Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Klantregisseur

Stadsbank Oost Nederland - Twente - 20-04-2024 Naar vacature  

Als klantregisseur bij de Stadsbank ben je onderdeel van een dynamisch team dat zich voortdurend ontwikkelt. We hebben een nieuwe aanpak geïntroduceerd, de klantreis, om onze klanten op een betere en intensievere manier te ondersteunen. Als klantregisseur speel je een cruciale rol in het succes van deze klantreis. Samen met een team van professionals, waaronder budgetconsulenten en schuldregelaar, ben je verantwoordelijk voor het welzijn van je eigen klanten. Kortom, als klantregisseur ben jij het gezicht en het aanspreekpunt binnen onze organisatie, zowel voor de klant als voor de gemeente!

Wie zijn wij?

Je komt te werken bij de schuldhulpverlener in Oost Nederland in opdracht van 21 gemeenten in Twente en Achterhoek. Elke werkdag zetten ruim 175 financiële professionals hun expertise in om mensen weer in hun kracht te zetten als het gaat om financieel gezond worden én blijven. We zijn een maatschappelijk betrokken, betekenisvolle organisatie en op dit moment maken we een interessante ontwikkeling door. Met onze nieuwe missie, visie en strategie zetten we onze klant en onze gemeenten voorop en willen we meer zichtbaar zijn. Dit vergt van ons een nieuwe manier van werken waarin jij een belangrijke rol speelt.

Wat ga je doen?

Je zorgt dat klanten zich gehoord, gezien, gewaardeerd en veilig voelen. Geeft ze weer grip op hun financiën en lost samen de schulden op. Tijdens het traject ben je verantwoordelijk voor de begeleiding en zorg je dat je gebiedsteam bijdraagt aan de financiële zelfredzaamheid van je klanten. Als dé spin in het web verbind je de klant met de interne organisatie.

Je draagt verantwoordelijkheid voor de instroom van klanten. Dat vraagt om een ondernemende instelling en goed contact met de opdrachtgever en flankerende hulpverlening.

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

  • Je spreekt klanten, brengt hun situatie in kaart en maakt samen een inschatting van de beste oplossing binnen de Stadsbank en zoekt naar ondersteuning van buitenaf. Je leg dit vast in een persoonlijk klantplan.
Per dag spreek je meerdere klanten, in verschillende stadia van hulpverlening.
  • Je hebt contact met verschillende partijen en bemiddelt tussen instanties, gemeenten en klanten. Je biedt efficiënte, effectieve en soms creatieve oplossingen aan die passen bij de problematiek van de klant en acceptabel zijn voor alle betrokken partijen.
  • Je regisseert de klantreis en samen met je team haal je de doelstellingen uit het klantplan.

Hoe pak je het aan?

  • Je hebt, tactisch en operationeel, HBO werk- en denkniveau
  • Je bent mens- en resultaatgericht en neemt verantwoordelijkheid
  • Je beschikt over overtuigingskracht om je team mee te krijgen in nieuwe ontwikkelingen.
  • Je hebt ervaring met het uitvoeren van schuldhulpverlening en kent de diverse producten en processen.
  • Je kent de relevante wet- en regelgeving en bent op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en tendensen ten aanzien van de financiële dienstverlening.
  • Je zorgt voor een duurzaam netwerk met gemeenten en diverse flankerende hulpverleners ( bv. wijkteams, schuldhulpverlening en woningcorporaties).
  • Je hebt bij voorkeur aantoonbare ervaring met commerciële of gemeentelijke componenten.
  • Je sociale vaardigheden, mondeling en schriftelijk, zijn uitstekend.

Wij bieden jou:

  • Een salaris afhankelijk van je ervaring, minimaal € 3.317 en maximaal € 4.752 (functieschaal 9) bij 36-urige werkweek, 17,05% individueel keuzebudget en 27 vakantiedagen (o.b.v. 36-urige werkweek).
  • Een dienstverband voor 32-36 uur per week, voor de duur van 1 jaar met de intentie voor verlenging bij goed functioneren;
  • Een informele, platte organisatie met een goede werksfeer, waarin je ruimte krijgt om jouw capaciteiten te benutten;
  • Telefoon en laptop van de zaak;
  • Je kunt je tevens aanmelden voor onze gezellige personeelsvereniging.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Stadsbank Oost Nederland