Inloggen - Registreer  

Medewerker Customer Operations Foodservice

Bfg - Nijkerk - 11-04-2024 Naar vacature  

Bieze Food Solutions
Vacature details
Solliciteren

Functieomschrijving

Als Medewerker Customer Operations ben je verantwoordelijk voor coördinerende, ondersteunende en administratieve werkzaamheden voor de toegewezen klanten gericht op de commercie in nauwe samenwerking met o.a. Sales, Marketing en Logistiek zodat de klant optimaal bediend wordt. Foodservice klanten zijn o.a. Hanos, Sligro, Bidfood en Makro. Je komt terecht in een team van 5 collega's die zich vol enthousiasme inzetten om onze klanten verder te helpen.

WAT GA JE DOEN ALS ONZE MEDEWERKER CUSTOMER OPERATIONS?

  • Artikelbeheer en bijhouden klantgegevens in interne en/of externe systemen.
  • Introducties van (nieuwe) producten. Communicatie en afstemming met logistiek Warehouse. Deadlines en opvolging van acties m.b.t. workflow door middel van Teams Planner, hier zijn alle interne verantwoordelijke afdelingen bij betrokken. Communicatie richting onze klanten en vervolgens de interne administratieve opvolging uitvoeren.
  • Beheer van de Customer Operations mailbox en algemene info mailbox.
  • Verwerken en afhandelen van (consumenten) klachten, waar nodig in overleg met de kwaliteitsdienst.
  • Samen met de afdeling kwaliteit bewaken van de wet- en regelgeving en overige (kwaliteits)eisen. Oppakken van binnen gekomen klachten, waarbij je prioriteiten geeft aan de zwaarte van bepaalde klachten (denk aan retour halen, creditnota opstellen, recall).
  • Verzorgen van rapportages voor zowel intern als voor klanten.
  • Uitzoeken van prijsverschillen en aanmaken van creditnota’s.
  • Controleren en afhandelen van facturen en het verwerken van prijsaanpassingen.
  • Actieplanningen invoeren, bewaken en zorgen voor het doorbelasten van actiekortingen en deze afstemmen met het Warehouse en onze klanten. 
  • Verwerken, bewaken en opvolgen van bonus afspraken.
  • Opstellen van jaarafspraken met de klant, in afstemming met Sales.
  • Klanten voorzien van product specificaties en overige relevante informatie.
  • Communicatie met de logistiek dienstverlener over introducties, saneringen en distributiewijzigingen.
  • Beheren van voorraad monsters (aanvragen bij leveranciers, eventueel zorgen voor levering aan de klant e.d.).

Wat mag jij van ons verwachten?

  • Een leuke baan bij een no-nonsense familiebedrijf waar je veel kunt leren.
  • Een contract voor bepaalde tijd, met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Samenwerken met een topteam in een prettige en informele werksfeer.
  • 25 vakantiedagen op basis van een 40-urige werkweek.
  • Mogelijkheid om hybride te werken.
  • Werkdagen in overleg (beschikbaar op vrijdag is een pré).
  • Reiskostenvergoeding.
  • De mogelijkheid om deel te nemen aan onze bedrijfsfitnessregeling.
  • Iedere dag gratis fruit.
  • De nodige trainingen/opleidingen/coaching waaronder toegang tot ons online leerplatform GoodHabitz.
  • Een passend salaris met een pensioenregeling.
  • Volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
  • En bovendien werken op een prachtige nieuwe locatie.

Over Bieze Food Solutions B.V. 

Bieze Food Solutions is een van de ondernemingen van Bieze Food Group die foodoplossingen levert voor retail, industrie en foodservice. Hun merken Bieze, Lisimo, NevenFood en Maître Cuisine zijn allemaal afgestemd op een specifieke doelgroep, van de consument in de supermarkt tot professionele gebruikers. Daarnaast bieden we onze klanten een breed scala aan private labels, deels gesourced binnen de groep, deels bij erkende partners. Bieze Food Solutions heeft een platte structuur en een no-nonsense sfeer. De medewerkers werken met hart voor de zaak en kijken graag met een open vizier naar vernieuwing en verandering.

Vereisten

Wat verwachten wij van jou als onze medewerker Customer Operations?

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau.
  • Enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie binnen de Food branche.
  • Kennis van de Nederlandse en Engelse taal is een must, Duits is een pré.
  • Kennis van Microsoft Office, GS1DAS en AX / ERP-systeem.
  • Initiatiefrijk en gaat graag uitdagingen aan.
  • Kan goed zelfstandig en in teamverband werken.
  • Werkt procesmatig en ziet snel hoe een proces kan worden verbeterd.
  • Flexibele instelling en behoudt het overzicht in een dynamische omgeving.
  • Zelfverzekerd en assertief.
  • Communicatief vaardig en klantgericht.
  • Goed gevoel voor urgentie en werkt gestructureerd en nauwkeurig.
  • In staat om prioriteiten te stellen.
meer...

Naar vacature

Meer vacatures van Bfg
Meer Medewerker Customer Operations Foodservice vacatures