Inloggen - Registreer  

Helaas is deze vacature inmiddels waarschijnlijk verlopen

Business Informatie Analist

Kvk - Utrecht - 29-07-2022 Naar vacature  

KVK voert een digitaliseringsstrategie waarbij het leveren van informatieproducten aan de markt centraal staat. Als Informatieanalist heb jij dé uitdaging om deze transformatie mogelijk te maken binnen het IT landschap. Het snel ontwikkelen van nieuwe (en waar nodig maatwerk producten is daarbij randvoorwaardelijk.

Binnen KVK hanteren we een Omnichannel benadering. Zo is het mogelijk om iedere gewenste functionaliteit in één of meerdere kanalen aan te bieden. De processen zijn in staat om te kunnen wisselen naar een ander kanaal op het moment dat dit nodig is. De gebruiker heeft een éénduidige ervaring over de verschillende kanalen heen. Het technologisch platform voorziet hierin.

Wat is jouw kracht?

Als Informatieanalist voer jij informatieonderzoeken uit waarbij je de informatiebehoeften of systeemvereisten formuleert, rekening houdend met technische en architectuur kaders alsmede de organisatorische, economische en juridische consequenties.

In het kort

Standplaats
Utrecht
Werkweek
32-40 uur
Vakgebied
IT
Opleiding
HBO
Dienstverband
1 jaar met optie tot vast
Salaris
Max 5425
Referentie
2022-946

Wat ga je doen?

Binnen het KvK domein ben jij in staat om analyses uit te voeren. Deze analyses zet jij conform de standaarden van KVK op in tooling die het agile digitaal werken met o.a. productteams optimaal ondersteunen (van User Stories in Jira tot BPMN procesmodellen in een Architectuur repository) . Dit draag je vervolgens over aan het productteam. Je heb ervaring met het uitwerken van business processen, werkprocessen (BPMN) , data en business logica (UML-modellen). In het productteam lever je een substantiële bijdrage aan het vertalen van Features naar concrete User Stories. Je werkt nauw samen met leden van het productteam (Software Engineers en Ops Engineers) en met de Product Owner, IT Architecten, Business Analisten en Business Product Managers. Je staat bekend als een goede gespreks- en samenwerkingspartner. Communiceren op operationeel en tactisch niveau is dan ook een van je sterke punten.

Wat neem je mee?

Daarnaast beschik je over:
  • HBO-/WO-opleiding bij voorkeur in de richting Informatica;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in de rol van Informatieanalist;
  • Ruime ervaring met het digitaliseren van overheidsprocessen
  • Kennis en ervaring met Agile/DevOps en werken volgens Scrum;
  • Kennis en kunde om IT-oplossingen, waaronder Services, te ontwerpen voor het ontsluiten en verstrekken van gegevens;
  • Kennis en ervaring met referentiearchitectuur (o.a. NORA);
  • Kennis en ervaring met zaakgericht werken
  • Kennis en ervaring met de archiefwet

Wat bieden wij jou?

Werken bij KVK betekent bijdragen aan ondernemend Nederland en hen ondersteunen met informatie en advies zodat zij zich kunnen richten op waar ze goed in zijn: ondernemen!

Wij bieden de vrijheid om in een snel veranderende wereld jouw expertise in te zetten om complexe vraagstukken op te pakken en te vertalen naar duurzame en praktische oplossingen. Dit doen we in een unieke werkomgeving waarin je jezelf kunt ontwikkelen door de diversiteit aan uitdagende projecten en een divers en ambitieus team van professionals. Je krijgt de ruimte om jouw werk in te richten zoals jij dat zinvol vindt.

Daarnaast bieden we je:
  • Een interessante en diverse functie voor 40 uur per week
  • Een uitstekend salaris gebaseerd op jouw ervaring en kennis, schaal 11 (max €5640)
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden conform de CAO Rijk, zoals studiefaciliteiten en bedrijfsfitness
  • Volledige reiskostenvergoeding in de vorm van een Shuttel vervoerskaart
  • 41 vakantiedagen, inclusief 12 ADV-dagen op basis van een 40-urige werkweek
  • Een goede pensioenregeling
  • Een individueel keuzebudget van 16.37% van je bruto jaarsalaris
  • Veel mogelijkheden voor inhoudelijke en persoonlijke ontwikkeling
  • Na een jaar een vast contract bij goed functioneren
  • Hybride werken in een inspirerend team in Utrecht
  • Thuiswerkvergoeding
  • Een vergoeding voor het inrichten van een goede thuiswerkplek

Waar kom je te werken?

Als KVK stimuleren we ondernemerschap. We laten ondernemers starten, innoveren en groeien in binnen- en buitenland. We beheren het Handelsregister en leveren informatie, diensten en producten aan ondernemers. Dit doen we zoveel mogelijk online. We zijn een publieke, landelijke organisatie met zo’n 1400 betrokken medewerkers die oog hebben voor maatschappelijk belang. Om het beste uit onszelf te halen, werken we aan onze talenten en ontwikkelen we ons voortdurend. We dagen onszelf elke keer opnieuw uit om ondernemers in Nederland vooruit te helpen.

Solliciteren bij KVK

Solliciteer online
Oriëntatiegesprek met recruiter
Vervolggesprek met mogelijke collega's
meer...



Meer vacatures van Kvk