO/WO.
Ik schrijf creatieve teksten en weet hoe ik een goed verhaal opbouw.
Ik heb een scherpe pen
en
mijn teksten hebben weinig revisie nodig qua spelling en formulering.
Ik maak graag visueel materiaal met verschillende tools, om hier een verhaal
mee te vertellen.
Ik heb een pro-actieve houding
,
kan goed zelfstandig mijn weg vinden
en
werk graag met een team.
Ik heb een positieve en energieke houding.
Ik heb een goed werktempo
en
kan mijn
eigen grens bewaken.
Ik heb behoefte aan een bruisende, persoonlijke werkomgeving en
voel me prettig bij
een
jonge organisatie
die
a
an het
groeien
is
in het werkproces
.
Ik wil graag dicht op impact staan en wil geen ‘nummertje’ zijn in een organisatie.

Geen vereiste, maar wel een pré:
Affiniteit met of vaardigheden in (grafisch)
vormgeven en stijlen ontwikkelen
.
Interesse in het vormgeven van c
ontent
met
A.I.
en
het
integreren
van A.I.
in
het
eigen productieproces
.
Nieuwsgierigheid naar
de theorie achter verhaal en spel.
Affiniteit
met wereldverbetering
en
(positieve)
impact
maken.
Een brede interesse in de wereld (wij werken namelijk met een heel grote diversiteit aan klanten en uitdagingen).
De mogelijkheid om
het kantoor in Utrecht als standplaats te hebben.
What’s
in it for you?
Bij Flavour bieden we je naast een marktconform salaris een laptop van de zaak, mogelijkheid tot thuiswerken, maar je bent natuurlijk ook welkom op onze kantoren in Utrecht en Haarlem. We bieden je

tevens
een persoonlijk opleidings- en ontwikkelbudget, een geweldig team, een leuke werkcultuur en doorgroeimogelijkheden.
Vakantiedagen: 25 dagen (bij een 40-urige werkweek)
Reiskostenvergoeding: 100%
Onze voorkeur gaat uit naar een kandidaat met enkele jaren werkervaring. Maar we laten ons graag verrassen door gemotiveerde sollicitanten
met een goed
e klik met wat wij doen
, ook als je nog niet zoveel ervaring hebt!
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Flavour